KIEROWNIK DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ- ZGODNOŚĆ FISKALNA I SPRAWOZDAWCZOŚĆ ZARZĄDCZA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ- ZGODNOŚĆ FISKALNA I SPRAWOZDAWCZOŚĆ ZARZĄDCZA
Wynagrodzenie: od 13 000 PLN
Zakres obowiązków: -Uczestniczenie w przygotowywaniu oceny rocznego ryzyka SCE-Współpraca z powiązanymi działami PMI SCE i innymi spółkami w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji-Planowanie, koordynowanie i monitorowanie zgodności podatkowej dla klientów PMSA, PM Export, PM SA oraz PMI DF-Planowanie i wykonanie następujących raportów kwartalnych:a) A1 / A-107 Usługi audytorskie i niezwiązane z audytem dla SCEb) Raportowanie zarządzania PMI 14-C dla SCE i obsługiwanych podmiotów powiązanychc) Wyjątkowe raportowanie gotówkowe dla SCE i obsługiwanych podmiotów powiązanych.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Uczestniczenie w przygotowywaniu oceny rocznego ryzyka SCE-Współpraca z powiązanymi działami PMI SCE i innymi spółkami w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji-Planowanie, koordynowanie i monitorowanie zgodności podatkowej dla klientów PMSA, PM Export, PM SA oraz PMI DF-Planowanie i wykonanie następujących raportów kwartalnych:a) A1 / A-107 Usługi audytorskie i niezwiązane z audytem dla SCEb) Raportowanie zarządzania PMI 14-C dla SCE i obsługiwanych podmiotów powiązanychc) Wyjątkowe raportowanie gotówkowe dla SCE i obsługiwanych podmiotów powiązanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ- ZGODNOŚĆ FISKALNA I SPRAWOZDAWCZOŚĆ ZARZĄDCZA
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Data zakończenia pracy: 11.08.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe; kierunek wykształcenia: preferowane kierunki: Finanse, Biznes, Księgowość, zarządzanie przedsiębiorstwem; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata doświadczenia w międzynarodowej firmie; min. 3 lata doświadczenia w finansach i/lub zarządzaniu i/lub audyt/kontrola wewnętrzna w międzynarodowym środowisku/międzynarodowej firmie; doświadczenie jako kierownik/nadzorca (supervisor); umiejętności: -znajomość programu SAP- zaawansowana znajomość pakietów MsOffice (w szczególności Excel i PowerPoint)Znajomość języków obcych: angielski (biegły w mowie i w piśmie, min. C1)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?976338a44f7485cf435179229d0d0451
Podobne oferty pracy
bezpośredni kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów, sprzedaż wózków widłowych. Pracownik otrzymuje komputer służbowy, telefon oraz samochód
Toolmex Truck Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Szydłowiec (mazowieckie)
ochrona obiektu na terenie UJAZDU GÓRNEGO
Zakład Usługowo Budowlany WIW- BUD Legnica - 2019-10-30 - Ujazd Górny (dolnośląskie)
Kontrola nad utrzymaniem i eksploatacją infrastruktury oświetleniowej w powierzonym Rejonie (Szczecinek i okoliczne gminy)efektywne zarządzanie podległymi pracownikami , podejmowanie działań ukierunkowanych na poprawę jakości świadczonych usług, przygotowywanie we współpracy z wydziałem sprzedaży części technicznej ofert dla klientów ,analizowanie stanu majątku oświetleniowego i opracowywanie planów zabigów inwestycyjnych, eksploatacyjnych,modernizacyjnych w obsługiwanym Rejonie, kontrola Prowadzonych prac inwestycyjnych , remontowo-eksploatacyjnych w Rejonie analiza i kontrola zgłoszeń.
ENERGA OŚWIETLENIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie robót brukarskich. Nadzór nad pracownikami.
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KALI-BRUK" Wojciech Haponik - 2020-05-20 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie planów sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych ora przygotowywanie dokumentacji przetargowej
KRAKOWSKA SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SANEL" - 2016-04-07 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie personelu, zaatwianie spraw administracyjnych hotelu
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Czyżów Szlachecki (świętokrzyskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru itp.
PHQ Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
EDWARD SUROWIEC E-S PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-PROJEKTOWE - 2019-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wg zawodu
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2016-05-27 - Żary (lubuskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-12-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym,sortowanie i przygotowanie owoców do sprzedaży, sadzenie drzewek, cięcie i pielęgnacja sadu.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Roztworów (mazowieckie)
1. Prace administracyjno-biurowe.2. Prowadzenie działu kadr.3. Współpraca z działem księgowym.4. Opisywanie dokumentów księgowych.5. Prowadzenie obsługi bankowości elektronicznej.
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA im. Ks. Bernarda Sychty - 2018-01-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie/ wokół Ośrodka,- Wykonywanie czynności zgodnie z ustalonym planem higieny,- Stosowanie się do procedur wewnętrznych obowiązujących na stanowisku, - Mycie i dezynfekcja pomieszczeń ośrodka oraz otoczenia pensjonariuszy,- Czynności związane z gospodarką brudną i czystą odzieżą pensjonariuszy,- Przygotowywanie wózków do wydawania posiłków oraz ich mycie i dezynfekcja,- Pomoc przy wydawania posiłków, sprzątanie po posiłkach. Oferujemy:- Dowolną forma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenia,- Miłą i przyjazną atmosferę,- Terminowość wypłaty wynagrodzenia,- Doskonałą lokalizację w centrum miasta,- Stabilne, atrakcyjne warunki zatrudnienia,- Pracę w systemie 12-godzinnym (7:00-19:00). Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 518 151 994.
ORPEA POLSKA Sp. z o.o. - 2020-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie i koordynacja działalności firmy w celu uzyskania jej optymalnej efektywności i rentowności, planowanie i prowadzenie polityki firmy ,formułowanie celów oraz nadzór nad podległymi pracownikami, rzetelne wykonywanie zaleceń Zarządu Spółki, zdobywanie nowych rynków oraz zwiększenie udziałów rynkowych w strategicznych jego segmentach, terminowe i ścisłe rozliczanie się z powierzonych zadań, należyta dbałość.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2016-06-10 - Bieruń (śląskie)
Nadzorowanie sprawnego działania magazynu, organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego, obsługa programów magazynowych i prowadzenie dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i przechowywanie gotowych produktów, surowców oraz zapasów.
Leon Wierzchnicki Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "WIELEMIX" - 2015-12-30 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
- remonty maszyn,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO "HAND-SPOL" KAZIMIERZ SZCZEBLEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-08-05 - Zdziersk (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budowlanej.
EKOPREMIUM SP. Z O.O. - 2018-05-04 - Turza Śląska (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad salonem, obsługa klienta
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków - 2016-11-03 - Czarnków (wielkopolskie)
wg.zawodu
Społeczno - Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i niepełnosprawnym "Edukator" I - 2017-07-07 - Choszczewo (warmińsko-mazurskie)
- kierowaniem robotami budowlanymi- nadzór nad pracownikami- współpraca z architektami- prowadzenie dziennika budowy
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Sterdyń (mazowieckie)
Kierowanie grupą remontową, rozliczanie i kosztorysowanie robót.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2019-10-28 - Brzesko (małopolskie)
nadzór nad działem, wdrazanie rozwijanie monitorowanie optymalizacja parametrów i ulepszania procesów zarządzanie formami zmianami technologią planowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych
INTEMO Spółka Akcyjna Piotrków - 2016-11-07 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków wynikający ze stanowiska kierowniczego w zakładzie produkcyjnym (produkcja mebli) - nadzór, kontrola.
"Sancro" Fabryka Mebli Spółka z o.o. - 2020-02-17 - Targowiska (podkarpackie)
1.Kierowanie, koordynowanie i nadzór prac Referatu Budżetu i Finansów Urzędu Miejskiego w Boguchwale.2.Dekretacja faktur i dokumentów tożsamych na pracowników merytorycznych.3.Dekretacja oraz prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Boguchwała, a ewidencjonowanych w jednostce –Urząd Miejski.4.Monitorowanie wykonania wydatków i dochodów w odniesieniu do planu jednostki budżetowej - Urzędu Miejskiego w Boguchwale.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego jednostki budżetowej – Urzędu Miejskiego w Boguchwale.6.Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy Boguchwała, 7.Rozliczenia z tyt. centralizacji podatku VAT Gminy Boguchwała oraz nadzór nad rozliczeniem z tytułu podatku VAT
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2019-06-05 - Boguchwała (podkarpackie)
Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy. Nadzór nad konserwacją i naprawą wszystkich instalacji i urządzeń technicznych oraz zbezpieczających. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Analiza ryzyka związana z podejmowanymi projektami. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-21 - Wyszków (mazowieckie)
kierowanie robotami drogowymi, kierowanie ludźmi na budowie. Prcaodawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania pracy z Oleśnicy ul. Wiejska 36 .
"BIOBUD" Piotr Schabikowski - 2018-03-27 - Sokołowice (dolnośląskie)