KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY Węgorzewo oferta pracy F.H.U. Sylwia Jurewicz Węgorzewo
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie zespołem pracowników- organizowanie pracy działu sprzedaży oraz swojego stanowiska - negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, -analizowanie raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży- kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój - planowanie i realizacja sprzedaży- monitorowanie i raportowanie osiągniętych wyników -tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi działami-inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów wspierajacych funkcjonowanie działu sprzedaży- kontrolowanie przepisów środków finansowych
Data publikacji: 2018-10-25
Lokalizacja: Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: F.H.U. Sylwia Jurewicz Węgorzewo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Jaracza 8, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem pracowników- organizowanie pracy działu sprzedaży oraz swojego stanowiska - negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, -analizowanie raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży- kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój - planowanie i realizacja sprzedaży- monitorowanie i raportowanie osiągniętych wyników -tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi działami-inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów wspierajacych funkcjonowanie działu sprzedaży- kontrolowanie przepisów środków finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgorzewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy: F.H.U. Sylwia Jurewicz Węgorzewo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Adres pracodawcy:
Jasna 15A, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: znajomość komputera
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: węgorzewski
Gmina pracodawcy: Węgorzewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgorzewo
Ulica pracodawcy: Jasna
Numer budynku pracodawcy: 15A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.10.2018
Oferta pracy ważna do: 25.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie operacyjne działalnością zakladu, reprezentowanie zakladu przed organami kontroli, kooperantami i innymi firmami lub instytucjami
NOVATIS SP Z O.O. - 2017-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
HS Szymon Falski - 2016-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
zarzadzanie procesami i nadzór nad przestrzeganiem procedur personalnych
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-01-08 - Bogatynia (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Białystok (podlaskie)
Handel materiałami wodno-kanalizacyjnymi. Praca z klientami w terenie, pozyskiwanie nowych klinetów w terenie, monitorowanie przetargów, nadzór nad pracą dzialu sprzedazy, ofertowanie. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy.
POH WOD BUD sp.z o.o. - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad jakością produkcji, dbałość o stan techniczny i właściwą eksploatację maszyn.Raportowanie sytuacji dotyczących kontroli jakości.Bieżące dokumentowanie procesów kontrolnych.
"MASSPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Zubrzyk (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta. Przyjęcie towaru, wykładanie towaru, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kozubszczyzna (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie wsparcia aplikacji L2 wraz z rozwijaniem umiejętności w zależności od wymagań klienta; Monitorowanie alarmów systemu plików za pośrednictwem poczty lub narzędzia wewnętrznego; Monitorowanie narzędzia do śledzenia zgłoszeń; Proaktywne monitorowanie zadań; Zaangażowanie w tworzenie RCA, KEDB; Aktywne zaangażowanie w zespół DBA do planowania zdolności produkcyjnych; Aktywne zaangażowanie we wdrożenie w odmiennym środowisku; Działanie zawsze jako delegator zmian; Znajomość zarządzania incydentami, zarządzania zmianą i zarządzaniu problemami; Regularne uczestniczenie i rozwiązywanie problemów, takie jak błąd logowania użytkownika, wolniejsze działanie aplikacji, awaria aplikacji, problem wpływający na wielu użytkowników, wpływ na kluczowe funkcje, problemy z funkcjonowaniem firmy; Odpowiedzialność za dostrojenie wydajności aplikacji firmy; Zaangażowanie czasami się do zadań porządkowych; Zaangażowanie w rozmowę IM w przypadku zgłoszeń sev1 lub sev2 i przyczynianie się do rozwiązania problemu; Uruchomianie automatyczne skryptów, aby zmniejszyć wysiłek manualny; Interakcja z klientem i uzyskanie specyfikacji dla ulepszeń; Dostarczanie raportów na żądania adhoc zgłaszane przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynacja i nadzór nad realizacją robót, dbałość o jakość i terminowość prowadzonych prac oraz monitoring kosztów budowy, nadzór nad pracą podległego zespołu, prowadzenie dokumentacji budowy. Wynagrodzenie 2500+premia. Praca w delegacji na terenie kraju - pracodawca zapewnia zakwaterowanie, częściowe wyżywienie, odzież robocząWYMAGANIA: wykształcenie średnie budowalne, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierownika, doswiadczenie i umiejetność zarządzania podległym zespołem, prawo jazdy kat. "B"KONTAKT Z PRACODAWCĄ E-MAIL: m.duda (at) stabilizacje.net
NTS INFRASTRUKTURA SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Jarosław (podkarpackie)
ocieplanie budynków,tynkowanie,malowanie
Usługi Remontowo Budowlane i Wulkanizacja SYLWESTER PALMOWSKI - 2018-02-26 - Borszyn (łódzkie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
doradztwo w zakresie hodowli i rozrodu zwierząt, rozwój sprzedaży poprzez realizację zamierzonych celów, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, budowanie długofalowych relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, terminowe sporządzanie raportów z wykonanych zadań, rozpowszechnianie materiałów reklamowych, organizacja spotkań i prezentacja dla kontrahentów, praca jednozmianowa, umowa na okres próbny kolejna umowa na czas określony po której następuje zawarcie umowy na czas nieokreślony , wynagrodzenie miesięczne brutto : 2600,00 zł + premia uznaniowa od wielkości sprzedaży miejsce wykonywania pracy województwo dolnośląskie, oferta pracy dostępna w sali D
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZWOJU ZWIERZĄT - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, obsługa klientów, planowanie i składanie zamówień towaru, wydawanie paragonów oraz faktur, sporządzanie raportów na temat sprzedaży, pakowanie produktów zakupionych przez klientów, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie,, udzielanie informacji o towarach w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tarnów (małopolskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP obowiązującymi w żłobku,-poznanie zasad współpracy w zespole,-planowanie i organizowanie pracy opiekuńczej,wychowawczej i edukacyjnej,- nawiązywanier komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz nawiązywanie więzi uczuciowej z dzieckiem,- stosowanie podstawowych metod wychowania,- dbanie o rozwój dziecka poprzez stymulowanie np: odpowiednie zabawy,- zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, tj. dbanie o higienę, czystość otoczenia dziecka, zapobieganie chorobom,-doskonalenie sprawności manualnej i motorycznej dziecka,- rozwijanie aktywności muzycznej i literackiej w rozwoju dziecka.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Świebodzin (lubuskie)
rozładunek i magazynowanie, ocena przyjmowanego surowca, zarządzanie zespołem, kontrola i wydawanie surowców
FRUCTOFRESH GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2017-01-18 - Czarnowice (lubuskie)
Zgodnie z umową.
TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY STANISŁAW KOZUB - 2016-05-05 - Ropczyce (podkarpackie)
Murowanie ,tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zambrzyca (kujawsko-pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - prawidłowe rozumienie oraz zastosowanie strategii spółki odnośnie pracy zespołu oraz pracy indywidualnej - przygotowywanie oraz analiza raportów SLA i KPI - wsparcie klientów biznesowych oraz wyrównywanie standardów komunikacyjnych z OpCo i GBO - rozwiązywanie problemów operacyjnych oraz zapobieganie pojawieniu się ich w przyszłości - planowanie pracy zespołu oraz pracy indywidualnej - szkolenie nowych pracowników zespołu - efektywne zarządzanie zmianami w zespole - asysta w kreowaniu planów rozwojowych
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kraków (małopolskie)
tworzenie, opracowanie dokumentacji wykonawczej , projektowanie, konstrukcji aluminiowej, nadzór nad programami produkcyjnymi, stolarki aluminiowej sporządzenie dokumentacji powykonawczej
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i podwykonawców. Organizacja drogowych przewozów w transporcie międzynarodowym. Dbanie o wysoka jakość usług transportowych i ich terminowość. Kontrola przebiegu realizowanych zleceń. Przygotowywanie ofert i negocjacje cen z klientami. Utrzymanie dobrych relacji z klientami.
LogConcept Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Tychy (śląskie)
Zarządzanie, kierowanie i organizacja pracy w ekologicznym gospodarstwie rolnym. Praca w Wysocku.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie rolnicze(pożądane)umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,znajomość sprzętu i maszyn rolniczych, upraw rolnych. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 530 088 078 , e-mail: jb (at) bio-concept.pl
Bio-Concept Plus Andrzej Brzyski - 2018-02-02 - Wysocko (podkarpackie)
nadzór nad działem stolarki PVC, produkcji i montażem
"WIKSBUD" Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad sprawnym działaniem magazynu, odpowiednie gospodarowanie towarem, kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji.Miejsce wykonywania pracy: Piekarnia KDSH Rypin.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2016-09-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
nadzór: kadry, place, procesy rutyny, zgodność cenowa, przeprowadzanie wewnętrznych audytów, zarządzanie budżetem sklepu, tworzenie grafików czsu pracy, zarzadzanie zespołem, zarządzanie sklepem w ramach dyżuru
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Szamotuły (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu w Chalkozynie, również w weekendy. Praca od 01.05.2018 r.
Interferie S. A. - 2018-02-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sklepu
Zakłady Mięsne "H.A.M." Cichoń i Wspólnicy Sp. J. - 2017-11-23 - Racibórz (śląskie)
reklamacje, sporządzanie faktur, analiza braków, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Mikołów (śląskie)
NADZÓR NAD REALIZACJĄ PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH; MOTYWOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO, ROZWÓJ SIŁ SPRZEDAŻOWYCH, TWORZENIE I REALIZACJA POLITYKI CENOWEJ, WSPÓŁUDZIAŁ W TWORZENIU STRATEGII ROZWOJU, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI, NEGOCJOWANIE KONTRAKTÓW Z KONTRAHENTAMI Z CHIN, WSPÓŁPRACA ZE SPÓŁKĄ MATKĄ Z SIEDZIBĄ W CHINACH.Praca na czas określony: 3 LATA.Godzina zakończenia pracy: 16:00.Sala C
BAFANG ELECTRIC (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)