KIEROWNIK DO SPRAW PLANOWANIA DOSTAW I TRANSPORTU Oława oferta pracy "ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW PLANOWANIA DOSTAW I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie serwisu na ustalonym poziomie przy jednoczesnym zbilansowaniu kosztów, inicjowanie i prowadzenie usprawnień optymalizacyjnych uwzględniając aspekt poziomu seriwus oraz kosztów realizacji, ścisła współpraca z Działem Planowania Popytu, Obsługi Klienta, Magazynowania, Planowania Produkcji i Materiałów, Kontroli Finansowej oraz Zakupów zgodnie z przepływem procesu, zarządzanie podległym zespołem
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: "ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ofiar Katynia 5, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie serwisu na ustalonym poziomie przy jednoczesnym zbilansowaniu kosztów, inicjowanie i prowadzenie usprawnień optymalizacyjnych uwzględniając aspekt poziomu seriwus oraz kosztów realizacji, ścisła współpraca z Działem Planowania Popytu, Obsługi Klienta, Magazynowania, Planowania Produkcji i Materiałów, Kontroli Finansowej oraz Zakupów zgodnie z przepływem procesu, zarządzanie podległym zespołem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW PLANOWANIA DOSTAW I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe z obszaru handlu lub logistykiDoświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 5 lat w obszarze planowania dostaw Umiejętności: wiedza i doświadczenie w zakresie procesów łańcucha dostaw w globalnym środowisku pracy, umiejętność zarządzania projektami międzynarodowymi w łańcuchu dostaw, znajomość zagadnień KPI, znajomość procedur SISCOMEX (import/eksport), znajomość SAP, bardzo dobra znajomość zarządzania dostawami i rozumienie zależności w procesie, wiedza i umiejętność posługiwania się formułami handlowymi (incoterms) w transporcie morskim ze szczególnym uzwględnieniem formuł dla rynków: Azja-Pacyfik, Środkowy Wschód, Afryka, Ameryka Północna i Południowa
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
"ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Stara Kiszewa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Karolkowa
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 20.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie procesami produkcji w zakładzie produkcyjnym oraz koordynacja pracy pracowników linii produkcyjnej.
NURITECH SK, S.R.O. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) - ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-07-10 - Bełchatów (łódzkie)
Nadzór nad sprawnym działaniem magazynu, odpowiednie gospodarowanie towarem, kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji.Miejsce wykonywania pracy: Piekarnia KDSH Rypin.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2016-09-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych z zachowaniem norm bezpieczeństwa żywności, pracy i jakości z zachowaniem procedur IFS BRC; Optymalne wykorzystanie dostępnych środków do realizacji założeń produkcyjnych i rozwojowych, Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad właściwym zorganizowaniem i prowadzeniem procesu produkcji oraz zamrażania. Optymalizację procesów produkcyjno-logistycznych w podległym obszarzeSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Ziębice (dolnośląskie)
utrzymywanie ruchu zakładu
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-01-04 - Brusy (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: utrzymanie czystości oddziału szpitalnego; WYMAGANIA: wykszt. zawodowe, udokumentowany staż pracy, książeczka sanepidowska, orzeczenie o niepełnosprawności; MIEJSCE PRACY: Blachownia Szpital
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Blachownia (śląskie)
nazór nad działem kontroli jakości
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
wyszukiwanie produktów za pomocą skanerów, przewożenie produktów za pomocą wózków widłowych, podnośników palet oraz wózków prowadzonych. Ponadto osoba na tym stanowisku może być zobowiązana do pobierania zamówień klientów ze wszystkich poziomów konstrukcji wielopoziomowych, pakowania i wysyłania zamówionych przez klienta towarów, odbierania produktów oraz kompleksowego rozwiązywania problemów. Pracownicy centrum dystrybucji powinni rozumieć specyfikę zakładów produkcyjnych, stosować się do standardów bezpieczeństwa, jakości oraz produkcji. W zależności od potrzeb pracownik może być zobowiązany do obsługi sprzętu zmechanizowanego (np. wózka widłowego lub platformy na podnośniku). Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na umowę o prace z Amazon Atrakcyjną stawkę godzinową 15,00 zł brutto; Bonus do 15%; Prywatną opiekę medyczną; Ubezpieczenie na życie; Darmowy transport do i z pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Bytom (śląskie)
obieranie, szatkowanie, mielenie produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Agencja ochrony zatrudni do ochrony sieci handlowej w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Ogłoszenie przeznaczone również dla osób zainteresowanych pracą w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w ochronie obiektów handlowych. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 508-017-715) lub e-mail: dszota (at) argusochrona.pl
ARGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu,opracowywanie projektów dekoracji roślinnych/staż w godz 9.00-17.00/
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Sulęcin (lubuskie)
Kontrola nad utrzymaniem i eksploatacją infrastruktury oświetleniowej w powierzonym Rejonie (Szczecinek i okolice) efektywne zarządzanie podległymi pracownikami ,podejmowanie działań ukierunkowanych na poprawę jakości świadczonych usług, przygotowywanie we współpracy z wydziałem sprzedaży części technicznej ofert dla klientów , analizowanie stanu majątku oświetleniowego i opracowywanie planów zabiegów inwestycyjnych, eksploatacyjnych, modernizacyjnych w obsługiwanym Rejonie , kontrola prowadzonych prac inwestycyjnych, remontowo-eksploatacyjnych w Rejonie ,analiza i kontrola zgłoszeń.
ENERGA OŚWIETLENIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Sopot (pomorskie)
- NADZÓR NAD DOSTAWAMI TOWARU,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ,- WERYFIKACJA TERMINÓW PRZYDATNOŚCI,- KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH,
PELMEX-BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-13 - Pniewy (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-01-09 - Krzywiń (wielkopolskie)
nadzór oraz kierowanie robotami elektrycznymi realizowanymi w obiektach przemysłowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór i organizacja nad procesem produkcyjnym, organizacja pracy zespołu, opracowywanie dokumentow
Zakłady Wytwórcze "AGRO-CHEMAT" Sp zoo - 2018-03-07 - Wiązowna (mazowieckie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-29 - Kamiennik (opolskie)
Koszenie trawników, grabienie, załadunek przyciętych gałęzi.
Maria Herecka Kużdżał Zakład Usługowy Budowy i Konserwacji Zieleni - 2017-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Januszkowice (opolskie)
ZORGANIZOWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM PRZYJMOWANIA I WYSYŁANIA PRODUKTÓW TYPU LED, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ ORGANIZACJI PRACY MAGAZYNU, FUNKCJONOWANIA DOSTAW, ODBIORU PRODUKTÓW DO MAGAZYNU I ICH DALSZEGO PRZESYŁANIA DO MAGAZYNÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH, KONTAKT Z MAGAZYNEM GŁÓWNYM W CHINACH ODNOŚNIE DOSTARCZANIA PRODUKTÓW;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI ZAGRANICZNYCH SYSTEMÓW MAGAZYNOWANIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, J. ANGIELSKI PODSTAWOWY, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI CHIŃSKIMI LUB CHIŃSKIM KAPITAŁEM
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad prawidłowym realizowaniem zadań w terenie, kierowanie pracownikami, organizowanie pracy, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, uczestnictwo w odbiorach robót. Praca na pełny etat w godzinach 8-16. Umowa na czas określony następna umowa na czas nieokreślony.
AGADENDRON Agata Szymańska, Bożena Szymańska Sp. Jawna - 2017-03-27 - Rybie (mazowieckie)
Tworzenie bazy danych kontaktów. Wprowadzanie danych do systemu. Praca zdalna, z miejsca zamieszkania
GK BETA sp. z o.o. - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ.2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad przebiegiem procesu produkcji- Dbanie o bezawaryjną realizację procesu produkcji- Kontrola i analiza wykonania prac produkcyjnych i porządkowych przez zmianę dzienną- Zarządzanie podległym personelem (w tym planowanie grafiku, urlopów, trening pracowników itp- Wprowadzanie zmian związanych z rozwojem personalnym podległego personelu- Delegowanie i omawianie zadań z kierownikami oraz delegowanie planów produkcji w porozumieniu z kierownikami podległych części produkcji- Rekrutacja personelu- i inne
Wójcik Spółka Jawna - 2017-10-24 - Karpin (mazowieckie)
jw.
Renesans Trans Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie oraz zatwierdzanie wykonania zadań przez podległych pracowników, w tym sprawdzanie prawidłowości podejmowanych rozstrzygnięć w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców- planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie realizacji zadań Oddziału Legalizacji Pobytu Cudzoziemców przez podległych pracowników oddziału- współpraca z funkcjonariuszami Straży Granicznej, Policji, ABW w sprawach dotyczących cudzoziemców na terytorium RP- przyjmowanie klientów w sprawach dotyczących zakresu działania oddziału.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierownik produkcji
BASIT Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Planowanie, realizacja i zamykanie projektu w założonym zakresie, terminie i budżecie.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Lublin (lubelskie)