KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE)
Wynagrodzenie: od 3 528 PLN
Zakres obowiązków: - reklama restauracji- nawiązanie współpracy z firmami- kontrola feedbach firmy- reprezentowanie firmy- zatrudnienie od zaraz- po okresie próbnym,Pracodawca wyraża chęć zatrudnienia na czas nieokreślony
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- reklama restauracji- nawiązanie współpracy z firmami- kontrola feedbach firmy- reprezentowanie firmy- zatrudnienie od zaraz- po okresie próbnym,Pracodawca wyraża chęć zatrudnienia na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 528 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 528 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagany staż pracy 2 lata- znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw marketingu
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 26.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcff3e5c3f81eee838fc4398ba4e97a1
Podobne oferty pracy
Kontrola obsługi w sali restauracyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
- PRZYGOTOWANIE PROCESU ROZPOCZĘCIA BUDOWY, - PRZYGOTOWANIE PLANU ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW, URZADZEŃ I INNYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ, - PRZYGOTOWANIE HARMONOGRAMU PRAC, - KIEROWANIE REALIZACJĄ BUDOWY I NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ ROBÓT ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM, - WYPEŁNIANIE OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI INWESTYCJI, - KOORDYNACJA PRAC PODWYKONAWCÓW I SIŁ WŁASNYCH NA BUDOWIE, - ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKIEM WYDZIAŁU DROGOWEGO, - ZAKOŃCZENIE BUDOWY, ODDANIE DO EKSPLOATACJI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ.
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
GŁÓWNIE PORZĄDKOWANIE WÓZKÓW
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-04-01 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem: poziom wykształcenia - wyższe, umiejętności: wiedza o zarządzaniu i administracji oraz znajomość rynku usług transportowych, logistycznych, spedycyjnych w Europie Wschodniej i UE, znajomość nowoczesnych metod analiz kosztów i jakości w transporcie oraz znajomość obowiązujących norm i procedur prawnych; doświadczenie zawodowe: 4 lata, znajomość języka: angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu bardzo dobrym. Ogólny zakres obowiązków: projektowanie, wdrażanie i zarządzanie operacjami transportu w kraju i za granicą; organizacja i kontrola pracy działu transportu; negocjowanie umów z poddostawcami; tworzenie sieci firm współpracujących; współpraca z urzędami; współpraca z kontrahentami z rynków Europy Wschodniej, UE.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
w/g stanowiska
BISTRO PANI NALEŚNIK Agnieszka Siedlecka - 2018-01-23 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie towaru, zarządzanie personelem, obsługa komputera
SMG-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Puszczew (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, wydawanie zaświadczeń, obsługa programu Płatnik, wystawianie rachunków do umów, umów zleceń
REDPOL RECYCLING SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Ćmiłów (lubelskie)
Nauczanie przedmiotu technika w klasach IV-VIII szkoły podstawowej - 2/18 etatu
Szkoła Podstawowa w Krasewie - 2018-09-04 - Krasew (lubelskie)
Praca jako kierownik magazynu.Znajomość języków obcych: angielski i rosyjski biegły w mowie.
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Kietrz (opolskie)
Prowadzenie apteki szpitalnej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2017-08-25 - Gorzyce (śląskie)
przygotowanie i organizacja budowy, koordynowanie prac związanych z montażem, nadzór nad podwykonawcami i pracownikami, prowadzenie dokumentacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klienta na różnych stanowiskach, stoiskach pracy w sklepie
"PALUSZEK" Marzena i Piotr Paluch Sp.j. - 2018-01-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomocnicze prace kuchenne.
NOVBAU BIS ŁUKASZ NOWICKI - 2019-05-06 - Grabownica (dolnośląskie)
zarządzanie gospodarstwem rolnym
AGRO-TEAM Wojciech Musiał - 2018-03-13 - Uśmierz (lubelskie)
Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych, sprawowanie funkcji ABI, organizacja imprez masowych.
MIEJSKI DOM KULTURY DOM ŚRODOWISK TWÓRCZYCH - 2017-09-04 - Łomża (podlaskie)
szycie odzieży
ALDAR ALINA ANNA GAWLAK - 2015-12-02 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z bieżącą działalnością administracyjną, organizacyjno-prawną muzeum, przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych, nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, koordynacja ubezpieczeń i transportów wystaw, zaopatrzenie, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeglądy techniczne budynku i wyposażenia, ewidencja środków trwałych, nadzór i realizacja przepisow bhp i ppoz., koordynacja umów z dostawcami, prowadzenie archiwum dokumentów, nadzor nad magazynem zewnetrznym, utrzymanie właściwego stanu technicznego budynku, nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w muzeum, praca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, oferta konkursowa, konkurs do 19.03.2018r., c.v. + list motywacyjny nalezy przesłac na adres e-mailowy: muzeum (at) ma.wroc.pl oferta dostepna w sali E,C,D,A
Muzeum Architektury we Wrocławiu - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie pracą terminala przeładunkowego; organizacja pracy operatorów maszyn przeładunkowych w celu utrzymania zdolności operacyjnej terminala; bieżący nadzór nad utrzymaniem i realizacja napraw maszyn przeładunkowych; przestrzeganie i nadzór nad stosowaniem obowiązujących przepisów BHP; efektywne zarządzanie posiadanymi zasobami; kontrolowanie dokumentacji przewozowej; odpowiedzialność za podejmowane zadania
KTK Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-11 - Mława (mazowieckie)
zarządzanie marketem
Przedsiębiorstwo Dremex - 2018-12-10 - Zdzieszowice (opolskie)
Kierowanie pracami przy budowie sieci wod.-kan., gaz, co. Okres próbny/umowa o pracę na czas określony docelowo na nieokreślony, jedna zmiana, wynagrodzenie od 2800 zł brutto. Praca na terenie Wrocławia.Kontakt z pracodawcą 71 352 84 18.
JACEK PIOTROWSKI "INSTERM" ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY - 2016-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
KPWW KANCELARIA PRAWNICZA PASIERBIAK, WASILEWSKI I WSPÓLNIKCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pomoc w pracach budowlanych przy wykończeniach wnętrz (mieszanie kleju, gipsu, sprzątanie itp.).
Czekała Marek Malarstwo i Tapeciarstwo Usługi Ogólnobudowlane - 2016-08-19 - Pszów (śląskie)
- Nadzorowanie zespołu złożonego z 10-20 specjalistów. Wdrażanie kultury organizacyjnej (Market Based Management). Koordynacja procesu upraszczania i standaryzowania praktyk księgowych stosowanych dla wszystkich Europejskich hut i magazynów. Wspieranie robotyzacji procesów księgowych (RPA). Zapewnienie terminowego raportowania wyników finansowych zgodnego z globalnym terminarzem. Przejmowanie procesów księgowych, które do tej pory nie zostały przekazane do centrum usług wspólnych. Zapewnienie wdrożenia i wykonywania kontroli finansowych dla przejętych procesów.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu (komunikacji telefonicznej, e-mailowej, osobistej) ze spółkami (powiązanymi z firmą) z Luksemburga, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier, Niemiec i Stanów Zjednoczonych dla których firma prowadzi księgowość.- Wynagrodzenie: 24000 zł/brutto. Praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w obsłudze księgowej podmiotów zagranicznych, w tym w robotyzacji procesów księgowych. Wymagana umiejętność zarządzania zespołem. Wymagana biegła obsługa komputera z obsługą internetu. Umiejętność organizacji pracy, w tym pracy zespołowej. Wymagana znajomość zasad MARKET BASED MANAGEMENT. Wymagana znajomość nowoczesnych narzędzi i programów wspierających automatyzację i robotyzację procesów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA ROBÓT BUDOWLANYCH, WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNO-KOSZTOWEJ, KONTROLA ORAZ PROWADZENIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI, KONTROLA JAKOŚCI WYKONYWANYCH PRAC, DBAŁOŚĆ O TERMINOWĄ REALIZACJĘ HARMONOGRAMU BUDOWY, NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2018-09-20 - Polkowice (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, budowa linii kablowych i napowietrznych.
WJAP SP. Z O.O. - 2016-04-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
planowanie i koordynowanie produkcji bram wjazdowych, elementów metalowych i konstrukcji
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "KOW- KOT" s.c. Kowalski Wiesław, Kotkowski Tadeusz - 2017-08-10 - Mława (mazowieckie)