KIEROWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 9 900 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za politykę finansową, tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych, przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, współpraca z audytorami, opracowanie struktury finansowania inwestycji, nadzór nad przygotowaniem budżetu, odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację, nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi, wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych, ocena ryzyka finansowego i handlowego, ocena rentowności obszarów działania spółki, implementacja zmian w obszarze finansów, kontrola biznesowa finansowa i wewnętrzny controlling, sporządzanie analiz biznesowych, planowanie, prognozowanie, identyfikowanie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi.
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za politykę finansową, tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych, przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, współpraca z audytorami, opracowanie struktury finansowania inwestycji, nadzór nad przygotowaniem budżetu, odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację, nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi, wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych, ocena ryzyka finansowego i handlowego, ocena rentowności obszarów działania spółki, implementacja zmian w obszarze finansów, kontrola biznesowa finansowa i wewnętrzny controlling, sporządzanie analiz biznesowych, planowanie, prognozowanie, identyfikowanie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2019
Data zakończenia pracy: 16.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: księgowość/finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek- księgowość/finanse, doświadczenie zawodowe- 1,5 roku doświadczenia jako analityk finansowy w dużej organizacji, umiejętności: komunikatywność, wysoka kultura osobista, wiedza z zakresu finansów i rachunkowości, dbałość o szczegóły, proaktywne podejście do klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność rozwiązywania problemów, znajomość języka angielskiego i ukraińskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)- ze względu na pracę z międzynarodowym klientem, pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatem.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 08.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji handlowych
MAKRUM JUMPING TEAM Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowach przy remontach- budynki wspólnot mieszkaniowych, jednorodzinnych. Praca w delegacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Płońsk (mazowieckie)
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie: średnie lub wyższe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Word, Exel, Power Point, Qutlook, znajomość aktów prawnych z zakresu regulacji oświatowych (Ustawa o Systemie Oświaty, Prawo Oświatowe, Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy) oraz administracyjnych (Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o zamówieniach publicznych), dobra znajomość obsługi urządzeń teleinformatycznych oraz urządzeń biurowych. Doświadczenie zawodowe: dotychczasowe zatrudnienie w jednostkach zajmujących się administrowaniem edukacji i oświaty. Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Kandydat na stanowisko Samodzielnego Referenta w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 im. Janusza Korczaka w Rybniku należy składać w terminie do 14 września 2018 r. pod adresem Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 im. Janusza Korczaka w Rybniku, ul. Gustawa Morcinka 18, sekretariat szkoły, w godzinach 7.30- 15.30. Więcej informacji pod numerem telefonu 32 42 13 125 w godzinach 7.30-15.30 .Inne informacje: dokumenty, które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 im. Janusza Korczaka w Rybniku zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U.2008r,nr 223, poz.1458 z późniejszymi zmianami). Szczegółowe informacje na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 IM. JANUSZA KORCZAKA W RYBNIKU - 2018-09-11 - Rybnik (śląskie)
kierowanie zespołem, tworzenie i negocjacje ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie towaru, obsługa klienta. Wykształcenie zawodowe lub średnie, doświadczenie pracy w handlu.
MALJO Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2015-11-18 - Wołomin (mazowieckie)
Zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stowarzyszenie PROREW w Kielcach - 2018-10-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Monitorowanie pracy nad ludźmi, przyjmowanie oraz wysyłanie towarów, zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Olesno (opolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim Zarządem Spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
MONTAŻ WENTYLACJI ORAZ KLIMATYZACJI;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ MONTAŻU KANAŁÓW ORAZ CZYTANIA PROJEKTÓW, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI NOŻYCOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;MIEJSCE PRACY: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE;NA SPOTAKNIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 509841981
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE VENTBUD ROBERT JAWORSKI - 2016-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Zadania kluczowe: prowadzenie projektów (budów - realizacja wykonawstwa, montaż instalacji Wentylacji i Klimatyzacji) pod względem poprawności technicznej, terminowej, organizacyjnej, logistycznej, budżetowej. Prowadzenie działu serwisu.- Zadania uzupełniające: udział w rekrutacji podległych pracowników, zatrudnianie i rozliczanie podwykonawców, nadzór nad magazynem, przygotowanie dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, specjalizacja: wentylacja i ogrzewnictwo. Wymagane min. 2 - letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku technicznym w branży Wentylacji i Klimatyzacji. Bardzo dobra znajomość śrdowiska AutoCad. Znajomość programów kosztorysowych. Znajomość systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych. Samodzielność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-252-15-47) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tadeusza Kościuszki 223A m. 10, 40-600 Katowic) lub e-mail: golinska (at) airengineering.pl
AIR ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Katowice (śląskie)
zapewnianie sprawnego działania platform IT w zakresie funkcyjnym, wparcie biznesowe procesów HR , dostarczanie odpowiednich rozwiazań IT
Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
- wyjazdy zagraniczne na montaż mebli w obiektach hotelowych- prowadzenie montażu, planowanie, organizacja pracy- kierowanie grupą monterów- kontakty, uzgodnienia z klientem w j. obcym- kontakty, uzgodnienia z produkcją- prowadzenie dokumentacji, pisanie raportów, uzgodnień, protokołów
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-30 - Zator (małopolskie)
kierowanie zespołem pracowników i nadzór budowlany
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2018-04-30 - Kutno (łódzkie)
REKLAMA TOWARÓW POLSKICH NA RYNKU WSCHODNIM. DELEGACJI NA WSCHÓD W CELI POSZUKIWANIA KONKRETNYCH ODBIORCÓW USŁUG REKLAMOWYCH.ST
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Ząbki (mazowieckie)
gotowanie posiłków w domu opieki
K.K. Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Wólka Ratowiecka (podlaskie)
PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH,APLIKACJE KONKURSOWE I ROZLICZANIE;SPORZĄDZANIE PROGNOZ FINANSOWYCH, KONTAKT Z URZĘDAMI I INSTYTUCJAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE ,ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. stanowiskaWymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej, mostowej bez ograniczeń.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego MAZOWIECKIE MOSTY Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań określonych dla stanowisk kierowniczych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hażlach i inne, zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Hażlach hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2017-12-21 - Hażlach (śląskie)
nadzorowanie realizacji bieżących obow. w sklepie, decydowanie o doborze asortymentu, nadzór nad składaniem zamówień, realizowanie planu sprzedażowego, zarządzanie pracą personelu, sporządzanie raportów sklepu
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "BRUSTA" STANISŁAW BLICHARZ - 2016-10-27 - Klucze (małopolskie)
Opieka nad dziećmi w wieku od 2,5 do 5 lat. prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych.
MARIANNA GRABOWSKA-ŻUR USKRZYDLAM - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
P.H.U. "MAJER" Michał Majerski - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola płac, kosztów sklepu, pełnienie dyżurów w sklepie, audyty wewnętrzne
TESCO Polska Sp. z o.o - 2017-01-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zarządzanie sprzedażą podległej placówki,organizowanie eventów na terenie Kutna,pozyskiwanie i opieka nad kluczowymi klientami banku,raportowanie do przełożonego.
Alior Bank Placówka Partnerska Kutno - 2016-11-17 - Kutno (łódzkie)
Monitorowanie źródel pozyskiwania funduszy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowywanie analiz.
MAGNA ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kierowanie sala restauracji, obsługa, tworzenie grafiku.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Żywiec (śląskie)
Utrzymanie porządku w stajni.
MUSTANG Marcin Piotrowski - 2015-12-15 - Mosty (pomorskie)
prace ślusarskie
Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe "ALMAR" M. Matwijewicz, J. Rusiniak S.j - 2016-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w Kutnie-prowadzenie sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych poprzez utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,budowanie strategii sprzedaży i planów sprzedażowych na poszczególne rynki i bieżąca kontrola ich realizacji,kształtowanie polityki cenowej i asortymentowej,bieżąca analiza rynków i konkurencji,kierowanie zespołem sprzedażowym.
Adecco Poland sp.z o.o - 2016-03-04 - Kutno (łódzkie)