Praca KIEROWNIK CENTRUM OBS艁UGI TELEFONICZNEJ (KIEROWNIK CALL CENTER)/STANOWISKO: KIEROWNIK ZESPO艁U - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK CENTRUM OBS艁UGI TELEFONICZNEJ (KIEROWNIK CALL CENTER)/STANOWISKO: KIEROWNIK ZESPO艁U, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy KIEROWNIK CENTRUM OBS艁UGI TELEFONICZNEJ (KIEROWNIK CALL CENTER)/STANOWISKO: KIEROWNIK ZESPO艁U.
KONTROLA PRACY ZESPO艁U, USTALANIE ORAZ DYSTRYBUCJA ZADA艃 DLA ZESPO艁U, AKTUALIZACJA I PRZYGOTOWYWANIE PROCEDUR, SPORZ膭DZANIE I ANALIZA RAPORT脫W, EWALUACJA PRACY PODLEG艁YCH PRACOWNIK脫W, USTALANIE HARMONOGRAMU PRACY ZESPO艁U
DIEBOLD NIXDORF BPO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2021-04-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
KONTROLA PRACY ZESPO艁U, USTALANIE ORAZ DYSTRYBUCJA ZADA艃 DLA ZESPO艁U, AKTUALIZACJA I PRZYGOTOWYWANIE PROCEDUR, SPORZ膭DZANIE I ANALIZA RAPORT脫W, EWALUACJA PRACY PODLEG艁YCH PRACOWNIK脫W, USTALANIE HARMONOGRAMU PRACY ZESPO艁U
DIEBOLD NIXDORF BPO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2021-04-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)