KIEROWNIK BUDOWY (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy TANDEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 25 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników kontrola przestrzegania zasad BHP, prowadzenie dokumentacji realizacji planu
Data publikacji: 2019-03-28
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: TANDEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników Alianckich 33, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników kontrola przestrzegania zasad BHP, prowadzenie dokumentacji realizacji planu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +Premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Data zakończenia pracy: 14.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia w specjalizacji drogowejUprawnienia w specjalizacji instalacyjnej sanitarnejUprawnienia do projektowania
Nazwa pracodawcy:
TANDEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Lotników Alianckich 33, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Adres strony pracodawcy: http://www.tandemzagan.pl/
Ulica pracodawcy: Lotników Alianckich
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
Budownictwo, produkcja betonu, prefabrykantów betonowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie towaru pod względem jakościowym, ilościowym, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Głowienka (podkarpackie)
nadzór nad organizacją produkcji i realziacją planów produkcyjnych; kontrola pracy personelu
INTER SYSTEM s.c. - 2016-09-27 - Chrzanów (małopolskie)
nadzorowanie robót budowlanych drogowych, praca Lubin i okolice
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-09-14 - Lubin (dolnośląskie)
Planowanie i organizacja placu budowy. Koordynacja prac z podwykonawcami. Prowadzenie dokumentacji budowy: technicznej, finansowej podwykonawczej i odbiorczej.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HASSA I JAGODZIŃSKISPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
Kierownik budowy - organizowanie pracy i nadzór nad pracownikami budowlanymi. Praca na terenia Krakowa oraz Wrocławia. Praca na wysokościach.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
NIDECKI SP. Z O.O. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
budowa, rozwój i zarządzanie działem finansów (finanse, księgowość), odpowiedzialność za politykę finansową, przygotowywanie raportów i analiz w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu; nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi; wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych;
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Żory (śląskie)
Pracownik utrzymania ruchu
ZPUE Spółka Akcyjna - 2017-11-23 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Organizacja pracy i zarządzanie zespołem.
EMKO Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Zbiersk-Cukrownia (wielkopolskie)
Układanie tras kablowych,kabli i przewodów. Montaż instalacji słabopędowych.
Elkom s.c. - 2016-06-28 - Karczew (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
ZUH OPTYKA OKULAROWA Agnieszka Kowalska Sosnowiec - 2016-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
kierowanie podległym zespołem, planowanie czasu pracy personelu, tworzenie harmonogramów pracy (grafików), przestrzeganie czasu pracy w nich zawartego, comiesięczny podział planów sprzedaży, wyznaczanie celów, monitoring wyników sprzedaży sklepu oraz indywidualnej realizacji założeń podległego zespołu, realizacja wyznaczanych celów zarówno indywidualnych jak i sklepowych, rozliczanie personelu z przydzielonych zadań, kontrola i ocena pracy podległego personelu odpowiednia motywacja oraz informacja zwrotna dotycząca wykonywanej pracy; praca w Centrum Handlowym Ptak Outlet/Rzgów
BADURA S.A. - 2016-05-02 - Wadowice (małopolskie)
- koordynowanie i organizowanie prac podległego zespołu pracowników, - sporządzanie planu dyżurów dla zespołu wspierająco-terapeutycznego, w tym pracowników domu pomocy społecznej, - kontrola czasu i jakości wykonywanej pracy, - przygotowanie i prowadzenie zebrań zespołu, - udzielanie urlopów i innych zwolnień od pracy podległym pracownikom, - współpraca ze specjalistami ds. autyzmu i superwizorami oraz koordynatorami realizowanych projektów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem domu pomocy społecznej, - kierowanie całością spraw administracyjnych, nadzór nad całością spraw gospodarczych i finansowych domu, - kształtowanie i prowadzenie polityki kadrowej i finansowej domu w uzgodnieniu z Zarządem, - wydawanie niezbędnych regulaminów i instrukcji oraz zarządzeń wewnętrznych w uzgodnieniu z Zarządem, - organizacja i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, - zapewnienie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej, - prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)
Analiza dokumentacji technicznejorganizowanie przebiegu prac budowlanychkierowanie pracą brygady roboczej i nadzorowanie bieżących robótpraca w godz 7-15, miejsce pracy: Opole, Wrocław
OPTIMA-ELEKTRO Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Sp. z o - 2016-04-05 - Opole (opolskie)
-Przyjmowanie i zwalnianie osób przyjętych do Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin;-Przyjmowanie i zwrot depozytów;-Opieka nad osobami przyjętymi do Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin;-Prowadzenie kartotek, księgi ewidencyjnej oraz innej dokumentacji osób zatrzymanych w Ośrodku oraz ewidencji osób doprowadzonych a nie przyjętych;-Wystawianie rachunków i przyjmowanie opłat za pobyt i usługi w Ośrodku;-Sporządzanie raportu z przebiegu dyżuru/zmiany;-Obsługa przez cały czas trwania dyżuru/zmiany systemu telewizji wewnętrznej monitoringu zgodnie z obowiązującymi w Ośrodku procedurami;-Nadzorowanie i organizowanie pracy osób podległych. Wymagania niezbędne: -Wykształcenie min. średnie z 2 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: resocjalizacja, pedagogika resocjalizacyjna lub pokrewne; - Staż pracy ogółem min. 2 lata; - Znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego; -Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego ( MS Office); - Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe (pożądane) -Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej lub organizacjach pozarządowych; - Przeszkolenie z zakresu stosowania przymusu bezpośredniego; - Badania psychologiczne; - Wysoka kultura osobista; - Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres; - Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-03-21 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem pracowników magazynowych, zarządzanie procesami logistycznymi w magazynie.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2016-10-04 - Hipolitów (mazowieckie)
ZARZĄZDANIE SALONEM SPRZEDAŻY ORAZ ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW.REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH,UTRZYMANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA,MOTYWOWANIE I OCENA PRACOWNIKÓW,PLANOWANIE CZASU PRACY PODLEGŁEGO ZESPOŁU
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Skierniewice (łódzkie)
Do zadań pracownika będzie należeć:1. zarządzanie procesem realizacji usług transportowych w tym przesyłek drobnicowych i przesyłek pocztowych,2. współpraca z użytkownikami w celu realizacji wynajmu taboru zgodnie z umowami i potrzebami doraźnymi,3. współpracowanie z Wydziałem Technicznym w zakresie napraw taboru,4. nadzór nad przeprowadzaniem kontroli stanu technicznego pojazdów,5. nadzór nad prawidłowym planowaniem, ewidencjonowaniem i rozliczaniem czasu pracy podległych pracowników,6. bieżące analizowanie posiadanych zasobów transportowych i osobowych,7. podejmowanie decyzji w sprawach z zakresu działania kierowanej komórki organizacyjnej,8. rozpatrywanie reklamacji dotyczących świadczonych usług,9. sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej z działalności Wydziału.
Poczta Polska S.A. - 2015-12-23 - Białystok (podlaskie)
Koordynacja wdrażanych projektów dla klientów z branży automotive , bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym w sprawach związanych z realizacją projektów, koordynacja prac podczas trwania projektu zgodnie z wymaganiami klienta oraz w oparciu o wewnętrzne procedury, zarządzanie ryzykiem w projekcie, koordynowanie współpracy pomiędzy działami w zakresie realizacji projektu, zarządzanie i nadzorowanie zespołem projektowym (ustalanie wymagań projektowych, harmonogramów, planów rozwoju i potrzebnych zasobów), terminowa realizacja zadań w projekcie obejmujących: oferowanie, rozwój produktów, zarządzanie zmianami konstrukcyjnymi oraz wdrażanie do produkcji, zapewnienie właściwej komunikacji w projekcie z klientem, terminowa nominacja poddostawców poszczególnych komponentów i narzędzi, mile widziana znajomość VDA.
KAMET S.A. - 2016-03-31 - Reńska Wieś (opolskie)
Obsługa gości hotelowych, nadzór nad pokojowymi, nadzór nad majątkiem hotelu.
OŚRODEK WCZASOWY GRYF WIOLETTA ŁĄCKA - 2016-05-02 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Praca w okolicach Krapkowic.
Katarzyna Turaj Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe "KAMA" - 2018-07-20 - Krapkowice (opolskie)
Zarządzanie podległym zespołem. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standami firmy. Zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-08 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
- pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Leśna (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad sprawami administracyjnymi firmy, zarządzanie personelem administracyjnym w spółce, kontakt z cenrtala w Korei.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Mysłowice (śląskie)
wykształcenie średnie lub wyższeuprawnienia budowlane - kierownika budowy 1 rok doświadczenia w pracy na ww stanowiskudobra znajomość prac budowlanychznajomość odczytywania mapumiejętność kierowania ludźmi na budowie1 zmianawynagrodzenie: od 4000 zł (do uzgodnienia w zależności od umiejętności i doświadczenia)delegacje
EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-13 - Karski (wielkopolskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Prace biurowe.4. Przygotowywanie dokumentów.5. Ofertowanie,porównywanie przetargów na usługi detektywistyczne, ochroniarskie.6. Dokonywanie płatności przelewów.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
DALBET Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towarów spożywczych
CH.M. -TRANS Michał Chełminiak - 2019-02-08 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
kierowanie pracami elektrycznymi, itp.
Instalatorstwo Elektryczne ELEKTRA Paweł Staszkiewicz - 2017-03-22 - Knipy (warmińsko-mazurskie)