KIEROWNIK BUDOWY Szczecin oferta pracy P.B. GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, OBSŁUGA PROGRAMU DO KOSZTORYSOWANIA NORMA PRO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z PROJEKTAMI (CZYTANIE), PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: P.B. GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, OBSŁUGA PROGRAMU DO KOSZTORYSOWANIA NORMA PRO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z PROJEKTAMI (CZYTANIE), PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: NORMA PRO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: CZYTANIE PROJEKTÓW
Nazwa pracodawcy:
P.B. GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
UPRAWNIENIA BUDOWLANE,C.V NA MAIL global.szczecin (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 14.12.2016
Oferta pracy ważna do: 13.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zmian w restauracjiDbałość o niepowtarzalną atmosferę serdeczności oraz wyjątkowa troska o Gości poprzez dostarczanie im produktu i obsługi o najwyższej jakościMotywowanie i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki, a każdy dzień pracy był dla nich przyjemnością
Schloss Burger GmbH - 2018-05-18 - Niemcy (Niemcy)
Kompleksowe zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników. Praca w Grudziądzu.
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Kraków (małopolskie)
praca z rodziną w miejscu jej zamieszkania; udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej; rozwiązywanie problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; udzielanie pomocy w poszukiwaniu pracy; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy ( 40 godz. tygodniowo);Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona. Asystent nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę;Stanowisko asystenta rodziny należy do stanowisk pomocniczych i obsługi w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.( Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IŁOWEJ - 2017-10-20 - Iłowa (lubuskie)
Zapewnienie bieżącego utrzymania ruchu instalacji elektrycznych,lokalizowanie usterek i awarii,planowanie i koordynacja prac remontowych,nadzór nad gospodarką energii elektrycznej,nadzór podległego zespołu pracowników.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kutno (łódzkie)
Główne obowiązki: kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek; nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora; udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonanych przez pracowników warsztatów; zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność wykonywania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; posiadanie minimum 4 lat doświadczenia zawodowego; posiadanie umiejętności kierowania personelem; umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
Utrzymanie porządku na obiekcie i przyjmowanie gości. Praca w hostelu.
FHU JEAN JANUSZ WIŚNIEWSKI - 2016-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie budowy
PPU CONCRET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-13 - Zawiercie (śląskie)
utrzymanie czystości w pasażu handlowym
"KOBEX" EXPORT-IMPORT ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ROMAN ŁĄCKI, BARTOSZ ŁĄCKI SP. JAWNA - 2018-04-05 - Puławy (lubelskie)
ZARZĄDANIE WSPÓŁPRACOWNIKAMI, OBSŁUGA KLIENTA, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
Jakub Cichowlas F.H.U. CICHY - 2017-04-26 - Słubice (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż opon nowych i używanych, obsługa klienta,zarządzanie zespołem
Firma Handlowo-Usługowa, Wulkanizacja Tomasz Leśniak - 2016-06-29 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
nadzór oraz kierowanie robotami elektrycznymi realizowanymi w obiektach przemysłowych1/2 etatu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport materiałów niebezpiecznych na terenie kraju oraz Unii Europejskiej i krajów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,rozwinięte umiejętności komunikacyjne, planistyczne i organizacyjne,umiejętność zarządzania zespołem ;umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office,stabilne zatrudnienie, umiejętność radzenia sobie z stresującymi sytuacjami;
PPH WAZA s.c. - 2016-09-07 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
planowanie i kierowanie pracami montażowymi, kontakt z klientem na obiekcie, uzgodnienia techniczne, raportowanie z budowy, praca na wyjazdach zagranicznych
MWH Meble Sp. z o.o. & co. Sp. K. - 2016-06-15 - Brody (małopolskie)
Zarządzanie salonem i zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu,coaching pracowników. Praca Mediaexpert w Gołdapi
TERG Spółka Akcyjna - 2016-12-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie wyznaczonego rejonu w szkole
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku kierownika księgowości od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
4Workers Przemysław Sztuczkowski - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy, miejsce wykonywania pracy Gozdowo, kontakt z przedstawicielem tel. 665 941 451, e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-25 - Gozdowo (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
DELGROSS Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
.
Przedsiębiorstwo "Savpol" Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Wałbrzych (dolnośląskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Kluczbork (opolskie)
Branża budowlana / roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
IDS-BUD S.A - 2018-07-24 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie i nadzorowanie prac, rozliczanie budów, kontrola robót zgodnie z założonym harmonogramem, planowanie i koordynowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. Wymagamnia: wykształcenie wyższe - budowlane, staż pracy 5 lat, kierowanie, nadzorowanie i koordynowanie budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami, prawo jazdy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
EUROSTEPART Nawierzchnie Bezpieczne Jerzy Zieleniewski - 2017-01-12 - Wejherowo (pomorskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Organizacja właściwej pracy działu PP, prowadzenie nadzoru nad realizacją procedur SJ przez pracowników PP, przygotowywanie kosztorysów budowlanych, nadzorowanie dokumentacji technicznej budowy, przygotowywanie nadzór nas prawidłowością dokumentacji przetargowej, składanie wniosków o przeprowadzenie szkoleń pracowników działu PP
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)