KIEROWNIK BUDOWY 艢lesin oferta pracy AX-BUD Inwestycje
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: do 5聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kierowanie robotami budowlanymi.
Data publikacji: 2016-04-27
Lokalizacja: 艢lesin (wielkopolskie)
Pracodawca: AX-BUD Inwestycje
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:XXX-LECIA PRL 17, 62-561 艢lesin, powiat: koni艅ski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: Kierowanie robotami budowlanymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 5聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢lesin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: koni艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢lesin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: kierownik budowy
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 5聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOSZTORYSOWANIE W BUDOWNICTWIE
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: AX-BUD Inwestycje
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
XXX-LECIA PRL 17, 62-561 艢lesin, powiat: koni艅ski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: koni艅ski
Gmina pracodawcy: 艢lesin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艢lesin
Ulica pracodawcy: XXX-LECIA PRL
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.05.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 27.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obs艂uga klienta, estetyczne uk艂adanie towaru, prowadzenie dokumentacji, zarz膮dzanie personelem
TIFOTEX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-22 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
Kierowanie wytw贸rni膮 mas betonowych
Firma Handlowo-Us艂ugowa " POL KRUSZ " Zbigniew Wojno - 2016-01-19 - Kolno (podlaskie)
- Kierowanie budow膮. Praca w delegacji na terenie ca艂ej Polski. - Wynagrodzenie: od 4000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze elektryczne lub budowlane. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarz膮dzania projektami. Kontakt WST臉PNIE e-mailowy w celu przes艂ania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje si臋 z wybranymi kandydatami. Mo偶na r贸wnie偶 kontaktowa膰 si臋 telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-26 - Katowice (艣l膮skie)
Kontakt osobisty lub tel: 603071271.Praca na 3 zmiany(6-14,14-22,22-6).Obs艂uga wtryskarki-automat, pakowanie element贸w dla budownictwa.
Ziel-Plast Bo偶ena Zieli艅ska i Karolina Zieli艅ska sp贸艂ka jawna - 2016-05-24 - Bulowice (ma艂opolskie)
przyj臋cie towatu ma magazynie, kontrola jako艣ciowa i ilo艣ciowa, dostarczanie towaru do poszczeg贸lnych dzia艂贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Krasne (podkarpackie)
Praca jako kierownik budowy/rob贸t na inwestycjach deweloperskich. Miejsce pracy Bydgoszcz.
ROD殴KO DEWELOPMENT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Nadz贸r nad produkcj膮 i pracownikami, przyjmowanie i wydawanie materia艂贸w na magazynie. Praca od pn do pt.
ZAK艁AD PRODUKCYJNO -US艁UGOWY ADMOT S.C J.A ADAMIEC - 2016-08-08 - Maza艅cowice (艣l膮skie)
Organizacja procesu produkcyjnego (nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zlece艅 produkcyjnych, kontrola pod wzgl臋dem jako艣ci oraz dba艂o艣膰 o zachowanie efektywno艣ci procesu produkcyjnego)Wsp贸艂praca z dzia艂em logistyki i sprzeda偶yKierowanie zespo艂em i nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w BHP i PPO呕Organizowanie stanowiskowych szkole艅 pracownik贸w produkcjiRozliczanie kart akordowych Utrzymanie porz膮dku i dyscypliny w miejscu pracy
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2018-05-18 - Kamie艅 Du偶y (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie prac budowlanych, uk艂adanie kostki brukowej
Zak艂ad Instalacji Sanitarnych i Rob贸t Og贸lnobudowlanych Zbigniew Szydlik - 2016-05-06 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
przygotowywanie p贸艂produkt贸w do sporz膮dzania potraw, obs艂uga klienta, kasy fiskalnej, utrzymywanie czysto艣ci w miesjcu pracy, przygotowywanie i podawanie potraw
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Montowanie paneli i drzwi u klient贸w salonu wyposarzenia wn臋trz.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Prace porz膮dkowe wewn膮trz budynk贸w gazowni i Areny. Prace gospodarcze na zewn膮trz (koszenie trawy, podlewanie).
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gda艅sk (pomorskie)
- OG艁OSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZ臉DNICZYM -> Og艂oszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Wsp贸艂tworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatk贸wi dochod贸w. Wykonywania dyspozycji 艣rodkami pieni臋偶nymi; Dokonywanie wst臋pnej kontroli: zgodno艣ci operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletno艣ci i rzetelno艣ci dokument贸w dotycz膮cych operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokument贸w dotycz膮cych poszczeg贸lnych operacji. Podejmowanie decyzji wst臋pnych co do prawid艂owo艣ci merytorycznej operacji i ich zgodno艣ci z prawem. zapewnienie, aby zobowi膮zania wynikaj膮ce z operacji mie艣ci艂y si臋 w planie finansowym oraz harmonogramie dochod贸w i wydatk贸w, oraz kontrola bie偶膮ca 艣rodk贸w finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesuni臋膰 w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezb臋dnych do zapewnienia prawid艂owo艣ci gospodarkifinansowej oraz ewidencji ksi臋gowej. Sporz膮dzanie prawid艂owo, terminowo i zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami sprawozda艅 na potrzeby dyrektora szko艂y.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadz贸r i kontrola nad pracownikami dzia艂u obs艂ugi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezb臋dnej do sporz膮dzenia listy p艂ac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy p艂ac, podatk贸w od wynagrodze艅, ZUSu, kontrola nad wywi膮zywaniem si臋 najemc贸w z warunk贸w um贸w najmu w zakresie zobowi膮za艅 finansowych, zabezpieczenie 艣rodk贸w finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 wyp艂at z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szko艂y.Nale偶yte przechowywanie i zabezpieczenie dokument贸w. Prowadzenie zam贸wie艅 publicznych plac贸wki, sporz膮dzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole 艣cis艂y kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawno艣ci technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dr贸g wewn臋trznych oraz urz膮dze艅 nadz贸r nad praca konserwatora. Organizowanie zakup贸w materia艂贸w niezb臋dnych dla pracownik贸w szko艂y oraz utrzymania w艂a艣ciwego stanu funkcjonowania szko艂y w oparciu o zam贸wienia publiczne. Prowadzenie ewidencji warto艣ciowo i ilo艣ciowej wyposa偶enia. Sporz膮dzanie um贸w najmu, rozliczenia medi贸w i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez Dyrektora Szko艂y.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powsta艅c贸w 艢l. w Katowicach w budynku przy ul. Technik贸w 11, budynek nie jest przystosowany do pracy os贸b niepe艂nosprawnych z trudno艣ciami w poruszaniu i przemieszczaniu si臋, podstawowym narz臋dziem pracy jest komputer, obs艂uga komputera powy偶ej6 godzin dziennie, kandydat, kt贸ry uzyska najwy偶sz膮 ilo艣膰 punkt贸w w post臋powaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o prac臋 na czas okre艣lony.- Wynagrodzenie: 2800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie pr贸bnym, z mo偶liwo艣ci膮 zwi臋kszenia do 1 etatu w okresie p贸艂rocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezb臋dne (konieczne) do podj臋cia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego mo偶e ubiega膰 si臋 osoba, kt贸ra:- ma obywatelstwo pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pa艅stwa cz艂onkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba 偶e odr臋bne ustawy uzale偶niaj膮 zatrudnienie w jednostce sektora finans贸w publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych;- nie by艂a prawomocnie skazana za przest臋pstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dzia艂alno艣ci instytucji pa艅stwowych oraz samorz膮du terytorialnego, przeciwko wiarygodno艣ci dokument贸w lubza przest臋pstwo skarbowe;- posiada znajomo艣膰 j臋zyka polskiego w mowie i pi艣mie w zakresie koniecznym do wykonywania obowi膮zk贸w kierownika gospodarczego;- spe艂nia jeden z poni偶szych warunk贸w:a) uko艅czy艂a jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zam贸wienia publiczne,b) uzupe艂niaj膮ce ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letni膮 praktyk臋 w ksi臋gowo艣ci lub na stanowisku kierownika dzia艂u administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) uko艅czy艂a 艣redni膮, policealn膮 lub pomaturaln膮 szko艂臋 ekonomiczn膮 i posiada co najmniej 6-letni膮 praktyk臋 w ksi臋gowo艣ci lub na stanowisku kierownika dzia艂u administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru bieg艂ych rewident贸w na podstawie odr臋bnych przepis贸w,e) posiada certyfikat ksi臋gowy uprawniaj膮cy do us艂ugowego prowadzenia ksi膮g rachunkowych albo 艣wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj膮ce do us艂ugowego prowadzenia ksi膮g rachunkowych, wydane na podstawie odr臋bnych przepis贸wWymagania dodatkowe pozwalaj膮ce na optymalne wykonywanie zada艅 na danymstanowisku:- minimum 3 letnie do艣wiadczenie zawodowe w pracy w jednostkach bud偶etowych (szko艂ach) na stanowisku g艂贸wnego ksi臋gowego lub na stanowisku kierownika dzia艂u administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie do艣wiadczenie na stanowisku zast臋pcy g艂贸wnego ksi臋gowego lub 5 letnie do艣wiadczenie na stanowisku specjalisty w dziale ksi臋gowo艣ci),- znajomo艣膰 akt贸w prawnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem szko艂y, bud偶etu i rachunkowo艣ci jednostek bud偶etowych, zam贸wie艅 publicznych oraz kadr i p艂ac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorz膮dowych i wydawanych na jej podstawie przepis贸w wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych, Ustawy o podatku od towar贸w i us艂ug, Ustawy o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych i wydanych na jej podstawie przepis贸w wykonawczych, Ustawy bud偶etowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowo艣ci, Ustawy za naruszeniedyscypliny finans贸w publicznych, Rozporz膮dzenie w sprawie zasad rachunkowo艣ci oraz plan贸w kont dla bud偶et贸w jednostek samorz膮du terytorialnego,- do艣wiadczenie w rozliczaniu projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem arkusza kalkulacyjnego, program ksi臋gowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program p艂acowy Vulcan ,- umiej臋tno艣膰 sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiej臋tno艣膰 pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespo艂em, kreatywno艣膰, komunikatywno艣膰, wysoka kultura osobista, gotowo艣膰 do dalszego kszta艂cenia i samokszta艂cenia, dyspozycyjno艣膰,- Prawo jazdy kategorii B b臋dzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANC脫W 艢L膭SKICH - 2017-10-24 - Katowice (艣l膮skie)
wyr贸b i wypiek bu艂ek i chleba
PIEKARNIA J.J. STANEK - 2016-09-12 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
praca w zak艂adzie owocowo-warzywnym
Mazowsze Zak艂ad Przetw贸rstwa Spo偶ywczego - 2016-10-20 - I艂贸w (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Solec nad Wis艂膮 (mazowieckie)
-
"NIEWIE艢CIN" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zakres obowi膮zk贸w regulowany ustaw膮 o pomocy spo艂ecznej
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Boleszkowice - 2016-08-25 - Boleszkowice (zachodniopomorskie)
Kierowanie zespo艂em Sprzedawc贸w.Dopilnowanie prawid艂owego funkcjonowania sklepu. Praca w Bielsku-Bia艂ej, dwuzmianowa w godz. 9.00-19.00 lub jednozmianowa w godz. 10.00-18.00.
MAJA Sp贸艂ka Cywilna Jadwiga Musia艂kiewicz, Magdalena Musia艂kiewicz - 2018-03-12 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
W/g stanowiska.
ELECLERC KIELCEDIS Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Naprawa uszkodzonych samochod贸w
kontakt przez OHP - 2017-11-17 - Szwecja (Szwecja)
Nadz贸r nad produkcj膮 przetw贸rstwa rybnego.Praca w godz. 6-14, 14-22 w Obrotach.
Zak艂ad Przetw贸rstwa Rybnego BARKAS Sp. j. E. 艢widerek G. 艢widerek A. Skorupi艅ska - 2017-03-03 - Obroty (zachodniopomorskie)
Brak danych
P.H.U."OLIMPEK" SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)
G艂贸wne obowi膮zki:- zarz膮dzanie i kierowanie dost臋pnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddzia艂u- nadzorowanie gospodark膮 nieruchomo艣ciami b臋d膮c膮 w trwa艂ym zarz膮dzie Urz臋du, aktualizowanie stan贸w prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiekt贸w Urz臋du oraz terenu wok贸艂 nich- monitorowanie spraw zwi膮zanych z gospodark膮 magazynow膮- koordynowanie spraw zwi膮zanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obs艂ug膮 narad, szkole艅 i spotka艅 organizowanych przez Urz膮d- wsp贸艂praca z pozosta艂ymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynk贸w Urz臋du- pe艂nienie nadzoru nad utrzymaniem urz膮dze艅 oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem mienia Urz臋du.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Planowanie zada艅 remontowych (plany roczne opracowywane do ko艅ca pa藕dziernika na rok nast臋pny).2.Planowanie zada艅 warsztatu elektrycznego oraz teletechnicznego i efektywne wykorzystanie posiadanych zasob贸w.3.Realizacja post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego w zakresie okre艣lonym Zarz膮dzeniem Dyrektora Naczelnego w zakresie merytorycznym dotycz膮cych zagadnie艅 energetycznych.4.Opracowanie stosownych wniosk贸w maj膮cych na celu realizacje zam贸wienia publicznego w zakresie okre艣lonym Zarz膮dzeniem Dyrektora Szpitala.5.Prowadzenie polityki personalnej, zapewniaj膮cej efektywn膮 realizacj臋 zada艅.6.Aktywne uczestnictwo w pracach zespo艂贸w zadaniowych.7.Zapewnienie prawid艂owego przep艂ywu informacji.8.Organizowanie, koordynowanie i nadz贸r nad pracami w zakresie:a)inwentaryzowania i kontroli obiekt贸w budowlanych,b)archiwizowania dokumentacji obiekt贸w budowlanych, awarii,c)tworzenia dokumentacji technicznej na potrzeby remontowe w zakresie energetycznym.9.Wsp贸艂udzia艂 w przygotowywaniu um贸w w zakresie zada艅 remontowych,10.Koordynowanie, organizowanie i nadz贸r nad pracami zwi膮zanymi z zadaniami inwestycyjno-remontowymi.11.Okre艣lenie danych wyj艣ciowych dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej.12.Prowadzanie okresowych przegl膮d贸w technicznych instalacji energetycznych Szpitala.13.Prowadzanie zgodnie z przepisami Prawa Energetycznego eksploatacji instalacji oraz urz膮dze艅 energetycznych i teletechnicznych w Szpitalu.14.Organizowanie stanowisk pracy i nadz贸r nad prac膮 pracownik贸w warsztatu elektrycznego i warsztatu teletechnicznego oraz prowadzenie w tym zakresie szkole艅 stanowiskowych.15.Utrzymywanie sprawno艣ci technicznej i zabezpieczanie pod wzgl臋dem wymog贸w aktualnych przepis贸w prawa, w tym r贸wnie偶 BHP wszystkich instalacji urz膮dze艅 energetycznych tutejszego Szpitala.16.Nadz贸r nad dostarczaniem pracownikom warsztat贸w: elektrycznego oraz teletechnicznego materia艂贸w niezb臋dnych do wykonania rob贸t.17.Rozliczanie koszt贸w remont贸w i napraw realizowanych przez pracownik贸w warsztatu elektrycznego i teletechnicznego wg obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa.18.Prowadzenie i rozlicznie czasu pracy pracownik贸w podleg艂ych warsztat贸w wg przepis贸w Kodeksu Pracy oraz przepis贸w wewn臋trznych oraz bie偶膮ce prowadzenie, w tym zakresie pe艂nej dokumentacji.19.Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznoruchowej dla instalacji i urz膮dze艅 energetycznych, i innych instrukcji u偶ytkowania budynk贸w Szpitala.20.Prowadzenie poucze艅 stanowiskowych dla pracownik贸w warsztatu budowlanego oraz instalacyjnego.21.Nadz贸r nad archiwum dokumentacji technicznej w zakresie energetycznym i teletechnicznym budynk贸w Szpitala.
Wojew贸dzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-10 - Bytom (艣l膮skie)
Udostepnianie zbior贸w, praca z czytelnikiem, dzia艂alno艣膰 kulturalno-edukacyjna, opracowywanie katalogowe zgromadzonych zbior贸w bibliotecznych, przygotowywanie i prowadzenie r贸偶norodnych form pracy z czytelnikami, s艂u偶膮cych popularyzowaniu ksi膮偶ki, wiedzy i nauki w艣r贸d dzieci i m艂odzie偶y, stwa偶anie m艂odzie偶y i dzieciom ciekawej oferty na sp臋dzanie wolnego czasu w spos贸b atrakcyjny i po偶yteczny, realizowanie imprez, warsztat贸w, przedsi臋wzi臋膰 promuj膮cych szeroko rozumian膮 nauk臋, sztuk臋, kultur臋 oraz czytelnictwo, tworzenie grafiki w programie Adobe Photoshop.
POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W WEJHEROWIE - 2017-11-07 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie rozm贸w handlowych z kontrahentami zagranicznymi, pe艂na gotowo艣膰 do s艂u偶bowych wyjazd贸w za granic臋, zarz膮dzanie personelem
SPAW MAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-05 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Kierownik recepcji
LS PROJEKT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-15 - Torzym (lubuskie)
- Bli偶sze informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: nadzorowa艂a i kierowa艂a ca艂okszta艂tem prac wykonywanych przez pracownik贸w Dzia艂u Remont贸w, nadzorowa艂a przygotowanie dokumentacji dot. procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zam贸wie艅 publicznych realizowanych na rzecz ZOJO i obs艂ugiwanych jednostek,bie偶膮ce wsp贸艂dzia艂anie i wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Zespo艂u i instytucjami zewn臋trznymi w zakresie realizowanych zada艅 przez Dzia艂 Remont贸w,wsp贸艂dzia艂a艂a z wykonawcami poszczeg贸lnych zada艅 inwestycyjnych i remontowych, uczestniczy艂a w czynno艣ciach odbiorowych poszczeg贸lnych rob贸t budowlanych,egzekwowa艂a kary umowne w ramach um贸w zawartych na roboty budowlane, monitorowa艂a wykonanie bud偶etu w zakresie zada艅 realizowanych przez Dzia艂 Remont贸w.- Wynagrodzenie: 4500 do 4900 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na czas okre艣lony trzy miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykszta艂cenia: wy偶sze techniczne o profilu zwi膮zanym z dzia艂alno艣ci膮 remontowo-budowlan膮. Do艣wiadczenie zawodowe: 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym. Do艣wiadczenie w planowaniu i koordynacji wielobran偶owych zada艅 remontowych i inwestycyjnych. Umiej臋tno艣ci: znajomo艣膰 ustawy prawo budowlane, prawo zam贸wie艅 publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie dot. rob贸t budowlanych, ustawa o finansach publicznych, kpa, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESP脫艁 OBS艁UGI JEDNOSTEK O艢WIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)