KIEROWNIK BUDOWY Sierakowice oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Instalacyjno-Sanitarne i Remontowo-Budowlane "SKIBIŃSKI" Ewelina Skrzypczak
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 7 800 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową- nadzór nad pracami wykonywanymi- bieżące rozwiązywanie problemów technicznych- prowadzenie dokumentacji budowyPraca na terenie woj.Pomorskiego
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Sierakowice (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Instalacyjno-Sanitarne i Remontowo-Budowlane "SKIBIŃSKI" Ewelina Skrzypczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 43, 83-340 Sierakowice, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową- nadzór nad pracami wykonywanymi- bieżące rozwiązywanie problemów technicznych- prowadzenie dokumentacji budowyPraca na terenie woj.Pomorskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sierakowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2205
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sierakowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia w branży sanitarnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Instalacyjno-Sanitarne i Remontowo-Budowlane "SKIBIŃSKI" Ewelina Skrzypczak
danePracodawcy_nip: 5891142418
danePracodawcy_regon: 366862554
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 43, 83-340 Sierakowice, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie i/lub CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kartuski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2205
Gmina pracodawcy: Sierakowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sierakowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0171279
Adres strony pracodawcy: www.pwskibinski.pl
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132301
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2020
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 07.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?019aab6a1a1bb3587e63daf908377f5a
Podobne oferty pracy
Przyjęcia towaru, wysyłka towaru, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Wieliczka (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku pracy Zakres obowiązków: organizowanie i kierowanie wykonaniem określonych robót
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2020-06-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Rozładunek i załadunek towaru. Weryfikowanie poprawności dostaw, sporządzanie reklamacji, inwentaryzacja.
CHEM TRADE CENTER Przemysław Furmanowski - 2019-07-08 - Lublin (lubelskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:* kierowanie sekcją zapewniające pełnią realizację zadań* planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości* organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości* nadzorowanie i opracowywanie - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów - organizowani (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorówrealizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-08 - Węgrów (mazowieckie)
Praca na stanowisku kierownik budowy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Praca na terenie województwa pomorskiego - budowy.
"PRI-BUD" Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzór nad pracownikami sklepu, obsługa klientów, kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów, wprowadzanie do systemu komputerowego.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 6 m-cy doświadczenia, obsługa kasy fisklanej, obsługa komputera.KONTAKT: tel.660 486 560
Firma Handlowa " KORONA " Janina i Mieczysław Słoma Spółka Jawna - 2017-08-29 - Jarosław (podkarpackie)
Praca na początku na terenie Polski. Umowa zlecenie, wynagrodzenie 1500zł brutto + diety, od 40godz./mc.Kontakt z pracodawcą tel. 786983017.Oferta dostępna w sali F.
MSK LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-08-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
Mieczysław Słoma Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne - 2020-10-23 - Rozbórz (podkarpackie)
prowadzenie robót w zakresie rzeczowo - finansowym dla powierzonych budow. koordynacja planowania przez kierowniak robót. Kontrola wykonanych przez kierowników budów, rzliczeń materiałów pod wzgledem formalnym i rachunkowym, prowadzenie ewidencji rozliczeń materiałowych. Przygotowywanie i kompeltownaie oraz weryfikacja umów, porozumień i obowiązujących dokumentów technicznych. Wystawianie faktury sprzedaży,. Rozliczanie zleceń wewnętrznych. Przeprpowadzanie postepowań w oparciu o ustawę PZP.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski (obecnie okolice Wrocławia).- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne, budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie działem sprzedaży i marketingu. Nadzorowanie biura sprzedaży na terenie Kopalni Łupka Księżyce ( 55-340 Damianowo )
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-12-13 - Świdnica (dolnośląskie)
kierowanie składem, sprzedaż materiałów budowlanych, fakturowanie, obsługa klienta, zamawianie towaru
SYLMET -BUD Piotr Wróbel - 2016-08-26 - Alwernia (małopolskie)
- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzenei nowych pracowników; kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie zleceniobirców; nadzór nad poprawnym przebiegiem dokumentów; przewóz pracowników
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Błonie (mazowieckie)
Od kandydatów oczekujemy: -wykształcenia średniego lub wyższego technicznego lub ekonomicznego, -znajomości zagadnień spółdzielczości mieszkaniowej, -znajomości prawa budowlanego, -doświadczenia w zakresie umiejętności kierowania zespołem pracowników,-komunikatywności,-znajomości obsługi komputera i oprogramowania biurowego.Wskazane posiadanie licencji zarządcy nieruchomościami, uprawnień budowlanych.Warunki pracy: pełen etatWynagrodzenie do uzgodnienia.Zainteresowane osoby prosimy o składanie swoich aplikacji (zawierających CV wraz z listem motywacyjnym oraz kopiami dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie) w sekretariacie Spółdzielni przy al. Zwycięstwa 6 w pok. nr 12 do dnia 15.12.2016 r.Bliższych informacji udziela Dział Kadr tel. 58-530-41-74.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W TCZEWIE - 2016-12-07 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie konstrukcji stalowych do spawania i malowania: czyszczenie, cięcie, wiercenie, szlifowanie; naprawy maszynpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów - kontrola jakości procesu produkcyjnego - kontrola i nadzór nad finalnymi produktami - kontrola składowania materiałów i wyrobów gotowych - kontrola form przeznaczonych do produkcji - stała kontrola jakości materiału do produkcji
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2020-02-11 - Polkowice (dolnośląskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
1) zapewnienie wykonania rozkazów, poleceń i wytycznych Komendanta oraz aktów prawnych właściwych przełożonych; 2) sprawowanie właściwej kontroli zarządczej w podległych komórkach wewnętrznych oraz monitorowanie efektów ich pracy, a w szczególności za: a) legalne, efektywne, oszczędne i terminowe realizowanie nałożonych celów i zadań wchodzących w zakres działania komórki wewnętrznej Bazy oraz rozliczanie podwładnych z nałożonych mierników celów i wykonanych zadań, b) nadzór i kontrolę zadań realizowanych przez podległą komórkę; 3) właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym; 4) przestrzeganie i promowanie wartości etycznych, kształtowanie morale i dyscypliny oraz szkolenie specjalistyczne podległych pracowników RON; 5) egzekwowanie wykonywania przez podległych pracowników RON przestrzegania przepisów prawa, regulaminów i innych procedur wewnętrznych; 6) udzielanie, za zezwoleniem Komendanta Bazy, informacji i wyjaśnień zainteresowanym instytucjom, dotyczącym właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa w zakresie dotyczącym problematyki podległych komórek wewnętrznych; 7) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym współdziałanie z szefami innych komórek wewnętrznych Bazy w realizacji zadań o charakterze interdyscyplinarnym i w sprawach wymagających kompleksowego załatwienia; 8) nadzorowanie w podległej komórce spraw personalnych, a w szczególności: a) przedstawianie propozycji odnośnie doboru pracowników RON na poszczególne stanowiska służbowe (pracy), b) typowanie pracowników RON na praktyki i kursy doskonalące; 9) określanie zakresu obowiązków dla bezpośrednio podporządkowanych pracowników RON, zapewniając przy tym zamienność funkcji (zastępowanie) w podstawowych dziedzinach działalności; 10) zapewnienie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy/służby. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy produkcji spożywczej
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Nysa (opolskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu balneologii, kinezyterapii, masażu,fizykoterapii.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-12-01 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami zagranicznymi, kontakt z dostawcami zagranicznymi i polskimi, odpowiedzialność za poprawność rozliczeń
LUYU Sp. a o.o. - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Górki Noteckie (lubuskie)
prowadzenie biura handlowego import-export, przyjmowanie zleceń produkcyjnych, rozmowy z klientami
A.K.S.E.L Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Pruszków (mazowieckie)
Kierowanie stacją paliw, negocjacje handlowe z dostawcami i klientami, zamawianie i koordynowanie dostaw tpowarów i paliwPraca w godz. 7-15 Stacja Paliw Nowa Dęba
DEZAKO Sp. z o. o. - 2020-03-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, prowadzenie księgi korespondencyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Garwolin (mazowieckie)
sprzątanie pokoi kuracjuszy
kontakt przez PUP - 2018-11-01 - Osieczek (mazowieckie)
Praca w w sklepie sieci DIVERSE,kimunikatywnyść ,umiejetność obsługi komputera i programów magazynowych,przyjmowanie towaru, rozłożenie go na pólkach i wieszakach wg informacji sieci,obsługa klenta
CLS Artak Hovsepyan - 2019-07-31 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
zabezpieczenie zakładu w produkty do produkcji, prowadzenie księgowości zakresie środków trwałych, towaru, ustalanie montażu i demontażu produktów, utrzymywanie w pełnej sprawności i koordynacji maszyn i urzadzeń zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)