KIEROWNIK BUDOWY (ROBÓT) Racibórz oferta pracy ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY (ROBÓT)
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie budowy;
Data publikacji: 2018-05-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie budowy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz.pracy:06.00-14.00 lub 07.00-15.00;
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY (ROBÓT)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Data zakończenia pracy: 06.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 6, 42-310 Kotowice, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: myszkowski
Gmina pracodawcy: Żarki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kotowice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 04.05.2018
Oferta pracy ważna do: 30.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- Optymalne planowanie i zarządzanie zasobami produkcji,- Efektywne zarządzanie podległym zespołem produkcyjnym,- Tworzenie analiz i raportów wyników ilościowych i jakościowych z podległych obszarów produkcyjnych,- Optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarach: wydajności, jakości, kontroli kosztów,- Dbanie o standardy produkcji oraz bezpieczeństwo i higienę pracy,- Rozwiązywanie problemów technicznych, organizacyjnych, produkcyjnych,- Zarządzanie ryzykiem i zmianą w procesach produkcyjnych,- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości procesu produkcji,- Opiniowanie i aktywne uczestnictwo w nowych projektach wdrażanych w firmie.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Lakierowanie natryskowe i proszkowe
Przedsiębiorstwo ANT Bogusław Wróbel - 2018-02-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie pracy pracowników; pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; wyznaczanie zadań i kontrola ich wykonywania; motywowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Bratoszewice (łódzkie)
Pozyskiwanie kontrahentów na terenie Ukrainy, Niemiec, Holandii, Belgii i przygotowywanie umów dotyczących importu i eksportu.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
zapewnienie maksymalnej sprzedaży i wysokiej jakości usług oferowanych gościom restauracji, barów i centrum konferencyjnego, nawiązywanie pozytywnych relacji z gośćmi, organizacja pracy punktu gastronomicznego i kierowanie personelem, nadzorowanie i realizacja usług gastronomicznych oraz realizacja standardów marki
ARCHE Sp. z o. o. - 2015-12-16 - Janów Podlaski (lubelskie)
zarządzanie gospodarką zaopatrzenia i zbytu, kalkulacje cenowe, utrzymanie kontaktu z odbiorcami, pozyskiwanie nowych odbiorców
Firma Handlowo-Usługowa SZKŁOMAL Piotr Truszczyński Lubawa - 2017-10-27 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw.
KPWW KANCELARIA PRAWNICZA PASIERBIAK, WASILEWSKI I WSPÓLNIKCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Dobczyce (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zakład Ogólnobudowlany GOSBUD Mieczysław Gostomski - 2017-04-27 - Kobylnica (pomorskie)
- Realizowanie planu sprzedaży, wycena towaru, składanie zamówień na towar. Przeprowadzanie inwentaryzacji w sklepie. Obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur. Obsługa klienta, zarządzanie podległym personelem. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto + premia za wykonanie planu sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 09:00-19:00 w systemie równoważnym + soboty, niedziele wg grafika. Wymagania: wykształcenie minimum średnie dowolne. Doświadczenie w handlu odzieżą. Dobra organizacja czasu pracy. Podstawowa znajomość prawa pracy. Podstawowa znajomość marek odzieży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) textilehouse.com.pl
TEXTILE HOUSE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
Realizacja sprzedaży usług według założonego budżetu, prowadzenie stałych oraz nowych klientów, działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów zagranicznych głownie z Indii, prezentacje oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych transakcji.
SOHAIL VIRKS SONS SP.ZOO - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
Według stanowiska.
Przedsiębiorstwo SABO Sadowski Bogdan - 2016-04-15 - Suwałki (podlaskie)
wykształcenie wyższe-politechnika jeśli osoba nie posiada doświadczenia, lub doświadczenie w wykonywaniu konstrukcji stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE PRO-MET H.KOBUSIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-28 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
kontrola wyrobu gotowego zgodnie zdokumentacją i wymaganiami
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-03-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
kontrola montowanych ścianek i drzwi pod kątem wymiaru i jakości wykonania, nadzór nad prawidłowym przebiegiem montażu na miejscu budowy, kontrola robót w zkaresie montażu ścianek i drzwi, zarządzanie podległym zespołem pracowników
PPHU Tel-Poż-System ISKRA sp.z o.o. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola czystości, sprzątanie pokoi i stref ogólnodostępnychzatrudnienie na 2 lata
M.P. INVESTMENT Tomkowscy s.c. - 2018-02-06 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-28 - Wejherowo (pomorskie)
Planowanie, prowadzenie i nadzorowanie realizacji projektów informatycznych. Opracowywanie dokumentacji projektowej. Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie potrzeb rozwoju oprogramowania. Kierowanie pracą członków zespołu projektowego.
PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Spółka z o.o. w Zamościu - 2015-12-09 - Zamość (lubelskie)
zarządzanie zespołem sprzedawców, osiąganie indywidualnych wyników sprzedażowych, obsługa klienta, dbanie o wystrój sklepu zgodnie z założeniami firmy, budowanie pozytywnego wizerunku
EURO-NET SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Zambrów (podlaskie)
nadzór nad działem produkcji
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-11 - Litwa (Litwa)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
- Zarządzanie działalnością centrum szkoleniowego, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem pracowników, motywowanie, delegowanie zadań, sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością centrum, sporządzanie raportów, zestawień dla Zarządu, podejmowanie lokalnych działań marketingowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Firma oferuje: stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa, premie, prowizje).- Wynagrodzeni: 2775 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00 - zadaniowy czas pracy. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży szkoleniowej / edukacyjnej. Czynne doświadczenie w składaniu ofert przetargowych i sukcesy w tej dziedzinie. Doświadczenie w sprzedaży kursów i szkoleń do klientów biznes. Doskonałe umiejętności interpersonalne i menedżerskie. Nastawienie na wynik sprzedażowy, ambicja, skuteczność w działaniu. Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy własnej oraz zespołu. Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne. Umiejętność motywowania i inspirowania pracowników, kreatywność. Umiejętność budowania pozytywnych relacji. Dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność. Dyspozycyjność. Wymagana wiedza dotycząca działu przetargów. Umiejętność motywowania zespołu i delegowania zadań. Umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników. Wymagana umiejętność zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
praca na linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-06-09 - Rzeniszów (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie.
PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dbałość o utrzymanie wzorowego porządku i czystości w powierzonych pokojach, korytarzach i pomieszczeniach służbowych oraz wszystkich sekcjach publicznych hotelu, ekonomiczne gospodarowanie powierzonyi środkami czystości, sprawdzanie stanu wyposażenia pokoi bezpośrednio po ich opuszczeniu przez gości hotelowych oraz natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi zauważonych usterek, a także informowanie przełożonych o wszelkich rzeczach pozostawionych przez gości
KOZI GRÓD Jolanta Kąkol - 2016-03-16 - Pomlewo (pomorskie)
Koordynowanie i odpowiedzialność za proces przeniesienia zadań pomiędzy spółkami ze Skawiny do społki ACCENTURE w Krakowie. Zarządzanie zmianą organizacyjną grupy Vesuviusz w obszarze RTR.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skawina (małopolskie)
według zawodu
LUX MEDICAL CARE SP. Z O. O. - 2016-08-24 - Lubsko (lubuskie)
x
Zakład Stolarski "ZŁOTY SĘK" Jerzy Popławski - 2017-06-14 - Czarna Białostocka (podlaskie)