KIEROWNIK BUDOWY Dębica oferta pracy "IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane, kosztorysowanie ITP.
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: "IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FABRYCZNA 7, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane, kosztorysowanie ITP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, techniczne, kierunek: Budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE i UPRAWNIENIA BUDOWLANE - KONSTRUKCJE
Nazwa pracodawcy:
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
FABRYCZNA 7, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: FABRYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPRZĄTANIE BIUR, POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH, SZATNI, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Chorzów (śląskie)
praca przy produkcji schodów
Fabryka Schodów Sp. zo.o. - 2016-05-18 - Dzierżów (lubuskie)
kierowanie ludźmi, nadzór nad pracownikami i przebiegiem realizacji zadań
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2018-09-04 - Bukowiec (lubuskie)
praca na stanowisku kierownika ( branża: konstrukcje stalowe)
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2016-08-23 - Niedomice (małopolskie)
do uzgdn.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Zagórz (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA:PROWADZENIE KONTRAKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ,CZYNNE UCZESTNICTWO W POSZCZEGÓLNYCH FAZACH PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI PROJEKTU,ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W TRAKCIE REALIZACJI KONTRAKTU,PLANOWANIE I REALIZACJA STRATEGII DZIAŁAŃ W RAMACH DANEGO PROJEKTU (TWORZENIE HARMONOGRAMÓW RZECZOWO-FINANSOWYCH),ZARZĄDZENIE BUDŻETEM I HARMONOGRAMEM INWESTYCJI,ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA UTRZYMYWANIE TERMINOWOŚCI ODDAWANYCH ETAPÓW BUDOWY ORAZ WŁAŚCIWĄ JAKOŚĆ WYKONANIA,OKRESOWE RAPORTOWANIE
SOLARTIME LUBLIN SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Zamość (lubelskie)
nadzór nad pracownikami i sprzedażą w punkcie handlowym
APAK Sp. Jawna M.Węgrzynowski, J.Węgrzynowska-Wróbel, H.Węgrzynowska - 2016-08-23 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Przewóz towarów na trasach Unii Europejskiej w systemie: 3 tygodnie w trasie; 1 tydzień wolne.
Skład Części Zamiennych H. Bereziewicz, D. Bereziewicz - 2016-02-04 - Leżajsk (podkarpackie)
Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie robotami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2018-11-02 - Leżajsk (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Garwolin (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługs klienta,- obsługa komputera i kasy fiskalnej,- wykładanie towaru,- zamawianie towaru,- wypisywanie faktur VAT,- rozmowa z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zgierz (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wypełnianie oświadczeń i formularzy w formie elektronicznej,- prowadzenie akt osobowych,- kontakt ze współpracującymi przedsiębiorcami.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Zgierz (łódzkie)
kierowanie robotami sanitarnymi, tj. co, wentylacja, kanalizacja
SELPRI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-20 - Oświęcim (małopolskie)
- Weryfikacja zawieranych umów pod kątem zgodności z prawem międzynarodowym. Sporządzanie oraz analiza raportów i prognoz dotyczących rynku. Tworzenie strategii sprzedaży. Weryfikacja planów sprzedaży, monitorowanie konkurencji, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, organizacja pracy działu sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży, kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój, monitorowanie przebiegu produkcji, dostaw oraz terminowości w realizowaniu kontraktów z klientami, prowadzenie korespondencji z klientami.- Biegła znajomość j. ukraińskiego oraz angielskiego jest wymagana do kontaktowanie się z zarządem spółki oraz do kontaktowania się z kontrahentami z zagranicy (Ukraina oraz Europa) oraz prowadzeniu rozmów negocjacyjnych z kontrahentami (Ukraina oraz Europa).- Wynagrodzenie: 8000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (ekonomia lub zarządzanie handlem międzynarodowym lub finanse lub prawo lub języki obce lub techniczne z zakresu metalurgii żelaza). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w handlu zagranicznym, minimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach kierowniczych, doświadczenie w sprzedaży produktów ze stali, w tym płaskich produktów stalowych (HRC/HRS, CRC/CRS/HDG). Wymagana znajomość procesów handlu zagranicznego (eksport, procesy inkorporacyjne, znajomość instrumentów finansowych), umiejętności negocjacyjne, znajomość rynków zagranicznych w zakresie sprzedaży produktów ze stali, skuteczność w szybkim rozwiązywaniu skarg, umiejętności IT (MS Office). Wymagana znajomość języka angielskiego oraz języka ukraińskiego w mowie i piśmie w stopniu biegłym.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
Organizacja pracy, nadzór nad podległymi pracownikami, organizacja imprez okolicznościowych, obsługa kelnerska
"INVESTIMUS" Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Krosno (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Planowanie i koordynację sprzedaży,- Realizację założonych celów sprzedażowych,- Koordynację bieżącej działalności Biura Obsługi Klientów,- Kierowanie i motywowanie członków zespołu,- Pozyskiwanie klientów biznesowych,- Raportowanie efektywności realizowanych działań.Od kandydata oczekujemy:- Doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i w sprzedaży,- Wysokich kompetencji menedżerskich, analitycznych i interpersonalnych,- Umiejętności planowania krótko i długofalowego,- Nastawienia na cel i efektywności,- Umiejętności budowania trwałych relacji z klientami,- Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,- Umiejętności organizacji pracy,- Prawa jazdy kat. B.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Oferujemy:- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie- Umowę o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z prowizją uzależnioną od wyników- Niezbędne narzędzia pracy- Pakiet benefitów pozapłacowychCV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres mailowy:rekrutacja (at) telkab.com.pl. W temacie maila kandydat powinien wpisać nazwę stanowiska o jakie chce się ubiegać.Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Telkab Sp. z o.o. z siedzibą w Tczewie, ul. Jagiellońska 55 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego oraz przetwarzania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych (zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z pózn. zm.). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgoda moze być wycofana pisemnie w każdym czasie. Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o prawie dostepu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizowania.
TELKAB ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY ADAM PRZYBYŁOWSKI - 2016-06-16 - Tczew (pomorskie)
miejsce pracy : Rzeszów, Kielce, Warszawa, Grudziądzwykonywanie prac prostych w przemysle
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
- Koordynowanie pracy zespołu, nadzór nad sprawnym działaniem magazynu,- Nadzorowanie harmonogramu dostaw oraz odpowiednie gospodarowanie towarem- Kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji i dopełnianie związanych z nimi formalności- Wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę, poszukiwanie i wprowadzanie udoskonaleń- Przedstawienie personelowi zasad BHP i wymaganie ich bezwzględnego przestrzegania oraz samodzielne stosowanie się do nich- Skuteczna obsługa klienta i respektowanie jego wymogów, pilnowanie, by jakość wysyłanego towaru była na najwyższym poziomie
FREEVOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW.DODATKOWO PRACODAWCA OFERUJE ŚWIADCZENIA SOCJALNE W FORMIE DODATKOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN; DOFINANSOWANIE DO URLOPU; KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI ORAZ KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE. WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PRACY. CV NA ADRES EMAIL : m.michalczyszyn (at) bi1.pl
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2018-11-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-04-01 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Usługowe "EKOKAN" Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Tarnów (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-03 - Józefów (mazowieckie)
Organizacja oraz nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami, kontrolowanie i koordynowanie zadań wykonywanych przez pracowników i podwykonawców. Prowadzenie dokumentacji budowlanej, rozliczanie i odbiór robót ze sporządzaniem protokołów.Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP.
OPAL PW SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Lublin (lubelskie)
Praca w DINO w Walcach.
DINO POLSKA SA - 2016-09-06 - Walce (opolskie)
pakowanie gotowego produktu do pudełek
Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Łuków (lubelskie)
Umiejętność współpracy oraz zarządzania zespołem, sporządzanie harmonogramów czasu pracy, znajomość obsługi kasy fiskalnej i komputera, rozliczenie kas fiskalnych, umiejętność prawidłowego rozliczenia utargów, sporządzanie raportów dekadowych, zamawianie i odbiór towarów. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 5:00 - 19:00.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2016-04-27 - Brzesko (małopolskie)
Kompleksowe zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników.
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Piła (wielkopolskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA NAD REALIZACJA ZLECEŃ, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO, PAKIET OFFICE, CAD
LEGOSTAL SP. Z O.O. - 2015-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•kontrola stanów magazynowych•nadzorowanie harmonogramu dostaw•organizacja, koordynacja i nadzór pracy magazynu•zarządzanie podległym zespołem oraz zapewnienie właściwej organizacji pracy•kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Złotów (wielkopolskie)