KIEROWNIK BIURA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO NA POZIOMIE BIEGŁYM Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO NA POZIOMIE BIEGŁYM
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura, kontakty z obywatelami i kontrahentami z Ukrainy i Rosji, umiejętności IT, podstawowa wiedza z zakresu fakturowania i zagadnień kadrowo-płacowych, utrzymanie relacji z kontrahentami z Rosji i Ukrainy i ich nawiązywanie. Poziomo wykształcenia - wyższe; umiejętności: samodzielność, obsługa urządzeń biurowych, umiejętności IT; dobra organizacja czasu pracy; znajomość języków obcych: j. ukraiński i j. rosyjski w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy - Lublin.
Data publikacji: 2016-05-19
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura, kontakty z obywatelami i kontrahentami z Ukrainy i Rosji, umiejętności IT, podstawowa wiedza z zakresu fakturowania i zagadnień kadrowo-płacowych, utrzymanie relacji z kontrahentami z Rosji i Ukrainy i ich nawiązywanie. Poziomo wykształcenia - wyższe; umiejętności: samodzielność, obsługa urządzeń biurowych, umiejętności IT; dobra organizacja czasu pracy; znajomość języków obcych: j. ukraiński i j. rosyjski w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy - Lublin.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK BIURA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO NA POZIOMIE BIEGŁYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik biura
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik biura
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość branży IT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kadrowo - płacowa firmy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.05.2016
Data dodania oferty pracy: 19.05.2016
Oferta pracy ważna do: 08.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Firma oczekuje wykształcenia minimum średniego, doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym popartego wynikami, znajomości lokalnego rynku biznesowego, doświadczenia w pracy z klientem firmowym lub indywidualnym, praktycznej znajomość technik motywacji, sprzedaży i negocjacji, orientacji na sukces i realizację najwyższych wyników sprzedażowych, potrzeby zarabiania ponad przeciętnych pieniędzy, prawa jazdy kat. B. Firma oferuje zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę lub w oparciu o Kontrakt Menedżerski, stałe wynagrodzenie podstawowe uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym, samochód służbowy do dyspozycji 24 h, ciekawą i odpowiedzialną pracę, możliwość rozwoju zawodowego i awansu w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej. Firma powierza:kompleksowe i efektywne zarządzanie Oddziałem Spółki, kierowanie zespołem Pracowników Oddziału (wyznaczanie zadań i monitoring ich realizacji, ocena, premiowanie, rekrutacja, szkolenie, wsparcie), budowę pozytywnego wizerunku Firmy na lokalnym rynku, aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługę obecnych Klientów Firmy, realizację budżetu Oddziału oraz planów sprzedażowych, dbanie o najwyższy poziom świadczonych usług oraz jakość obsługi Klienta. Kontakt z pracodawcą poprzez link: http://meritumkredyt.es-candidate.com/application/form/265175/2001/0/. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Rybnik (śląskie)
organizacja pracy konstruktorów
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Kierownik stacji paliw
P.H.U. "OKTAN" Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD USŁUG DROGOWO-MOSTOWO-TRANSPORTOWYCH Jan Kruszewski - 2016-01-21 - Redlino (zachodniopomorskie)
- kierowanie salą restauracji- obsługa klientów- tworzenie grafiku
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Lipowa (śląskie)
•odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu i jego wyniki•zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej i sanitarnej sklepu•bieżącą obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy•dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
GILEM - 2018-09-11 - Chorzów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu i jego wyniki, zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej i sanitarnej sklepu, bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
Gilem Spółka z o.o. - 2018-09-17 - Tarnów (małopolskie)
Kierownik będzie odpowiedzialny za zarządzanie działalnością operacyjną Aeroklubu Podkarpackiego, tzn. za całokształt działalności i wyników, zgodnie z wymogami regulacyjnymi i bezpieczeństwem, budżetami finansowymi i procedurami firmy.
Aeroklub Podkarpacki Szkoła Lotnicza - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
dbałość o relacje z klientem, sprawdzanie dokumentacji, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wieluń (łódzkie)
kierowanie robotami elektrycznymi
PHUP Elektrotech S.C. Bożena Piątek, Ryszard Piątek - 2017-11-21 - Strzegom (dolnośląskie)
kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca w Kołobrzegu na umowę zlecenie w godz. 7-17 od 01.07.2018 do 07.08.2018
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2018-04-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kierowanie produkcją w zakładzie, nadzór nad zachowaniem wymogów jakościowych, utrzymanie ruchu, zarządzanie stałym zespołem osobowym 20-30 osób, planowanie oraz organizacja produkcji, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i zasad BHP w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Nysa (opolskie)
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży. Organizacja i planowanie pracy podległego zespołu. Rozwojenie i monitorowanie wyników pracy podległego zespołu. Rozwijanie i monitorowanie wyników pracy podległych handlowców. Czynny udział w rekrutacjach. Koordynowanie przygotowań do targów branżowych.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-10-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie n owych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wynagrodzenie do uzgodnienia, praca na terenie kraju
Transport Ciężarowy Grzegorz Kopciński - 2016-03-07 - Nowakowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie budowy poprzez sprawowanie nadzoru nad pracownikami, sprzętem, tycze nie i nanoszenie wysokości, zamawianie i rozliczanie materiałów, sporządzanie dokumentacji budowy
Zakład Robót Ogrodniczo Drogowych Michalina Sawicka - 2018-02-20 - Kobyłka (mazowieckie)
zarządzanie działem produkcji w firmie
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Żarów (dolnośląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
koordynacja pracowników z Ukrainy
Greenlite Polska Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
wymagane są umiejętności w pracy ww. zawodzie
PPHU Prebet Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie budową na terenie Wrocławia i okolic- budowa dróg, parkingów, ścieżek rowerowych itp. Miejsce pracy: Wrocław i okoliceKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny 604-721-948Oferta pracy znajduje się w sali: D
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPRZĘTOWYCH "RÓŻAŃSKI" Różański Edward - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
- nadzór nad organizacją stanowisk pracy, - nadzór nad przebiegiem produkcji, - sporządzanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej, - nadzór kontroli jakości. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 390 91 21, e-mail: kadry (at) wsp-miroslawice.pl
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Mirosławice (dolnośląskie)
praca przy linii produkcyjnej, obsługa urządzenia Technibag Sympaty 2.0, ręczne układanie kartonów; praca wymagająca pełnej sprawności fizycznej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres próbny na 3 miesiące; wynagrodzenie 14 zł/godz
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Dobroń (łódzkie)
zapewnienia prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników
TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Ciężkowice (opolskie)
Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń. Inicjowanie i podejmowanie działań w zakresie działalności oświatowo-wychowawczej. Nadzór nad działalności oświatowo-wychowawczą(...)
kontakt przez OHP - 2016-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż elementów stalowych w oparciu i rysunek techniczny.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Częstochowa (śląskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)