Praca KIEROWNIK BIURA OBS艁UGI KLIENTA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK BIURA OBS艁UGI KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 4 ofert pracy KIEROWNIK BIURA OBS艁UGI KLIENTA.
1. Dokonywanie odczyt贸w stan贸w wodomierzy, fakturowanie zu偶ycia dla klient贸w indywidualnych i firm,2. Odbi贸r techniczny wykonywanych przy艂膮czy, kontrola wykonania prac przez firmy instalacyjne,3. Podpisywanie um贸w eksploatacyjnych,4. Wypisywanie warunk贸w technicznych dotycz膮cych przy艂膮czy,5. Wprowadzanie nowych kontrahent贸w i zmian do bazy klient贸w,6. Przeprowadzanie kontroli przy艂膮czy wod-kan,7. Obs艂uga korespondencji dotycz膮cej dzia艂u,8. Uzgadnianie dokumentacji technicznej oraz dokumentacji formalno-prawnej (uzyskiwanie decyzji administracyjnych: pozwolenia na budow臋, aktualizacje dokumentacji projektowych i innych w celu prowadzenia rob贸t budowlanych),9. Przygotowanie i uruchomienie procesu budowlanego,10. Obs艂uga klient贸w,11. Kontrola i nadz贸r nad prac膮 dzia艂u.
GMINNE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W I KANALIZACJI IZABELIN "MOKRE 艁膭KI" SP脫艁KA Z O.O. - 2019-08-01 - Truskaw (mazowieckie)
Zawieranie transakcji handlowych z klientami w siedzibie firmy, w tym przyjmowanie zlece艅 naprawy pomp oraz zam贸wie艅. Prowadzenie rejestru sprzeda偶y.
HYDROSERVICE Andrzej Blus - 2019-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Kierowanie grup膮 ok. 50 os贸b, kontakt z urz臋dami w zakresie zbi贸rki odpad贸w komunalnych. Na pocz膮tek umowa na okres pr贸bny 2 m-ce, p贸藕niej mo偶liwo艣膰 umowy na czas nieokre艣lony
Przedsi臋biorstwo Us艂ug Komunalnych "EMPOL" Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Tylmanowa (ma艂opolskie)
DO ZADA艃 OSOBY ZATRUDNIONEJ B臉DZIE NALE呕E膯:- PLANOWANIE, ORGANIZACJA, KOORDYNOWANIE I NADZOROWANIE DZIA艁A艃 W BIURZE OBS艁UGI KLIENTA - USTALANIE ZAKRES脫W OBOWI膭ZK脫W POSZCZEG脫LNYCH KONSULTANT脫W,- KONTROLA PRAWID艁OWO艢CI I REALIZACJI TYCH OBOWI膭ZK脫W,- NADZ脫R NAD PROCESEM REKLAMACJI,- NADZ脫R NAD PROCESEM REZYGNACJI KLIENT脫W, ANALIZA POTRZEB KLIENTA,- NADZ脫R NA PROCESEM WYSTAWIANIA FAKTUR DLA KLIENT脫W ORAZ WINDYKACJ膭 NALE呕NO艢CI,- DBA艁O艢膯 O SATYSFAKCJ臉 I ZASPOKOJENIE KONSUMENCKICH POTRZEB KLIENT脫W,- DBA艁O艢膯 O JAKO艢膯 OBS艁UGI KLIENTA I WDRO呕ENIE NOWYCH STANDARD脫W,- PRZYGOTOWANIE RAPORT脫W Z DZIA艁ALNO艢CI BIURA OBS艁UGI KLIENTA JAKO POMOC DLA KIEROWNICTWA,- FORMU艁OWANIA PROCEDURY S艁U呕膭CE SYSTEMATYCZNEMU PRZECHOWYWANIU, ZABEZPIECZANIU, PRZEKAZYWANIU I DYSPONOWANIU DOKUMENTAMI,
VOICE-NET - 2017-01-02 - Rzesz贸w (podkarpackie)