KIEROWNIK BIURA NIERUCHOMOŚCI Konin oferta pracy INVEST MAŁGORZATA MIJALSKA
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy podległego zespołu.Wykonywanie czynności administracyjnych.Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura.Przygotowanie i obsługa spotkań z klientami.
Data publikacji: 2020-08-10
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: INVEST MAŁGORZATA MIJALSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 28, 62-500 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie pracy podległego zespołu.Wykonywanie czynności administracyjnych.Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura.Przygotowanie i obsługa spotkań z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2020
Data zakończenia pracy: 20.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum roczne doświadczenie pracy w biurze nieruchomości
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: INVEST MAŁGORZATA MIJALSKA
danePracodawcy_nip: 6652559883
danePracodawcy_regon: 301421243
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
RUMIŃSKA 10, 62-571 Stare Miasto, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: koniński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3010
Gmina pracodawcy: Stare Miasto
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stare Miasto
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0296160
Ulica pracodawcy: RUMIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.08.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?433695e0709fcccd6252eae139404fef
Podobne oferty pracy
Identyfikacja luk informacyjnych (szczegóły dotyczące klientów i projektów) w celu wyceny; Działanie w charakterze łącznika, koordynacja z zainteresowanymi stronami w celu zebrania danych technicznych i wymagań; Wycena dokumentu i sfinalizowanie jego zakresu (Document assumptions and finalize scope); Współpraca z menedżerem ds. zaangażowania, sprzedażą / BDM, jeżeli to konieczne (Engagement Manager, Sales / BDM), z ekspertami ds. Tematów architektonicznych (MŚP) w celu przedstawienia i doprecyzowania wstępnych szacunków; Ułatwienie odpowiednim MŚP wykonanie wyceny wielołukowych lub złożonych transakcji. (multi arch or complex deals); Zarządzanie zakresem prac nad rozwojem transakcji SOW, które mają być dostarczone przez Partnerów / Osoby Trzecie (manage scoping for SOW development of deals to be delivered by Partners / Third Parties).
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
Nadzór technologiczny nad produkcją rozpuszczalników, zastępowanie Kierownika Produkcji w czasie jego nieobecności, współudział w przygotowaniu receptur produkcyjnych, sporządzanie raportów z procesów produkcyjnych, realizowanie miesięcznych planów produkcyjnych, współpraca i wspomaganie pracowników laboratorium.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Krapkowice (opolskie)
Zapoznawanie się z dokumentacją i rysunkami technicznymi przedmiotów do obrobienia wykonywania prac tokarskich na tokarkach ogólonego przeznaczenia. Ustawianie urządzeń i nadzorownie ich pracy, konserwacja toakrki, narzędzi i urządzeń. Praca od pn do pt w godz. 6.00-10.00 na terenie całej Polski.
FIRMA WIELOBRANŻOWA STAL-BUD LEONID VEREKOVSKYI - 2017-12-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizacja i zarządzanie działem handlowym kierowanie pracownikami, handel artykułami elektrotechnicznymi, pozyskiwanie nowych klientów, umawianie spotkań, budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie działem technicznym, nadzorowanie robót, sprawdzanie kosztorysów - obsługa Normy.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 582 677, 605 582 687.
ZARZĄDCA Sp. z o.o. - 2020-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem gospodarki cieplnej, gazem i innymi paliwami przez Wojskowe Oddziały Gospodarcze (administratorów) na obszarze RZI w Olsztynie; weryfikację opracowanych przez administratorów rocznych planów gospodarki komunalnej i ich aktualizacji w zakresie mediów i usług energetycznych; analizowanie wielkości zużycia poszczególnych mediów, ponoszonych wydatków, wielkości podstaw naliczania i korygowania limitów oraz przyczyn ponadnormatywnego zużycia mediów energetycznych wraz z przedstawianiem merytorycznych wniosków odnośnie ich usunięcia; egzekwowanie od administratorów sporządzenia i dostarczenia aktualnych bilansów cieplnych, analiz kosztów wytworzenia energii cieplnej i współczynników energochłonności i udzielanie pomocy w ich opracowaniu; analizowanie opracowanych przez administratorów bilansów cieplnych kompleksów wojskowych, ustalonych rocznych limitów zużycia ciepła, potrzeb finansowych na ten cel i przedstawianie wniosków. Opracowywanie sprawozdań GUS dotyczących nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;wykonywanie sprawozdań w zakresie gospodarki energetycznej; udział w odbiorach robót budowlanych w zakresie gospodarki energetycznej.Godziny pracy 7:00-15:00
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2020-04-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac leśnych
Agro-Las Katarzyna Gruszka - 2018-01-15 - Czarnów (lubuskie)
PRZYJĘCIE TOWARU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD ZESPOŁEM
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Opacionka (podkarpackie)
kierownik utrzymania ruchu warsztatu elektrycznego
SEMAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-04 - Zabrze (śląskie)
Odpowiedzialność za wykonywanie bieżących zleceń produkcyjnych, zapewnienie ciągłości produkcji i rozwiązywanie bieżących problemów, organizowanie i zarządzanie pracą osoby obsługującej maszynę do cięcia drutu, odpowiedzialność za prawidłowe wykorzystywanie materiałów i narzędzi podczas pracy i kontrolowanie ich zużycia, nadzór nad bieżącym przestrzeganiem norm jakościowych, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i zasad BHP, raportowanie przełożonym bieżących problemów i rozwiązań, zgłaszanie do działu utrzymania ruchu informacji o powstałych awariach i konieczności napraw.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2020-07-28 - Zamość (lubelskie)
Planowanie sprzedaży i jej strategii zarówno krótko- jak i długoterminowej; Komunikacja z centralą w Japonii oraz Niemczech.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie działalnością restauracji, - zarządzanie kosztami działalności restauracji, - odpowiedzialność za jakość obsługi klientów,- przygotowywanie grafików dla pracowników restauracji,- zarządzanie podległym personelem
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
WYMAGANIA:Doświadczenie w zakresie odpowiedzialności międzynarodowej , Silne umiejętności i doświadczenie w analizowaniu, negocjowaniu, przeglądaniu i doskonaleniu kontraktów, najlepiej w branży telekomunikacyjnej i/lub IT.ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przeglądanie, analiza i negocjowanie wszystkich warunków umownych związanych z przepływami pieniężnymi podczas działań przedsprzedażowych w ścisłej współpracy z zespołami ds. prawnych, ds. zgodności i ds. sprzedaży.- Zapewnienie możliwie najlepszych warunków umownych dotyczących przepływów pieniężnych w celu uniknięcia erozji kontraktowej oraz wdrożenie do kontraktu korzystnych warunków- Przewidywanie i rozumienie oferowanego rozwiązania i związanych z nim procesów wdrożeniowych oraz definiowanie, opisywanie i zabezpieczanie wszystkich warunków.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie pracami budowlanymiKontakt: Agnieszka Ludwicka (041) 38 75 130 wew. 27
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych ZURIP S.A. - 2018-06-20 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Prowadzenie projektów prefabrykacji rozdzielnic elektrycznych oraz szaf sterowniczych, analiza techniczno-finansowa dokumentacji, stały kontakt z zespołami projektowymi klienta, tworzenie oraz nadzór nad harmonogramami projektów, nadzór nad budżetami projektów, koordynacja działań wszystkich działów zaangażowanych w realizację kontraktu
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-20 - Bierawa (opolskie)
Kierownik sklepu
FIRMA HANDLOWA "KATPOL" K.CHWAŁEK I T.CHWAŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-03 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, kontrola przestrzegania zasad BHP, prowadzenie dokumentacji realizacji planu.
TANDEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Żagań (lubuskie)
- Opieka nad osobami starszymi, codzienna pielęgnacja osób starszych.- Wynagrodzenie: 2550 zł/brutto + premia uznaniowa + dodatek świąteczny 45% + dodatek nocny 65%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-13:35 lub 12-godzinnym systemie czasu pracy: 6:00-18:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe: Opiekun medyczny. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:30) (Tel. 32-254-31-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gliwicka 78, 40-854 Katowice).
ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY PROWADZONY PRZEZ ZG.SS.ŚW.JADWIGI - 2019-06-06 - Katowice (śląskie)
• Rozwój, utrzymanie i ciągłe doskonalenie oraz aktualizacja Systemu Zarządzania Jakością (QMS) • Odpowiedzialnośćza rozwój i wdrażanie dokumentów proceduralnych (np. SOP) • Kierowanie realizacją procesów QMS dzięki programom,politykom i funkcjom wspierającym jakość korporacyjną i produktową • Nadzór nad wewnętrznymi i zewnętrznymi audytami/inspekcjami oraz ułatwianie rozwoju CAPA • Wspieranie specyficznych potrzeb wydziałowych w zakresie utrzymaniai doskonalenia wymagań QMS dla bieżących działań laboratoryjnych i innych działań operacyjnych • Utrzymywanieelementów systemów zapewnienia jakości, w tym tworzenie/rewizja odpowiednich SOP, odstępstw, CAPA, Audytów/metryk oraz opracowywanie planów kontroli jakości • Eskalowanie zidentyfikowanych problemów i luk systemowych dokierownictwa
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Kraków (małopolskie)
kierowaniem samochodem dostawczym i ciągnikiem
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-01-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów osobowych, użytkowych w serwisie
"Rzepecki Mroczkowski" Sp z o.o. - 2016-08-11 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy pracowników warsztatowych, pozyskiwanie zleceń, kontakty z kontrahentami, nadzór i kontrola prowadzonych zleceń.
PLAN C SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa okleiniarki. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
"Idźczak - Meble '' Firma PHU Roman idźczak - 2017-06-20 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
nadzorowanie prac sprzątaczek
JD Zakład Usługowo-Handlowy Domka Janina Domka Jacek - 2018-01-02 - Bytom (śląskie)
montaż okien, drzwi PCV, montaż rolet
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zarządzanie hostelem, obsługa rezerwacji, organizacja pracy personelu, obsługa gości hostelu.
HS Szymon Falski - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie organizacyjne i nadzór nad realizacją projektów.Zarządzanie zmianą w projekcie.Współpraca z kierownikami działów produkcji, projektowania i serwisu.Dbanie o jasną komunikację w zespole projektowym oraz klientem.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-05-15 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Organizacja i nadzór pracy zespołu (pracowników), prowadzenie dokumentacji związanej z zakładem, planowanie zadań, sporządzanie raportów, reprezentacja zakładu przez organami sprawującymi nadzór nad zakładem
DS PROJECT Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)