KIEROWNIK BIURA KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK BIURA KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 4 000 do 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków1.Sprawne kierowanie pracą biura.2.Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3.Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4.Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadańw sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5.Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7.Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8.Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9.Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10.Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-księgowej.11.Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12.Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli.13.Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14.Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowaniai przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15.Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16.Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17.Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18.Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19.Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzyi finansowaniu terroryzmu.20.Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21.Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22.Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełmi w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23.Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24.Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25.Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26.Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27.Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28.Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29.Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30.Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31.Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32.Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33.Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności- statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34.Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35.Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36.Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37.Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38.Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39.Dbanie o dobro i interes gminy.40.Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Data publikacji: 2021-06-21

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków1.Sprawne kierowanie pracą biura.2.Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3.Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4.Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadańw sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5.Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7.Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8.Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9.Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10.Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-księgowej.11.Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12.Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli.13.Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14.Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowaniai przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15.Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16.Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17.Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18.Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19.Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzyi finansowaniu terroryzmu.20.Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21.Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22.Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełmi w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23.Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24.Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25.Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26.Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27.Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28.Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29.Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30.Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31.Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32.Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33.Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności- statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34.Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35.Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36.Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37.Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38.Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39.Dbanie o dobro i interes gminy.40.Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 do 4 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Okres zatrudnienia:na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Zatrudnienie od lipca 2021r.Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.Warunki pracy na stanowisku:1 praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK BIURA KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: naczelnik / kierownik wydziału

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 do 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy Kodeks postepowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy Kodeks pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: Znajomość ustawy o rachunkowości

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiemWymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne,f) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy w księgowości, kontroli finansowej albo skarbowej lub na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami ludzkimi. Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m. in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów, ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw, b) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),c) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,d) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,e) umiejętność wykrywania znaczących odchyleń wskazujących na nieprawidłowości, umiejętność przeprowadzania koniecznych badań do wypracowania ustaleń kontrolnych, jasnego i efektywnego przekazywania informacji, postępowania w kontaktach międzyludzkich, podejmowania odpowiednich działań podczas kontroli, stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas kontroli,f) wysoka kultura osobista.Pełna treść oferty: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10826

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty1.życiorys (CV),2.list motywacyjny,3.kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5.inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6.kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,7.referencje (kserokopia),8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10.oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13.zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Miejsce składania dokumentówWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 czerwca 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).UwagiKLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 18 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1.art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a.art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r.w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2.art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1.w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2.przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1.dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2.przenoszenia danych,3.wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4.pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5.wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1.obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2.dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303

Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 21.06.2021

Oferta pracy ważna do: 29.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b43b4c50a6668f638756123e323347c4

Podobne oferty pracy

POMOC MONTERA - od 2 250 PLN

pomoc w ustalaniu zakresu prac montażowych konstrukcji stalowej oraz obudowy ścian i dachów; umowa do 2022 r.; praca na terenie Polski.
COMMERCECON Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-02-05 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

SZLIFIERZ ELEMENTÓW KAMIENNYCH - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Ostrołęka (mazowieckie)

MURARZ - 2 800 - 3 000 PLN

Samodzielne wykonywanie prac murarskich na zaprawie gipsowej, odczytywanie rysunku;Praca w godzinach 7:00-15:00;Sala D
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER PŁYT WARSTWOWYCH I KONSTRUKCJI STALOWYCH - 16,5 - 24 PLN

Montaż płyt warstwowych i konstrukcji stalowych
Firma Budowlano-Instalacyjna Jasińscy Spółka Jawna - 2018-12-05 - Szczucin (małopolskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW/ PRACOWNIK DO DOCIEPLEŃ - od 3 000 PLN

wymagana praktyka i dobre umiejętności w zakładaniu ociepleń budynków1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w Ostrowie Wielkopolskim
INWEST BUD Jarosław Grell - 2017-03-21 - Czekanów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 600 PLN

Wykładanie towaru, sprawdzanie terminów ważnosci, obsługa klienta.
RODAN Sp. z o.o. - 2020-07-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 15 PLN

aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów indyjskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 600 PLN

prace porządkowe na tereni zieleni miejskiej w i Urzędzie Miasta Malborka
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Malbork (pomorskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 950 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Bangladeszu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Bangladeszu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SEKRETARKA-FAKTURZYSTKA - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-przygotowywaniu pism do różnych instytucji i ich wysyłka-obsłudze korespondecji - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji-archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów, magazynów, hali produkcyjnej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-258-62-21 w.311 w.312) lub e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO - od 2 600 PLN

Organizacja i koordynacja pracy kierowców oraz floty samochodowej.
kontakt przez PUP - 2020-05-04 - Kraków (małopolskie)

MISTRZ (BRYGADZISTA) - od 2 000 PLN

znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)

CUKIERNIK - od 2 600 PLN

Piekarnia & Cukiernia M.M. Staszek w Łucce Kolonii zatrudni cukiernika. Poszukujemy osoby posiadającej doświadczenie w składaniu ciast, tortów. Wymagana kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Praca od poniedziałku do piątku. Poszukiwana sprytna i energiczna osoba. Więcej informacji drogą telefoniczną.
Piekarnia & Cukiernia M.M. Staszek - 2019-04-16 - Łucka-Kolonia (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 1 750 - 2 500 PLN

Sprzedaż mięsa i jego wyrobów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 661 750 009.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2015-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, ewidencjonowanie sprzedaży, utrzymanie porządku na sali sprzedaży, obsługa dystrybutora paliwa
Jawal Jarosław Leciej - 2017-01-02 - Leszno (wielkopolskie)

ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

Wykonywanie napraw samochodowych
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-12-15 - Kutno (łódzkie)

HYDRAULIK - od 1 750 PLN

Usługi hydrauliczne
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 538 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktycznych z uczniami.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2019-04-03 - Siedlce (mazowieckie)

HANDLOWIEC - INSTALATOR - od 2 100 PLN

sprzedaż energii elektrycznejrozlicznie sprzedaży energii elektrycznejsprzedaż magicznych dywanów montaż magicznych dywanówmontaż instalacji fotowoltaicznychsprzedaż instalacji fotowoltaicznej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Rzeczyca (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

obsługa klientów, wyceny, kosztorysy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radomsko (łódzkie)

INŻYNIER INŻYNIERII ŚRODOWISKA - SYSTEMY WODOCIĄGOWE I KANALIZACYJNE - od 2 300 PLN

Wykonywanie rysunków technicznych, prace biurowe oraz w terenie.
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

mi.in. zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa, kontrola merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia, rejestracja w systemie informatycznym zawartych ubezpieczeń
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-02-12 - Leszno (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWNIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 488 PLN

opieka dydaktyczno-wychowawcza nad grupą 5- latków w przedszkolu
Przedszkole Niepubliczne "Jacek i Agatka" - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MALARZ / SZPACHLARZ / MONTER PŁYT - od 3 000 PLN

-Wykonywanie robót remontowo-budowlanych-Roboty szpachlarsko-malarskie-Montaż płyt kartonowo-gipsowych-Kontakt: 505-341-155
WITOLD JESIONOWSKI - 2020-06-10 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
ZAKŁAD MECHANIKI MASZYN "AVALON" - WOJCIECH GIBUŁA - 2016-10-13 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)

MAGAZYNIER- OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY PO ODBYTYM STAŻU U PRACODAWCY - od 1 400 PLN

- przyjmowanie towarów,- sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,- wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Głogów (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 619 PLN

Nauczanie przedmiotu fizyka w klasach 7 i 8 szkoły podstawowej.
Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 2020-08-07 - Wałdowo (kujawsko-pomorskie)