KIEROWNIK BAZY Kiełczówka oferta pracy Barter Coal Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK BAZY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: m. in.- nadzór i organizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem budynków, terenu i placu składowego,- nadzór mad prawidłowym funkcjonowaniem zasobów majątkowych,- ścisła współpraca ze służbami kolejowymi w zakresie organizacji prac przeładunkowych,- nadzór nad prawodłowością i termonowością wykonywania zadań i sporządzaną dokumentacją przez podległe stanowiska,- bieżąca współpraca z pionem handlowym towarów masowych, - prowadzenie właścicwej gospodarki finansowej,- prowadzenie polityki cenowej i polityki sprzedaży oraz sporządzanie analiz sprzedaży w obszarze odpowiedzialności za działalność podległych stanowisk
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Kiełczówka (łódzkie)
Pracodawca: Barter Coal Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOLBORSKA 25, 97-310 Kiełczówka, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
m. in.- nadzór i organizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem budynków, terenu i placu składowego,- nadzór mad prawidłowym funkcjonowaniem zasobów majątkowych,- ścisła współpraca ze służbami kolejowymi w zakresie organizacji prac przeładunkowych,- nadzór nad prawodłowością i termonowością wykonywania zadań i sporządzaną dokumentacją przez podległe stanowiska,- bieżąca współpraca z pionem handlowym towarów masowych, - prowadzenie właścicwej gospodarki finansowej,- prowadzenie polityki cenowej i polityki sprzedaży oraz sporządzanie analiz sprzedaży w obszarze odpowiedzialności za działalność podległych stanowisk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wyn. netto: 3000,00 do 3500,00 zł. netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BAZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kiełczówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piotrkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Moszczenica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży węglowej mile widziana, umiej. organizacja pracy zespołu , prowadzenie rozmów, znaj. MS OFFICE, komunikatywna znaj. języka rosyjskiego lub angielskiego.
Nazwa pracodawcy: Barter Coal Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
WOLBORSKA 25, 97-310 Kiełczówka, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: piotrkowski
Gmina pracodawcy: Moszczenica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kiełczówka
Ulica pracodawcy: WOLBORSKA
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2019
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa usterek w samochodach ciężarowych typ SKANIA
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Piaseczno (mazowieckie)
kompleksowe zarządzania salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole. rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; staż pracy min. 15 lat w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego - poziom native speaker; znajomość budowy i procesu tworzenia czujników tlenków azotu i ceramicznych komponentów do motoryzacji; zakres zadań: ocena jakości składania komponentów, czujników tlenków azotu, ulepszanie procesu instalacji czujników NOX, przeprowadzanie procesu SQM, poszukiwanie nowych dostawców komponentów, raportowanie stanu prac do przełożonych w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiemII zmiany 6-14/ 14-22 pn-nd Praca: HOTEL ŻUŁAWY ul. Królewiecka 126 Eg Wynagrodzenie od 2500 zł brutto
AURA Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace technologiczne na produkcji
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Rudno (pomorskie)
kierowanie marketem
Przedsiębiorstwo Dremex - 2019-01-10 - Zdzieszowice (opolskie)
Zaopatrywanie zakładu w leki i wyroby medyczne, ewidencja i prowadzenie procedur związanych z gospodarką lekami w zakładzie.Praca w wymiarze 1/8 etatu, możliwy elastyczny system czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu - 2016-09-29 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Industrial Temps is a leading recruiting company 6.th the biggest employer in North Ireland (UK). We are currently looking for the candidate for the position of PRODUCTION MANAGER. The following list of job duties is not exclusive or exhaustive and the post holder will be required to undertake such tasks and working patterns as may reasonably be expected within the scope and grading of the post.- Create, lead and deliver the business strategy throughout the team for a lean organisation and to optimise employee engagement in improvement activities through tracking indicators, recruitment activities, teambuilding and communication.- Review current ways of working within the factory in terms of product, skills and process flow, making suitable recommendations in terms of improvement using continuous improvement techniques and providing specialised guidance, strategy, policy and practices to be used.- Manage growth. Evaluate, utilise deploy and embed a range of continuous improvement and lean techniques to deliver best in class operational excellence.- Implement a root cause problem solving methodology and capability across the factory. Making sure that products are produced on time, are of good quality and within budgets.- Agree Planned Maintenance and Operating Schedules and assist with Problem Solving.- Ensure the Personal and Departmental Training plan is accurate to needs, undertaken and successful within the current business strategy- Monitoring the production processes and adjusting schedules as needed- Liaising among different departments, e.g. suppliers, managers; quality, stakeholders- Working with other managers to implement the company's policies and goals- Ensuring that health, safety, environmental, company and quality guidelines are followed- Support diversity, coach and highly motivate a skilled effective team of workers- Working out the human and material resources needed on a continuous basis- Review and evaluate worker performance; appraisals, attendance management, disciplinary.- Identifying training needs, update the effectiveness of the current training development plans- Manages Section Leaders, provides effective leadership and the delegation of responsibilities and decisions to identify, design and implement a structured- Business Improvement plan that optimises factory / employee performance- Delivers objectives and provides timely budgetary and production performance data in a meaningful manner and in relation to meeting the strategic aims and needs of the business. - Any other duties and working hours/ patterns that may be deemed to be with your capabilities.
Industrial Temps - 2017-02-27 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-28 - Nisko (podkarpackie)
prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami zagranicznymi, pełna gotowość do służbowych wyjazdów za granicę, zarządzanie personelem
SPAW MAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-05 - Tarnów (małopolskie)
Wymagania:wykształcenie mile widziane wyższe politechniczne lub w przypadku braku wykształcenia duże doświadczenie w branży, Zakres obowiązków: nadzorowanie brygady produkcyjnej, przygotowanie harmonogramów produkcji, rozliczanie produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE PRO-MET H.KOBUSIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-06 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie sklepu wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wólka Gościeradowska (lubelskie)
praca w kwiaciarni
BOGDAN CIESIELCZYK - 2018-01-22 - Słubice (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Olkusz (małopolskie)
Nadzór budowy, kosztorysowanie, ofertowanie
GRUPA MTG Tomasz Gluza - 2015-12-23 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,szeroka wiedza z zakresu produkcji,mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,wynagrodzenie: 3500-4000 zł brutto (w czasie okresu próbnego)
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-02-09 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-14 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
budowanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy; określanie celów marketingowych Działu oraz poszczególnych pracowników działu; kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych; opracowywanie zasad dotyczących ofert, organizacji sprzedaży, polityki cenowej i warunków dostawy; organizowanie efektywnych działań w kierunku wzrostu udziałów rynkowych i wzmacniania pozycji rynkowej firmy i jej marek; zarządzanie serwisami internetowymi; tworzenie kampanii reklamowych; kreowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku; nadzorowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; zarządzanie zespołem pracowników; tworzenie i koordynacja procedur wewnątrzfirmowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klienta; Nadzór nad dokumentacją oraz raportowanie; Tworzenie raportów z realizowanych działań i monitorowanie efektów; analiza rynku i działań konkurencji
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów samochodem ciężarowym z chłodnią, plandeką na kraje takie jak: Rosja, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdźan, zabezpieczanie towaru, właściwe rozmieszczenia na naczepie
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Rokitno (lubelskie)
Prowadzenie budowy w zakresie posiadanych uprawnień (instalacji technologicznych). Praca na terenie kraju oraz zagranicy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG - 2017-02-21 - Brzesko (małopolskie)
• Zarządzanie zleceniami klientów • Rozwiązywanie zapytań klientów i dostawców• Sporządzanie dokumentacji i relacjonowanie postępem projektu• Planowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów w ramach rozwoju firmy • Definiowanie celów projektu w tym nadzorowanie, kierowanie budżetem projektu, terminami i jakością z pomocą systemów zarzadzania jakością (VDA, ISO 9000, TS 16949)
Aurecon Personalservice GmbH - 2016-12-16 - Niemcy (Niemcy)
jw
DELGROSS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie działem produkcji zajmującym się przetwórstwem tworzyw sztucznych
INTERNATIONAL TRADING BROKERACE COMPANY IMPORT EXPORT - 2017-03-27 - Choroszcz (podlaskie)
zarządzanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem recepcji w hotelu
POSBAU SA Budownictwo Uprzemysłowione - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (transport, spedycja, logistyka, lub pokrewne), doświadczenie w pracy na stanowisku spedytora krajowego lub międzynarodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego, znajomość giełd transportowych, motywacja i chęć do pracy, samodzielność, komunikatywność; znajomość giełd transportowych, motywacja i chęć do pracy, samodzielność, komunikatywność; Zakres obowiązków: organizacja i koordynowanie procesu transportu, pozyskiwanie nowych zleceń, prowadzenie dokumentacji transportowej, stały kontakt z klientami, kierowcami, bezpośrednia współpraca z przewoźnikami, budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami; Firma oferuje: stabilną pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego w nowo powstającym oddziale firmy, niezbędne narzędzia pracy; miejsce pracy: Katowice; umowa na okres próbny;
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
Kierownik działu
MIELDIS Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)
Kierowanie i nadzór nad pracami zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
FIRMA BUDOWLANA Antczak Marek Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie surowców, prowadzenie ewidencji w programie komputerowym, sporządzanie raportów okresowych, prowadzenie dokumentacji bieżącej
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Borki (lubelskie)
- Nadzór nad pracami montażowymi dźwigów osobowych, platform dla niepełnosprawnych. Prowadzenie kontraktu od strony organizacyjnej. Współpraca z Inwestorem. Praca w biurze w siedzibie firmy oraz praca na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane wiadomości z zakresu budownictwa ogólnego. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie oraz w stopniu słabym w piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Katowice (śląskie)