KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY Woskowice Małe oferta pracy OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH

Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - kierowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań; dbanie o stan techniczny urządzeńi budynków; prowadzenie magazynów; rozliczanie zakupów towarów; opracowanie projektów planów inwestycyjnych; opracowanie projektów umów z dostawcami towarów, usług
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Woskowice Małe (opolskie)
Pracodawca: OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:46-142 Woskowice Małe 15, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kierowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań; dbanie o stan techniczny urządzeńi budynków; prowadzenie magazynów; rozliczanie zakupów towarów; opracowanie projektów planów inwestycyjnych; opracowanie projektów umów z dostawcami towarów, usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Woskowice Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakieu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie na kierunku budownictwa, znajomość ustawy prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, ustawy zamówień publicznych, przepisów BHP o ppoż, przepisów dot. archiwum zakładowego, ustawy o rachunkowości; praca na samodzielnym stanowisku lub kierowniczym; wymagane doświadczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań z zakresu zamówień publicznych, staż pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 22b
Nazwisko osoby zgłaszającej: Katarzyna Nizioł
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 24.09.2018
Oferta pracy ważna do: 20.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- marketing firmy internetowy,- realizowanie projektu reklamy,- sprzedaż internetowa,- monitoring rynku odzieżowego,- kontrola na każdym etapie reklamy,- kreatywność w zakresie tworzenia nowoczesnego wzornictwa i grafiki,- prowadzenie strony graficznej firmy włącznie ze sprzedażą.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- planowanie realizacji zadań produkcyjnych oraz dbałość o ich terminowe wykonanie, - opracowywanie procesu produkcji, kontrola jakości w całym procesie produkcyjnym, - organizacja pracy zespołu pracowników - ok 15 osób, - fachowe (!!!) wsparcie pracowników podczas wykonywania zadań produkcyjnych - egzekwowanie od pracowników realizacji przydzielonych zadań, - współpraca z krojownią w zakresie planowania produkcji, - kontrola stanów magazynowych dodatków krawieckich i zgłaszanie ich brakó w odopwiednim czasie, - pomoc na lini produkcyjnej w razie konieczności, - prace wykończeniowe.* Po okresie próbnym umowa o prace na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2018-01-09 - Września (wielkopolskie)
Do uzgodnienia
MG CATERING MAŁGORZATA DYMEK - ARMATA - 2017-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Osiek (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala, przyjmowanie towaru i ekspozycja zgodnie ze standardami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec (sklepy monopolowo - tytoniowe)
SYSTEM Spółka Jawna A.T.Skowrońscy T.Hnidziejko - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc przy pakowaniu wyrobów tekstylnych
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad działem sprzedaży
ARMAT-Arleta Prylowski - 2016-05-05 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym. Praca na pełen etat od wtorku do soboty w godzinach 7-15
DINO POLSKA s.a. - 2017-07-21 - Nadarzyn (mazowieckie)
Koordynowanie działań zespołu, nadzór podległych pracowników, dbanie o przestrzeganie procedur, zarządzanie zmianą i incydentami, wsparcie operacyjne aplikacji bankowych, koordynowanie wdrożeń na produkcję, dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad robotami fundamentowymi, ziemnymi, nad montażem konstrukcji wraz z konstrukcjami wsporczyminadzór nad podwykonawcami, terminowa realizacja robót, przygotowywanie rozliczeń budżetu projektuwyn. do ustalenia ; aplikacje wysyłać z tytułem stanowiska
Energomontaż Zachód Wrocław Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór i organizowanie przygotowania terenu pod budowę (Cv na adres e-mail: bogunia2006 (at) interia.pl)
Bogunia Andrzej Usługi Budowlano-Sprzętowe, Transportowe i Handlowe - 2017-01-19 - Jaroszowice (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-07 - Puck (pomorskie)
montaż wykładzin przemysłowych, praca na terenie kraju wg.zleceń w godz 1-14/14-22
Sagar Gąsior Sebastin - 2017-11-27 - Opole (opolskie)
wymagania formalne:obywatelstwo polski, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wyksz. wyższe- pielęgniarstow, wyższe medyczne, min. 5 lat udokumentowanego stażu pracy, min. 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem,znajomość ustawy o pomocy społecznej (DZ.U z 2017 poz 1769 z późn. zm), znajomość kodeksu pracy, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych ( DZ.U z 206 poz. 902 z późń.zm);wymagania dodatkowe; znajomość świadczenia usług opiekuńczych, bytowych i wspomagazjących w Domu Pomocy Społecznej,znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i pakietu Office w stopniu bardzo dobrym, dyspozycyjność, predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, sumienność, odpowiedzialność;wynagrodzenie brutto: 2759-3500 + dodatek funkcyjny w przedziale 600-1000 brutto+ premia+ dodatek stażowy
Dom Pomocy Społecznej im. s. M.Benodyny Koterbianki - 2018-06-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc kuchenna
PPH JABŁONKA - 2016-08-08 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Doradca klienta do spraw ubezpieczeń, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kierowanie pracami w zakresie dotyczącym produkcji mieszanek mineralno- asfaltowych, wykorzystywanych przy układaniu nawierzchni bitumicznych; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe- budownictwo drogowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń; KONTAKT: 34 353 92 82 w.24 lub domax.kadry (at) wp.pl
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Siewierz (śląskie)
obsługa klienta, biura
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szymanowo (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji sklepowej, przyjmowanie towaru, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sanitarnej, realizacja planów sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, m-ce pracy: Bydgoszcz
BEKONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierownik sklepu - sprzedawca. Miejsce wykonywania pracy: Sklep Nr 7 - Modła 22 lub Sklep Nr 17 - Gromadka ul. 11-go Listopada
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Gromadka - 2016-04-19 - Gromadka (dolnośląskie)
MALOWANIE, SZPACHLOWANIE; WYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; WYNAGRODZENIE: 1850ZŁ+WYPRACOWANY AKORD;PRACODAWCA PROSI BY NA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE;
INVEST REMO BUD SERVICE CZESŁAW SCHAB - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- koordynowanie pracy podległych pracowników- kierowanie pracą oddziału- kontakt z klientami- planowanie zamówień i wysyłek towaru- kontrola nad realizacją planów sprzedażowych oddziału- analiza dokumentów wewnętrznych - raporty, sprawozdania- analiza rynku branżowego
Ceroma Color Agnieszka Wawrzynek - 2016-02-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
cięcie profilu
PALAZZI OSK sp.z o o - 2016-02-03 - Przasnysz (mazowieckie)
Kierowanie zespołem projektowym, dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych, odpowiednich rozwiązań biznesowych i warunków realizacji projektu, zarządzanie budżetem oraz harmonogramem prac, zapewnianie skutecznego planu komunikacji między zespołem a klientem z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego. Podstawowo-zmianowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie i nazór nad działem technicznym, przygotowanie planów pracy oraz raportów dla działu technicznego i utrzymania ruchu, nadzór i kontrola nad sprawnością urządzeń linii produkcyjnej w zakresie ich pełnej wydajności, bezpośrednia kontrola i organizacja pracy podległych działów.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Ustroń (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dyspozycyjność, komunikatywność; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
nadzór budowy
DAM - BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przyjmowanie zleceń serwisowych, zarządzanie pracą mechaników, przydzielanie i kontrola zadań, zarządzanie pracą warsztatu, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, nadzór nad jakością wykonanych usług, nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonanych w warsztacie usług (otwieranie zleceń naprawy, wystawianie faktur, wystawianie paragonów), współpraca z innymi pracownikami firmy w celu poprawnego przepływu dokumentacji
K. TEAM GRZEGORZ KOSTKA - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Firma Wielobranżowa DAVID Kuchary - 2017-08-22 - Kuchary (wielkopolskie)