KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZY Szczecin oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA NR 39 IM. ARKADEGO FIEDLERA W SZCZECINIE
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi. Prowadzenie akt osobowych podległych pracowników.2. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych.3. Przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi.4. Realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora szkoły.5. Organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej.6. Współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych, prowadzenie dokumentacji z zakresu RODO7. Prowadzenie rejestru wypadków uczniów i nauczycieli, współpraca ze społecznym inspektorem pracy.8. Prowadzenie archiwum.Wymagania: wykształcenie minimum średnie, ale preferowane wyższe o kierunkach: administracja, ekonomia, kierunki inżynieryjno-budowlane lub zarządzanie, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, znajomość zagadnień prawa oświatowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy ozamówieniach publicznych, prawa pracy i bhp, 5 lat doświadczeniaPraca w godzinach: 07:00-15:00
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 39 IM. ARKADEGO FIEDLERA W SZCZECINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KABLOWA 14, 70-895 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi. Prowadzenie akt osobowych podległych pracowników.2. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych.3. Przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi.4. Realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora szkoły.5. Organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej.6. Współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych, prowadzenie dokumentacji z zakresu RODO7. Prowadzenie rejestru wypadków uczniów i nauczycieli, współpraca ze społecznym inspektorem pracy.8. Prowadzenie archiwum.Wymagania: wykształcenie minimum średnie, ale preferowane wyższe o kierunkach: administracja, ekonomia, kierunki inżynieryjno-budowlane lub zarządzanie, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, znajomość zagadnień prawa oświatowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy ozamówieniach publicznych, prawa pracy i bhp, 5 lat doświadczeniaPraca w godzinach: 07:00-15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: administracja, ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ USTAWY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWA OŚWIATOWEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ ZASAD I OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA W OBSZARZE BHP
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, kierunki inżynieryjno- budowlane, zarządzanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 39 IM. ARKADEGO FIEDLERA W SZCZECINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
KABLOWA 14, 70-895 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: KABLOWA
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.11.2019
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e36f313664a2a1ebf92e5184b614715e
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracownikami budowy sieci sanitarnej, wod. kanaliz.. Praca na terenie woj. podkarpackiego, w godz. 7.00-15.00, pracodawca zapewnia dojazd na budowęWYMAGANIA: wykształcenie wyższe budowlane , prawo jazdy kat."B", uprawnienia budowlane (nranża wod.-kan.)KONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 16 628 40 00
GEO Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Radymno (podkarpackie)
.
APTEKA DRIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Chojnice (pomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Ciepielów (mazowieckie)
Organizowanie transportu, monitorowanie zleceń, nadzór nad zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-13 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie podległym zespołem. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy. Zarządzanie asortymentem marketu. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
Dino Polska SA - 2017-12-01 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
praca w zawodzie pracownika budowlanego
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
OBOWIĄZKI - Obsługa telefoniczna klientów zainteresowanych ofertą Serwisu - Opieka handlowa i utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami OFERUJEMY : -Prace od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 -Jasno wytyczoną ścieżkę kariery -Miłą atmosferę -Możliwość awansu -Najlepsze stawki na rynku
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2016-07-15 - Rybnik (śląskie)
praca w zakłądach prefabrykacji żelbetów, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2017-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc przy przygotowywaniu dań; wydawanie posiłków; dbanie o czystość i porządek w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zambrów (podlaskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
ASYSTENTTŁUMACZENIA,OBSŁUGA KLIENTÓW,PRACE BIUROWE
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2016-09-27 - Dębica (podkarpackie)
zarządzanie ludzmi, delegowanie zadań, utrzymywanie miejskich terenów zielonych, strzyżenie trawników, pielęgnowanie drzew i krzewów, prace porządkowe, prace konserwatorskie
Spółka Mieszkaniowa Spółka z o.o. - 2017-05-23 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Praca przy wtryskarce do tworzyw sztucznych i gumyOdbieranie wyrobów z maszyny, obróbka, kontrola i pakowaniePraca w systemie trzyzmianowym lub 4-brygadowym do wyboruPraca od poniedziałku do piątku w systemie 3-zmianowym lub w systemie 4-brygadowym (do wyboru)
GUMOTIV Sp. z o.o. Sp. K. - 2019-03-07 - Mielec (podkarpackie)
do uzgodnienia
MMG SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
KIEROWNIK MAGAZYNUZARZĄDZANIE MAGAZYNEM
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-01-04 - Dębica (podkarpackie)
Układanie przewodó i kabli elektrycznych.
Zakład Elektryczny Fabian Perkowski - 2018-10-18 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 6 lat doświadczenia w branży IT, min. dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Udokumentowana znajomość pakietu MS Office, Notes, udokumentowana znajomość kodeksu ITIL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
TAF TURAN BINGOL - 2016-11-04 - Kielce (świętokrzyskie)
zliczanie + kontrola + pakowanie
A.T.E. POLAND SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Tychy (śląskie)
prowadzenie budowy w zakresie prac nad siecią wodno-kanalizacyjną
Przeds. Instalacyjno-Budowlane "TALPA " - 2016-09-27 - Radziszów (małopolskie)
utrzymanie porządku w magazynie
ALU-SV SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewodzenie zespołowi Quality Assistance, zapewnienie i kontrola jakości różnych części składowych MaxBill: Meter Reading Management, MaxCare, MaxCatalog, MaxRate, Billing, Interfaces, zapewnienie właściwego planowania i implementacji głównych czynności testowych w projektowaniu, zapewnienie właściwego wykonania stabilności systemu i świadczenia związanych z tym czynności testowych - wykonanie, głośność i testy obciążeniowe. Zapewnienie zgodności oprogramowania MaxBill z wymogami przemysłu,monitorowanie wykonania procedur Quality Assistance w zespołach do spraw rozwoju, zarządzanie i przewodzenie zespołem Quality
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
układanie glazury, terakoty
Zakład Ogólnobudowlny "TADBUD" - Józef Żybura - 2017-08-23 - Chwalęcice (lubuskie)
Odpowiedzialność za optymalną konfiguracje i sprawność infrastruktury technicznej (IT) Radia Centrum, monitorowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z prawidłowym przesyłem sygnału radiowego do nadajnika, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z oprogramowaniem oraz sprzętem IT, przeprowadzanie okresowych konserwacji infrastruktury technicznej radia, produkcja materiałów dźwiękowych w studiu dźwiękowym w studiu nagrań ( audycje, reklamy, itp.), sporządzanie harmonogramów pracy dla studia nagrań i realizatorów, opracowywanie planów rozwoju infrastruktury technicznej radia, organizacja procesu rejestracji i archiwizacji nadawanych audycji radiowych, organizacja systemu teleinformatycznego (aktualizacja ofert telefonii komórkowej, wstępne negocjowanie umów, archiwowanie dokumentacji w tym zakresie).
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2018-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Planowanie i realizacja strategii produkcyjnych DPF, usprawnianie procesu produkcji DPF, koordynacja pracy specjalistów produkcji, zgłaszanie statusu produkcji japońskim przełożonym.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1. Pełnienie obowiązków bezpośredniego przełożonego Działu Organizacji i Wykonawstwa Robót; 2. Nadzorowanie właściwej eksploatacji administrowanych budynków, terenów i innych obiektów będących w zarządzie i administracji Zakładu. 3. Prowadzenie i nadzorowanie właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń. 4.Prowadzenie i nadzorowanie właściwej eksploatacji ciągników rolniczych, samochodów i innych urządzeń. 5.Wystawianie kosztorysów wykonania robót na podstawie kalkulacji kosztów na poszczególne roboty. 6.Rozliczanie techniczno-ekonomiczne robót wykonywanych przez Zakład i wykonanych w Zakładzie zgodnie z obowiązującymi katalogami nakładów rzeczowych w zakresie czasu pracy i efektywności wykonania zadań, czasu pracy sprzętu, zużycia materiałów. 7. Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem narzędzi pracy i przyrządów przez pracowników zespołów roboczych. 8.Czuwanie i nadzór nad oszczędnym i racjonalnym zużyciem materiałów, paliw i energii.9. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez zespoły robocze. 10.Nadzorowanie realizacji zadań zleconych i powierzonych. 11.odpowiedzialność za całość przygotowania techniczno-organizacyjnego robót, ich bezpośrednią realizację i rozliczenie techniczno-ekonomiczne.12. Współpraca z Działem Kadr i Administracji oraz Działem Księgowości Zakładu.
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2017-07-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad pracownikami. Nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie obiektu.
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SP. Z O.O. SP. K - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór, koordynowanie pracy kierowców oraz stosowanie przez nich czasu pracy kierowcy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprzątanie wg. ustalonego planu i harmonogramu. Praca na terenie woj. podlaskiego.
Impel FACILITY SERVICES - 2019-04-25 - Białystok (podlaskie)