KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY Olsztyn oferta pracy Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązkówProwadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi; Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły; Organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu; Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego; Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy personelu obsługi; Opracowywanie planów urlopu pracowników administracji i obsługi; Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej; Zlecanie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo-budowlanych, itp.); Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.;Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb z zakresie konserwacji i koniecznych remontów;Sporządzanie rocznych planów remontów; Nadzór nad prawidłowym wyposażeniem, rozmieszczeniem, funkcjonowaniem i konserwacją podręcznego sprzętu gaśniczego oraz urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach szkoły; Przygotowywanie materiałów oraz występowanie ze zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do nadzoru budowlanego; Planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury; Realizacja obowiązku podatkowego szkoły w zakresie podatku od nieruchomości; Przygotowanie materiałów planistycznych na dany rok budżetowy w zakresie wydatków rzeczowych, dochodów budżetowych i dochodów własnych; Prowadzenie księgi głównej wyposażenia jednostki; Uzupełnianie danych do SIO w zakresie wyposażenia i budynków jednostki; Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych; Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z ochroną środowiska; Wprowadzanie danych na stronę BIP; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych we współpracy z inspektorem ochrony danych osobowych ZSEiT.
Data publikacji: 2021-06-16
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:10-144 Olsztyn 37A, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązkówProwadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi; Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły; Organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu; Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego; Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy personelu obsługi; Opracowywanie planów urlopu pracowników administracji i obsługi; Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej; Zlecanie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo-budowlanych, itp.); Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.;Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb z zakresie konserwacji i koniecznych remontów;Sporządzanie rocznych planów remontów; Nadzór nad prawidłowym wyposażeniem, rozmieszczeniem, funkcjonowaniem i konserwacją podręcznego sprzętu gaśniczego oraz urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach szkoły; Przygotowywanie materiałów oraz występowanie ze zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do nadzoru budowlanego; Planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury; Realizacja obowiązku podatkowego szkoły w zakresie podatku od nieruchomości; Przygotowanie materiałów planistycznych na dany rok budżetowy w zakresie wydatków rzeczowych, dochodów budżetowych i dochodów własnych; Prowadzenie księgi głównej wyposażenia jednostki; Uzupełnianie danych do SIO w zakresie wyposażenia i budynków jednostki; Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych; Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z ochroną środowiska; Wprowadzanie danych na stronę BIP; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych we współpracy z inspektorem ochrony danych osobowych ZSEiT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1)wykształcenie wyższe i 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku LUB wykształcenie średnie i 6-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;2)znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych;3)znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;4)znajomość przepisów Kodeksu Pracy5)biegła znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office Word, Excel oraz urządzeń biurowych;6)obywatelstwo polskie;7)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;8)posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;9)osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;10)osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią;11)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA1)list motywacyjny;2)Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji);3)wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru);4)dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy5)ukończone kursy i szkolenia;6)wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru);7)podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru)KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONY WŁASNORĘCZNYM PODPISEM
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
danePracodawcy_nip: 7391017734
danePracodawcy_regon: 000678618
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Proszę o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Nazwisko osoby zgłaszającej: Katarzyna Dobrzeniecka
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.06.2021
Oferta pracy ważna do: 07.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?62c0cc6d8ffb3bc9d3c43a44718fb184
Podobne oferty pracy
Samodzielne składanie konstrukcji stalowych
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "W.D.S."JÓZEF DŁUGASZEK - 2016-06-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
do uzgodnienia
K&B DEVELOPMENT E. BARCZAK, Ł. KLOC SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-09 - Nowa Wieś (podkarpackie)
przewóz, załadunek materiałów niebezpiecznych, dyspozycyjność ze względu na brak możliwości zjazdu przez okres 2 tygodni; min 10 lat doświadczenia jako kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ujazd (opolskie)
Załadunek towaru, rozwożenie towaru po punktach (owoce i warzywa).
F.H. 'KAJTEK' JANUSZ CZOSKA - 2017-06-16 - Gdynia (pomorskie)
- Sprawdzanie tożsamości gości na podstawie dokumentów potwierdzający wiek i tożsamość oraz prowadzenie rejestracji zgodnie z ustawą hazardową. Wykonywanie swoich obowiązków zgodnie z przyjętym w Spółce standardem świadczenia usług. Wykonywanie obowiązków określonych dla tego stanowiska w aktach wewnętrznych Spółki (instrukcjach, procedurach, zarządzeniach, pismach okólnych, poleceniach służbowych, etc.).- Wynagrodzenie: od 2500 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca zmianowa. Kasyno czynne całą dobę. Praca również we wszystkie dni wolne od pracy. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera w stopniu podstawowym. Postawowa znajomość j. angielskiego. Kontakt e-mail: mpolaszewski (at) zprsa.pl
ZJEDNOCZONE PRZEDSIĘBIORSTWA ROZRYWKOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie pracowników tymczasowych, archiwizacja dokumentów, pisanie pism, przygotowanie ofert w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim, angielskim, pomoc w tłumaczeniu dokumentów, skuteczne zarządzanie projektem, w tym redukcja kosztów
PROFIT4YOU Sp. z o.o. - 2020-03-03 - Gdańsk (pomorskie)
PIEKARZ/CUKIERNIK
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2018-02-23 - Czarna (podkarpackie)
Obsługa recepcji. Praca w godz. 6:30-14:30, 14:30-22:30, również w soboty i niedziele (wg grafiku).
SZPITAL UZDROWISKOWY "WILLA FORTUNA" -S.P.Z.O.Z. - 2019-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Malowanie ścian, okien i drzwi, układanie płytek.
"MAT BUD" KONRAD MATCZAK - 2017-06-21 - Kierzków (zachodniopomorskie)
Wykładanie róznego rodzaju powierzchni płytkami ceramicznymi lub innymi materiałami.
"JAWOR" Usługi Remontowo - Budowlane Wacław Jawor - 2016-07-13 - Brzesko (małopolskie)
diagnozowanie przyczyn usterek samochodowych, odczyt kodów usterek, kasowanie kodów, obsługa funkcji serwisowych, testowanie sygnałów o wysokiej częstotliwości, wykrywanie odchyłku sygnałowego, testowanie podzespołów pojazdów, tj. układ zapłonowy, wtryskiwacze, pompa paliwa EGR, przepływomierze, sondy, czujniki położenia wałka rozrządu, wału korbowego
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Lubań (dolnośląskie)
Praca w kurniku przy czyszczeniu, prace porządkowe na gospodarstwie, sortowanie jajek, układanie jajek w opakowaniu, karmienie kur, koszenie trawy
WEEBU SYSTEM SP Z O O - 2020-01-16 - Fałkowice (opolskie)
szycie i krojenie sukienek i żakietów
Zakład Krawiecki Hanna Adaszak - 2019-06-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Przyjęcie i przygoptowywanie towaru do sprzedaży, ekspozycja towaru, obsługa klienta, sprzedaż towaru.
kontakt przez PUP - 2013-03-15 - Uniejów-Rędziny (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Zubrzyca Górna (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Zubrzyca Górna (małopolskie)
Obsługa klienta restauracji.
Michalski Wojciech Firma Gastronomiczno - Handlowa AS - 2019-09-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa klientów, gospodarka magazynowa, wydawanie i przyjmowanie towaru.
Spółka Cywilna "AMPOL" Gabriel Janczewski, Katarzyna Kaźmierczak - 2020-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osobisty oraz telefoniczny kontakt z Klientami , oferowanie. Organizacja i realizacja akcji reklamowych i promocyjnych. Pozyskiwanie Klientów w marketingu bezpośrednim.
C3 NET Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-07-28 - Zawidów (dolnośląskie)
pakowanie ręczne, praca stojąca; kompletowanie i przygotowanie towarów do wysylki; zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem w trakcie transportu do odbiorcy; rozkladanie towarów na półkach magazynowych;kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem; pakowanie towarów i przygotowanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów; obsługa skanera magazynowego
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Łódź (łódzkie)
....
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Babiak (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w obiekcie Dom Kultury bakara w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości wszystkich pomiesczeń należących do Domu Kultury tj. sprzatanie pokoi biurowych, sal widowiskowych, toalet, schodów itp.Kontakt z pracodawcą: g.kulesza (at) metalowiec.wroclaw.pl lub sm (at) metalowiec.wroclaw.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2020-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace gospodarcze, sprzątanie
Ledmex Sp z o o - 2017-05-22 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-przyjmowanie aut do serwisu-wstępna ocena stanu technicznego pojazdu,-zlecanie napraw mechanikom-wydawanie klientom aut po naprawie-wystawianie zleceń oraz faktur-dbałość o najwyższą jakość obsługi; godz. pracy 7-15, 9-17; KONTAKT OSOBISTY W GODZINACH: 11-16
AMS ANETTA I MARIUSZ STANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-28 - Słupsk (pomorskie)
w/g stanowiska
NSK BEARINGS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-25 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż paliw i innych produktów, obsługa klientów, dokumentowanie sprzedaży, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
Instalacja sieci światłowodowej magistralnej i użytkowników końcowych. Praca na terenie Krakowa i okolic.
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Kraków (małopolskie)
Technik masażystaOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż.Rodzaj wyk. pracy: masaże- stosowanie różnych technik oraz urządzeń.Miejsce wyk. pracy: KolbuszowaPraca w godz.: dwie zmiany, 8-15.35, 12.25-20.
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Montaż mebli
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)