KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY - 1269 Woskowice Małe oferta pracy OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY - 1269
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Kierowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań w Dziale;2.Dbanie o stan techniczny urządzeń i budynków Ośrodka;3.Zapewnianie usług bieżącej konserwacji i naprawy wyposażenia i sprzętu;4.Prowadzenie dokumentacji technicznej infrastruktury Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami;5.Dokonywanie przeglądów obiektów i prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie;6.Prowadzenie magazynów Ośrodka oraz realizacja zakupów towarów i usług;7.Rozliczanie zakupów towarów i usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne;8.Opracowanie projektów planów inwestycyjnych Ośrodka i remontów kapitalnych , nadzór nad ich realizacją;9.Nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi;10.Opracowywanie projektów umów z dostawcami towarów, usług, wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów;11.Nadzór nad stosowanie przepisów BHP i p. pożarowych, w tym nadzorowanie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP;12.Zabezpieczanie mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub pożarem, w tym prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczania mienia Ośrodka;13.Zapewnienie łączności telefonicznej i utrzymaniem w sprawności infrastruktury i wyposażenia IT;14.Prowadzenie dokumentacji związanej z samochodem służbowym, rozliczanie przejechanych kilometrów i zużytego w pojazdach paliwa, prowadzenie i rozliczanie kart drogowych.15.Prowadzenie i nadzór nad prawidłową działalnością archiwum Ośrodka16.Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Woskowice Małe (opolskie)
Pracodawca: OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Woskowice Małe 15, 46-100 Woskowice Małe, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Kierowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań w Dziale;2.Dbanie o stan techniczny urządzeń i budynków Ośrodka;3.Zapewnianie usług bieżącej konserwacji i naprawy wyposażenia i sprzętu;4.Prowadzenie dokumentacji technicznej infrastruktury Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami;5.Dokonywanie przeglądów obiektów i prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie;6.Prowadzenie magazynów Ośrodka oraz realizacja zakupów towarów i usług;7.Rozliczanie zakupów towarów i usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne;8.Opracowanie projektów planów inwestycyjnych Ośrodka i remontów kapitalnych , nadzór nad ich realizacją;9.Nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi;10.Opracowywanie projektów umów z dostawcami towarów, usług, wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów;11.Nadzór nad stosowanie przepisów BHP i p. pożarowych, w tym nadzorowanie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP;12.Zabezpieczanie mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub pożarem, w tym prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczania mienia Ośrodka;13.Zapewnienie łączności telefonicznej i utrzymaniem w sprawności infrastruktury i wyposażenia IT;14.Prowadzenie dokumentacji związanej z samochodem służbowym, rozliczanie przejechanych kilometrów i zużytego w pojazdach paliwa, prowadzenie i rozliczanie kart drogowych.15.Prowadzenie i nadzór nad prawidłową działalnością archiwum Ośrodka16.Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY - 1269
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Woskowice Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań z zakresu zamówień publicznych, staż pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Preferowane wykształcenie na kierunku budownictwa, znajomość ustawy praco budowlane oraz przepisów wykonawczych, ustawy zamówień publicznych, przepisów BHP i P.poż., przepisów dot. archiwum zakładowego, ustawy o rachunkowości, praca na samodzielnym stanowisku lub kierowniczym
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie techniczne -staż 5 lat lub wyższe techniczne- staż 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
Woskowice Małe 15, 46-100 Woskowice Małe, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne zgodne z wykazem zamieszczonym w ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko Kierownika Administracyjno-Gospodarczego na stronie internetowej Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych. Termin składania dokumentów 27.09.2018 http://www.olo-woskowice.co
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Woskowice Małe
Ulica pracodawcy: Woskowice Małe
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Q INSTYTUCJE - OCHRONA ZDROWIA - SZPITAL
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie kilkuosobową grupą pracowników w dziale lakierniczym-nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (linia automatyczna, linia manualna)- Organizacja i optymalizacja procesów lakierniczych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)
Vivenge sp. z o.o. - 2016-03-24 - Gręzówka (lubelskie)
zarządzanie i organizacja prac pracowników magazynu, obsługa komputera, sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz kontrola jej poprawności i terminowości, nadzór i kontrola nad przepływem towaru w magazynie, współpraca z pozostałymi działami firmy, reprezentowanie firmy oraz współpraca z kontrahentami.
Podkarpacki Park Logistyczny OMEGA PILZO Sp. z o.o. w Mokrzcu - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nap powierzoną budową, organizowanie pracy dla powierzonej brygady, współpraca z ukraińskim podwykonawcą elementów budynków
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
Według zawodu
Ciastkarnia-Piekarnia Marek Wuttke - 2017-04-21 - Żary (lubuskie)
delegowanie zadan, rozliczanie efeektow pracy zespolu, praca w branży finansowej - pożyczki gotowkowe, praca na terenie Limanowej i powiatu limanowskiego
Profi Credit Spółka Akcyjna - 2016-07-05 - Limanowa (małopolskie)
DIAGNOSTYKA, OBSŁUGA TECHNICZNA I NAPRAWA MASZYN ROLNICZYCH, OBSŁUGA SERWISU MOBILNEGO, NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU MECHANIKI, HYDRAULIKI, ELEKTRONIKI, USUWANIE AWARII POWSTAŁYCH PODCZAS EKSPLOATACJI
AGROTEX PRZEMYSŁAW ADAMOWICZ - 2017-10-05 - Kostry (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiemII zmiany po 12,5 godz.: 07.30 - 20.00/ 19.30 - 08.00 wynagrodzenie: 2100 zł+10% premii+wysługa lat
Jednostka Wojskowa 4226 (Druga Regionalna Baza Logistyczna) - 2018-07-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nauczyciel biblioteki szkolnej
Szkoła Podstawowa w Pogórzu - 2018-07-12 - Pogórze (pomorskie)
kierowanie zespołęm partrnerskim i biznesowym w obszarze marketingu , rozwój strategii marketingowej, kontrola wydatków związanych z reklamą i mierzenie rezultatów
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik działu magazynowego. Zarządzanie magazynem.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-04-06 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Nadzór nad grupą zespołu pracowników w salonie sprzedaży. Realizacja planów sprzedażowych, obsługa klientów, sprzedaż art. wyposażenia łazienek.
TGS PRZEMYSŁAW STOŃ - 2015-11-10 - Kęty (małopolskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROGRAMÓW KOMUTEROWYCH, POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJETNOŚCI NEGOCJACYJNE, KOMUNIKACYJNE,
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
reklamacje, sporządzanie faktur, analiza braków, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Mikołów (śląskie)
Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu ochrony. Organizacja pracy, planowanie, rozliczanie czasu pracy. Zarządzanie pracownikami.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Zamość (lubelskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległego personeluaktywna praca na sali sprzedaży dbanie o prawidłową obsługę klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska SA - 2015-12-03 - Wyry (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- realizacja celów handlowych Intermarche,- odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu,- nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu.
"SCA PR POLSKA" SP. Z O.O. - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
Kucharz
ASKO CATERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Marek Cyngot DA-JAN FASHION - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów, przetwórstwa szkła oraz produkcji pojazdów elektrycznych, prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi w zakładzie przepisami. Kontrola w zakresie prognozowania i realizacji zakupów materiałów do produkcji. Obserwacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Równomierny podział zadań między pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Witaszyczki (wielkopolskie)
kierowanie budową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ANTRO - 2016-08-10 - Chełm (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizacja i nadzorowanie pracy szwalni, rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych i produkcyjnych, rozliczanie produkcji i pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Józefów (mazowieckie)
montaż elementów ze stali zbrojeniowej zgodnie z rysunkiem technicznym
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Karolew (mazowieckie)
Kierowanie administrowaniem budynków, obiektów i innymi nieruchomościami Zespołu. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi, itp. Prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów Zespołu. Prowadzenie spraw organizacyjnych Zespołu. Przygotowanie, organizowanie i koordynacja całości działań i dokumentacji zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Prowadzenie dokumentacji i spraw w zakresie zakupu i eksploatacji urządzeń, środków biurowych, sprzętu, wyposażenia Zespołu. Prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kontrola czasu pracy i dyscypliny pracy. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z informacjami niejawnymi oraz sprawy i dokumentację związaną z ochroną danych osobowych. Opracowanie, uaktualnianie i wdrażanie w Zespole Regulaminów tj. Organizacyjny, Pracy, ZFŚS, Nagradzania i Premiowania. Terminowe sporządzanie obowiązujących sprawozdań. Prowadzenie całości dokumentacji i spraw emerytalno rentowych pracowników Zespołu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami. Kontrola danych wprowadzanych do SILP przez pracowników działu administracyjno-pracowniczego. Przygotowywanie danych do sporządzenia planu finansowo-gospodarczego Zespołu. Aktualizacja danych z działu do publikacji na stronę BIP oraz na stronę internetową Zespołu. Sporządzanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych. Sporządzanie miesięcznej dokumentacji płac w pełnym zakresie. 18.Prowadzenie kart wynagrodzeń oraz dokumentacji związanej z przyznawaniem nagród jubileuszowych pracownikom w danym roku. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych oraz przekazywanie do ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa żurawi wieżowych , miejsce wykonywania
CORLEONIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-03-26 - Rumia (pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Brak danych
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)