KIEROWCA BUSA (PLANDEKA) Szałkowo oferta pracy PHU Andan-Hurt Waldemar Łoźniewski
Stanowisko: KIEROWCA BUSA (PLANDEKA)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: transport mebli na terenie kraju
Data publikacji: 2021-05-12
Lokalizacja: Szałkowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PHU Andan-Hurt Waldemar Łoźniewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Szałkowo 36B, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: transport mebli na terenie kraju
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione od liczby przejechanych kilometrów
Nazwa stanowiska: KIEROWCA BUSA (PLANDEKA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szałkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierowca samochodu osobowego
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS PRAWA JAZDY B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie jako kierowca busa w transporcie krajowym. Mile wdziani emeryci renciści.
Nazwa pracodawcy: PHU Andan-Hurt Waldemar Łoźniewski
danePracodawcy_nip: 7441347191
danePracodawcy_regon: 280521390
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Szałkowo 36B, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szałkowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0475654
Numer budynku pracodawcy: 36B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|832203
Zawód wykonywany przez pracownika: kierowca samochodu osobowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.12.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2a408a98e5e80225071cb67bda874fd
Podobne oferty pracy
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, uprawnienia na wózek widłowy mile widziane.prace magazynowe, wydawanie i przyjmowanie towaru
Hurtownia Nabiałowa "MLEKO-MAX' s.c. Staniewski A. Kulas B. - 2017-06-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
PRACE ZWIĄZANE Z PIELĘGNACJĄ TERENÓW ZIELONYCH: KOSZENIETRAWNIKÓW, CIĘCIE ŻYWOPŁOTÓW;PRACA W GODZ.6.00-14.00
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Ustka (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Glanów (małopolskie)
Obsługa biura, interesanta, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
W/g zawodu.
FHU AMSYL - 2018-06-21 - Kielce (świętokrzyskie)
obsluga księgowa w zakresie oplat za wodę i odprowadzanie ścieków
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. - 2019-08-12 - Białystok (podlaskie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
fryzjer damsko-męski
Centrum Urody "JUSTYNA" Justyna Dmochowska - 2017-07-14 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa wózka widłowego przy produkcji mebli ogrodowych
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2018-09-25 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie towarów na magazyn. Zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania towarów. Wydawanie towaru klienta z zachowaniem obiegu dokumentów.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
Pomoc przy załadunku, pakowanie i czyszczenie mebli, montaż mebli. Wymagania: wykształcenie zawodowe, chęć składania mebli. Miejsce wykonywania pracy Jeleńska Huta.
ARMET BIS sp. z o.o. - 2017-06-08 - Jeleńska Huta (pomorskie)
szycie elementów wyposażenia elementów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gniezno (wielkopolskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2021-03-01 - Iłża (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)
Malowanie , szpachlowanie pomieszczeń wewnątrz budynków.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sierakowice (pomorskie)
konserwacja, obsługa techniczna, naprawa silników, zespołów układów w pojazdach silnikowyh z użyciem urządzeń diagnostycznych oraz narzędzi ślusarskich i monterskich
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Niwka (zachodniopomorskie)
PRACE TYNKARSKIE TEREN CAŁEGO KRAJU
"STIUK" FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA JAN BODZIAK - 2017-04-12 - Dębica (podkarpackie)
Sortowanie pościeli. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kołobrzegu. Możliwość dźwigania do 15 kg.
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa kelnerska gości hotelowych. Praca w godz. 7-19 w Dźwirzynie, również w soboty i niedziele.
PHU BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-04 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Wykładanie towarów zgodnie z procedurą na taśmę produkcyjną. Krojenie pianek poliuretanowych. Przenoszenie opakowań wraz z załadunkiem w odpowiednie miejsce. Dbanie o porządek w miejscu wykonywania pracy. Wykonywanie zleceń Koordynatora. Realizowanie zadań zgodnie z planem produkcyjnym.
kontakt przez PUP - 2021-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja i wypiek ciast i wyrobów cukierniczych
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BOCHNI - 2017-04-21 - Bochnia (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Budowa budynków z drewna, prace budowlane.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "DOM Z BIESZCZAD" S.C. WIESŁAW TWARÓG, MARCIN PIĘKOŚ - 2019-12-06 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa klenta, obsługa urządzeń na stoisku mięsnym, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Banie (zachodniopomorskie)
PRZEWÓZ TOWARÓW - TEREN CAŁEGO KRAJU
"CISZEK" CISZEK KRZYSZTOF - 2018-02-15 - Dębica (podkarpackie)
Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie 1 maj 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Uprawnienia z zakresu ppoż; 8) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 9) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.10) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-04-12 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż prasy, książek, chemii, wydawanie paczek. Wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Pajęczno (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych. Praca w Urzędzie Pocztowym w Harasiukach. Wymagana obsługa komputera i komunikatywność. Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
Poczta Polska S.A. - 2016-04-25 - Harasiuki (podkarpackie)
przewóz materiałów budowlanych na terenie kraju do klientów, załadunek
P.P.H.U. DOR-BUD Zbigniew Sokoliński - 2016-03-01 - Łazy (śląskie)