KASJERKA Z OBSŁUGĄ KLIENTA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KASJERKA Z OBSŁUGĄ KLIENTA

Wynagrodzenie: do 14,7 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klienta, znajomość menu kuchni orientalnej, polecanie klientowizatrudnienie na umowę zlecenie, nie mniej niż 80 godzin pracy miesięcznie, proponowany okres wykonywania pracy - 1-3 lata, dyspozycyjność w godzinach 10:00-21:00oferta dostępna w sali G

Data publikacji: 2019-10-29

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa klienta, znajomość menu kuchni orientalnej, polecanie klientowizatrudnienie na umowę zlecenie, nie mniej niż 80 godzin pracy miesięcznie, proponowany okres wykonywania pracy - 1-3 lata, dyspozycyjność w godzinach 10:00-21:00oferta dostępna w sali G

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 14,7 PLN

Nazwa stanowiska: KASJERKA Z OBSŁUGĄ KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kasjer handlowy

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 14,7 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kasjer handlowy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: podstawowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: zasadnicze zawodowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_2: gimnazjalne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie i staż pracy bez znaczenia, komunikatywna znajomość języka angielskiego

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy

Data dodania oferty pracy: 30.10.2019

Oferta pracy ważna do: 10.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a30f547b031e8eb9bb5940e4d8e35b5

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 500 - 5 000 PLN

Rozwijanie relacji handlowych, pozyskiwanie klientów, aktualna sprzedaż, doradztwo, dbanie o wizerunek firmy.
Platan Meble Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 1 850 - 2 500 PLN

obsługa stanowiska wędliniarskiego, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
BELMONT Spółka Cywilna M. Krysztofiak, K. Krysztofiak - 2016-05-06 - Zduńska Wola (łódzkie)

CIEŚLA BUDOWLANY - od 20 PLN

Doświadczenia zawodowe.
ART-BUD BUDOWNICTWO KOZERA ARTUR - 2016-05-20 - Kielce (świętokrzyskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - od 4 002 PLN

AZakres ogólnych obowiązków pracownika :1.Dbałość o dobre imię i prestiż szkoły.2.Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy.3.Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń dyrektora szkoły.4.Bieżące informowanie dyrektora szkoły o stanie prowadzonych spraw.5.Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych spraw.6.Przestrzeganie ustalonego w szkole porządku pracy.7.Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i P.POŻ .8.Należyta dbałość o mienie zakładu, miejsce pracy, powierzony sprzęt itp.9.Przestrzeganie tajemnicy służbowej, określonej w odrębnych przepisach.10.Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy.BZakres szczegółowych obowiązków i odpowiedzialności pracownika w wymiarze 1,0 etatu na stanowisku kierownika gospodarczego w zakresie :a/ spraw gospodarczo-administracyjnych b/ bezpieczeństwo i higiena pracy oaz ochrony p.poż.c/ inwestycjiA. Kierownik gospodarczy zobowiązany jest : 1. Nadzorować i koordynować pracę podległych służbowo pracowników ( dot. obsługi) oraz przestrzegać czasu pracy i jego efektywnego wykorzystywania przez pracowników.2. Kontrolowanie porządku i stanu technicznego.3. Przestrzegać regulaminów, instrukcji itp. oraz kontrolować ich przestrzegania przez podległych pracowników.4. Prowadzić sprawozdawczość przewidzianą dla działalności gospodarczo-administracyjnej i inwestycyjnej.5.Prowadzenie Rejestru zamówień publicznych.6.Prowadzenie bieżącej ewidencji majątku szkoły.7.Przeprowadzenie inwentaryzacji majątku szkoły.8.Przeprowadzenie procedur zamówień i zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane.9. Przyjmować zgłoszenia podległych pracowników o uszkodzeniach, zniszczeniach czy awariach oraz zlecać ich naprawę i usunięcie.10.Prowadzenie reklamacji i napraw pogwarancyjnych towarów i usług.11.Sporządzanie umów, naliczanie opłat, korespondencja handlowa związana z udostępnianiem i najmowaniem pomieszczeń.12. Gromadzenie i przechowywanie certyfikatów, gwarancji i kopii rachunkówB.W zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy:1. Występować do dyrektora szkoły z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń i uchybień w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.2.Niezwłocznie zgłaszać dyrektorowi szkoły przypadki stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia uczniów i pracowników.3.Kontrolować właściwe zaopatrzenie pracowników w odzież ochronną.4.Nadzór nad realizacją i przestrzeganiem stosowania procedur HACAP.C.W zakresie inwestycji:1.Prawidłowo opracowywać- w porozumieniu i po konsultacji z dyrektorem szkoły i głównym księgowym- polany inwestycyjne i budowlane:a) wieloletnie, b) roczne , c) kwartalne.2.Zabezpieczać zadania inwestycyjne w potrzebną dokumentację projektowo-techniczną.3.nPrzeprowadzać akcje ofertowe na zakupy inwestycyjne, roboty budowlane i projektowe, przy jednoczesnym przestrzeganiu ustawy o zmówieniach publicznych.4.Zawierać porozumienia wstępne i przygotowywać umowy na zakupy inwestycyjne oraz roboty budowlane do podpisywania z zachowaniem jak najkorzystniejszych warunków umownych dla szkoły.5. Analizować dokumentację projektowo-techniczną pod względem jej rzetelności wykonania, stosowania najnowszych rozwiązań, a także posiadania niezbędnych uzgodnień.6.Uzyskiwać pozwolenia budowlane na modernizację i rozbudowę.7.Nadzorować przestrzeganie terminów w zakresie składania zamówień, podpisywania protokołów odbioru, biegu dokumentacji itp.9.Przestrzegać terminowego i jakościowego wykonania prac budowlanych i inwestycyjnych, sprawdzanie faktur, rachunków itp. na zgodność z wykonywaną pracą i zawartą umową.10.Prowadzić prawidłowo ewidencję i dokumentację inwestycyjną.11.Przejawiać inicjatywę i aktywność zawodową, wywiązywać się z powierzonych obowiązków, należycie spełniać funkcję usługową wobec zakładu pracy.CPracownik odpowiada za całokształt spraw należących do jego obowiązków oraz za powierzone mu mienie.Wykonywanie innych prac niż wymienione wyżej, zleconych przez dyrektora szkoły, a związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2019-06-28 - Zielona Góra (lubuskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 000 PLN

praca na maszynie owerlok, dwuigłówka randaka
Pettino Lis Rafał - 2016-06-22 - Barcin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY PRZY WYROBIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH Z BETONU - od 550 PLN

PRACA PRZY FORMOWANI BETONOWYCH PREFABRYKATÓW, ZACIERANIE POWIERZCHNI BETONU, UKŁADANIE I WIĄZANIE ZBROJENIA, OPEROWANIE WIBRATOREM.
INROM SPÓŁKA CYWILNA GRUNT GRZEGORZ GRUNT MAŁGORZATA - 2017-06-20 - Żukowo (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY DO OBRÓBKI METALI - od 2 500 PLN

obróbka metali
GRAL-MED Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Kościan (wielkopolskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 300 PLN

- Ochrona obiektu. - Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + dodatek nocny. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 16:00-06:00 + soboty, niedziele wg grafika. Wykształcenie bez znaczenia. Wymagane doświadczenie i chęć do pracy. Niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 789-198-437) w godz.: 8:00-18:00.
GDF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Prace porządkowe terenów zielonych (koszenie, grabienie, zbieranie liści).
Usługi Leśne i Pielęgnacja Zieleni - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)

MONTER INSTALACJI GRZEWCZYCH - od 2 000 PLN

wykonywanie instalacji grzewczych wod-kanal w domkach jednorodzinnych. Praca n aterenie powiatu oleśnickiego.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Oleśnica (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

wykonywanie prostych prac związanych z różnymi etapami budowy, przenoszenie materiałów budowlanych, proste prace rozbiórkowe, sprzątanie miejsca pracy. Praca na terenie woj. małpolskiego oraz całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Brzana (małopolskie)

SPRZĄTACZKA(NR 6186) - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowychpraca w godz. popołudniowych 14:30-21:30
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH (NR REF. 62/DOM4/DOM5/19) K/M - od 6 000 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa".- sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- i nformowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Strzyżenie damsko-męskie, koloryzacja, fryzury okolicznościowe.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gądki (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

kucharz
FHU ISKIERKA Iwona Ławruk - 2019-07-15 - Mielec (podkarpackie)

MAGAZYNIER KOMPLETACJI - od 2 750 PLN

kompletacja towarów. Miejsce pracy Modlnica ul. Podchruście 9
Jeronimo Martins Polska - 2019-04-09 - Modlnica (małopolskie)

NAUCZYCIEL W SZKOLE MIĘDZYNARODOWEJ. - 2 500 - 2 800 PLN

Nauczanie edukacji wczesnoszkolnej, prowadzenie zajęć w języku angielskim w szkole międzynarodowej, integrowanie uczniów różnych narodowości, prowadzenie zajęć śpiewu i umuzykalniających z elementami gry na instrumentach perkusyjnych.
INTERNATONAL SCHOOL OF GDAŃSK - 2016-09-21 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 14,7 PLN

Wykształcenie zawodowe. Obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymanie porządku, sprawdzanie dat ważności. Wynagrodzenie godzinowe. Kontakt z pracodawcą sms-owy lub e-mailowy: sylwka1201 (at) o2.pl
SP SYLWIA INOWŁODZKA - 2019-04-02 - Rydułtowy (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż w sklepie spożywczo-przemysłowym-obsługa kasy fiskalnej-obsługa klienta-eksponowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Lubatowa (podkarpackie)

UO/ FIZJOTERAPEUTA - ON - od 2 600 PLN

Nadzorowanie zabiegów fizyko/kinezyterapeutycznych i masażu. Ustalanie indywidualnego programu ćwiczeń i zakresu fizjoterapii dla danego stanu chorego. Prowadzenie dokumentacji z prowadzonych ćwiczeń i zabiegu.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "MARCONI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Świdnica (dolnośląskie)

POMOC STOLARZA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
GAMA MEB Mariusz Raczyński - 2017-08-01 - Ciemne (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 2 300 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK GARMAŻERYJNY - od 14,7 PLN

Praca przy produkcji wyrobów garmażeryjnych. Dni i godziny pracy do ustalenia z pracodawcą.
AK OTRĘBUSY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-30 - Otrębusy (mazowieckie)

JUNIOR IT/RIM ENGINEER (MŁODSZY INŻYNIER IT/RIM) - od 5 000 PLN

Odpowiedzialność za administrację systemami wirtualizacyjnymi, odpowiedzialność za infrastrukturę klienta - storage.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 2 500 - 4 000 PLN

- Weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPIR.- Wynagrodzenie od 2500 do 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godz. 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w księgowości, chęć do pracy. Wymagana znajomość programu Symfonia. Wymagana umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz pracy w zespole. Kontakt telefoniczny (tel.: 512-628-766, 668-788-648) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: krpprestige (at) gmail.com
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 3 100 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; wsparcie aktywności społecznej rodziny, współpraca z organizacjami pozarządowymi, pracownikami socjalnymi.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach - 2017-07-17 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat