KASJER Nowa Iwiczna oferta pracy TOP JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KASJER
Wynagrodzenie: od 1 370 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o poprawne saldo kasy, obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, rozliczanie środków płatniczych,wydawanie reszty, obsługa klientów, doradzanie im w kwestii wyboru określonych produktów, dbanie o porządek w sklepiei estetykę miejsca pracy, dbanie o prawidłowe rozmieszczenie towarów, ich jakość (sprawdzanie dat ważności) orazprawidłowe oznaczenie cen, sprawdzanie dowodu tożsamości w przypadku sprzedaży alkoholu i papierosów młodymosobom, przyjmowanie zwrotów
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Nowa Iwiczna (mazowieckie)
Pracodawca: TOP JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Krasickiego 44, 05-500 Nowa Iwiczna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o poprawne saldo kasy, obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, rozliczanie środków płatniczych,wydawanie reszty, obsługa klientów, doradzanie im w kwestii wyboru określonych produktów, dbanie o porządek w sklepiei estetykę miejsca pracy, dbanie o prawidłowe rozmieszczenie towarów, ich jakość (sprawdzanie dat ważności) orazprawidłowe oznaczenie cen, sprawdzanie dowodu tożsamości w przypadku sprzedaży alkoholu i papierosów młodymosobom, przyjmowanie zwrotów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 100
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 370 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń miesięczny
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Iwiczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lesznowola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2018
Data zakończenia pracy: 20.12.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kasjer handlowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie - miłe wiedziane, wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia stresem, umiejętności obsługi kasy fiskalnej z terminalem płatniczym - miłe wiedziane, znajomość języka ukraińskiego - miło widziane,znajomość języka angielskiego - miło widziane
Nazwa pracodawcy:
TOP JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
KILINSKIEGO 20/3U, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: KILINSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 20
danePracodawcy_nrKraz: 20315
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy
Data dodania oferty pracy: 24.10.2018
Oferta pracy ważna do: 12.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zbrojeń i montaż, murowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Sosnowiec (śląskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Żywiec (śląskie)
Wykonywanie czynności ślusarskich, szczepienie elementów
SUTCO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami i regulaminem pracy, zapoznanie się z podstawowymi obowiązkami na stanowisku, przyjmowanie towaru na magazyn, bezpośrednia obsługa klienta, obieg dokumentacji, dbałość o towar w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Zadaniowe wykonywanie prac polowych w gospodarstwie sadowniczym, cięcie sadu i sortowanie owoców prace porządkowe, sadzenie drzewek.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Branków (mazowieckie)
Montaż mebli.Możliwość przyuczenia.
PRODUKCJA I SPRZEDAŻ MEBLI KUCHENNYCH-KRZYSZTOF CYGAN - 2017-04-04 - Gąsawy (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych. Wymiar czasy pracy 10/18.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykształcenie średnie handlowe; książeczka sanepidowska; obsługa klienta, dbałość o ekspozycję, kontrola terminów produktów; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice ul. Lipowa;
"GRUPPO TRADE SERVICE-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-04-12 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażuStaż dla osób do 30 r. życia długotrwale bezrobotnych w ramach POWER
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Łask (łódzkie)
Praca przy szatkownicy, przy odgazowywaniu, przy przerzucaniu produktu spożywczego
Gospodaestwo Rolno-Przetwórcze Brzozowska Bożena - 2016-10-05 - Miączyn (lubelskie)
Przyjmowanie wniosków o wydawanie i wymianę prawa jazdy, pomoc przy wydawaniu wyprodukowanych dokumentów prawa jazdy, wysyłka korespondencji oraz zakładanie teczek kierowców, udzielanie informacji klientom urzedu, przygotowywanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bytów (pomorskie)
cięcie i obróbka elementów z płyty MDF
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie dziennika korespondencji
'INVEST' Grzegorz Dąbrowski - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
układanie kwiatów w formie wiązanek okolicznościowych oraz stroików światecznych, zapoznanie się z nazwami i pielegnacją kwiatów i krzewów ozdobnych oraz artykułami ogrodniczymi i ich przeznaczeniem; przyjmowanie zamówień, nauka związana z obsługą kasy fiskalnej i terminarza, nauka wypisywania faktur VAT, fachowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Trzebinia (śląskie)
Rejestrowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających oraz utrzymanie porządku na terenie firmy
TONI SPEDITION Sp.z.o.o. w Ozorkowie - 2017-02-09 - Ozorków (łódzkie)
obsługa klienta, oferowanie usług, obsługa kasjerska
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprzedaż bezpośrednia suplementów diety i kosmetyków. Poszukiwanie klientów (salony fryzjerskie, kosmetyczne, kluby fitnes, siłownie, gabinety stomatologiczne)
Afera Marzeń Mariola Sokołowska - 2016-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na specjalistycznym sprzęcie typu koparko-ładowarka tj. wykonywaniewykopów, równanie terenu, budowa placów i dróg dojazdowych.Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagane doświadczenie: min 1 rok Umiejętności i uprawnienia: uprawnienia na koparko-ładowarki kl.IIIDodatkowe wymagania: mile widziane uprawnienia na koparki jednonaczyniowe, spycharki, koparki obrotoweDokumenty wymagane przez pracodawcę w trakcie rekrutacji: cv można przesyłać na adres e-mail: ewa.derdzinska (at) jatax.pTelefon: 74 867 78 70 wew 21
"JATAX" Spółka z o.o. - 2016-06-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
kierowanie robotami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kutno (łódzkie)
szlifowanie, cięcie szczepianie elem.metalowych
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Zwierzyn (lubuskie)
Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wynagrodzenie 13zł brutto za godzinę + 20% premia uznaniowa1-y miesiąc umowa zlecenie kolejna umowa o pracę i stawka wg umiejętności i zaangażowania pracownika
P.P.H.U. "FASSO" Sławomir Wilczek - 2017-05-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bierutów (dolnośląskie)
spawanie elementów metalowych
Odlewnie Polskie S.A. - 2018-07-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
przedstawiciel handlowy
KAMIL SP. Z O.O. SZCZECIN - 2018-02-01 - Otok (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI Z DYSFUNKCJAMI ROZWOJOWYMI "BRUNO" - 2017-11-13 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, zastępowanie kierownik pod jego nieobecność, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsłyga klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA SA - 2016-03-10 - Pszczyna (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wałcz (zachodniopomorskie)