KASJER BANKOWY Wolsztyn oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY w Siedlcu
Stanowisko: KASJER BANKOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: komplekoswa obsługa klientów w zakresie czynności: kredytowych, depozytowych i kasowych, doświadczenie wymagane, praca w Wolsztynie
Data publikacji: 2018-07-25
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY w Siedlcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
komplekoswa obsługa klientów w zakresie czynności: kredytowych, depozytowych i kasowych, doświadczenie wymagane, praca w Wolsztynie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KASJER BANKOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer bankowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY w Siedlcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
ZBĄSZYŃSKA 25, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlec
Ulica pracodawcy: ZBĄSZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer bankowy
Data dodania oferty pracy: 25.07.2018
Oferta pracy ważna do: 13.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pracownik utrzymywania czystości, dbanie o porządek w biurach, toaletach, ciągach komunikacyjnych, wyrzucanie śmieci. Pracownik serwisu dziennego będzie odpowiedzialny za przygotowywanie napojów, etc. Układanie krzeseł, wkładanie naczyń do zmywarek, uzupełnianie papieru w drukarkach, zamawianie artykułów spożywczych.
Security & Cleaning System Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
-Prace fizyczne przy montażu sieci wod-kan,-Prace w obrębie 40-50 km od Tczewa - pracodawca organizuje dojazd,-Stawka godzinowa: 15 zł netto / 1 h-Kontakt telefoniczny 793-945-175; -Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu ; artur.jagielski (at) gmail.com
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2018-06-15 - Tczew (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw, pomoc przy składaniu zamówień i ich realizacji,prowadzenie dokumentacji magazynowej, praca w godz. 10:00-14:00
MAJKERS Mateusz Trawczyński - 2017-02-23 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji i korespondencji
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA - 2016-04-05 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa magazynu, dowóz towarów.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Legionowo (mazowieckie)
pomoc kuchenna
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe"STALZŁOM" Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Kajkowo (warmińsko-mazurskie)
- aktywna sprzedaż
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prace magazynowe, obsługa wózka widłowego
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprzątanie piekarni
PIEKARNIA PIOTR OSIŃSKI - 2018-02-20 - Roguszyn (mazowieckie)
- Napawa i serwis naczep ciężarowych - Diagnostyka i analiza usterek, uszkodzeń naczep ciężarowych- Serwisowanie i przygotowywanie naczep i ciężarówek do trasy - naprawa i diagnoza zawieszenia, szybki serwis, wymiana płynów eksploatacyjnych etc.
PTM POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-27 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie, wydawanie towarów z magazynu.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Ciechanów (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Ruda (podkarpackie)
Praca przy produkcji lodów - uczestniczenie w procesie produkcji lodów.Praca w systemie 8 godzinnym (w przedziale czasowym: 07:00-19:00)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Jowit", Wincenty Żygadło - 2017-06-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Projektowanie maszyn i urządzeń do automatyzacji procesów produkcyjnych, tworzenie modeli trójwymiarowych oraz dokumentacji wykonawczej projektowanych maszyn, nadzór nad procesem produkcji i montażu, uczestniczenie w uruchomieniu na miejscu oraz u klienta.
Centrum Produkcyjne Pneumatyki "PREMA" S.A. w Kielcach - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
obsługa magazynu, wyawamie i przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Niedrzwica Kościelna (lubelskie)
Transport towarów busem do 3,5 tony na terenie karju jak i zagranicą (Niemcy, Belgia, Holandia, Austria, Francja) w systemie 2-1 lub 3-1, przygotowanie i obsługa dokumentacji transportowej
KM INTERTRANS MICHAŁ JĘDRASZAK - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w ciągu technologicznym przy produkcji granulatów
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Siewierz (śląskie)
rozpoznawanie potencjalnych mozliwości uczniów oraz indywidualnych potrzeb,prowadzenie badań i działań diagnostycznych,diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania uczniów,organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy dla ucniów, rodziców i nauczycieli,wspieranie uczniów,współpraca z pedagogiem szkolnym.
I Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy - 2017-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
tranport krajowy
TransMar Marcin Gołębiowski - 2016-05-11 - Wsola (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej w markecie
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bytom (śląskie)
fachowa obsługa klienta, sprzedaż towarów i usług
Saturn Planet Sp. z o.o. Lubin Spółka Komandytowa - 2017-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
roboty budowlane,
P.P.H.U. ELEKTRO - COM HENRYK BARON - 2017-12-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
Praca z klientem, obsługa kasy, nakładanie posiłków, drobne prace na kuchni. Praca dwuzmianowa w godz.6.00-14.00 i 11.00-19.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (na terenie przyzakładowych stołówek w Bielsku-Białej (przy ul. Rudawka 96 oraz ul. Bukietowej).
"EUREST POLAND" SP. Z O. O. - 2016-04-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
piaskowanie na sucho i mokro za pomocą róznych materiałów, malowanie i lakierowanie konstrukcji
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
fakturowanie; obsługa klienta oraz inne prace biurowe
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTMET - DUO Ryszard Artwik - 2016-07-11 - Krusza Zamkowa (kujawsko-pomorskie)
- Wydawanie posiłków- Robienie surówek- Prace pomocnicze- Obsługa kasy fiskalnej- Kontakt: telefon 604-494-324; mail: HR.FMS.PL (at) sodexo.com
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Tczew (pomorskie)