Praca IN呕YNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA L2 - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy IN呕YNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA L2, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy IN呕YNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA L2.
- Pomoc techniczna klientom w zapytaniach dotycz膮cych serwisu cz臋艣ci i weryfikacja reklamacji g艂贸wnie w j臋zyku tureckim. Pomoc techniczna in偶ynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii w rozwi膮zywaniu problem贸w zg艂aszanych przez klient贸w g艂贸wnie w j臋zyku tureckim, a tak偶e pomoc bezpo艣rednia klientom, dystrybutorom i in偶ynierom serwisu b臋d膮cym u klienta, realizowana drog膮 telefoniczn膮, elektroniczn膮 lub w inny mo偶liwy spos贸b. Pomoc In偶ynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii i/lub klientom w zapytaniach dotycz膮cych cz臋艣ci, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o b艂臋dach personelowi odpowiedniego zespo艂u firmy. Badanie, weryfikacja i rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sprz臋towych, oprogramowania i dokumentacji. Prowadzenie dokumentacji badanego problemu. Wsp贸艂praca z odpowiedni膮 grup膮 produktow膮 celem jego rozwi膮zania oraz informowanie klienta o koniecznych krokach naprawczych. Nadz贸r nad poprawno艣ci膮 tworzenia i wykorzystywania Notatek Technicznych w Bazie Wiedzy oraz opis贸w Problem贸w Klienckich w Bazie SAP. Wykonywanie symulacji i analiz problem贸w zg艂aszanych przez In偶ynier贸w Wsparcia Technicznego pierwszej linii i/lub klient贸w przy pomocy dost臋pnego sprz臋tu w Laboratorium CSM. Udzia艂 we wprowadzaniu nowych produkt贸w i programach zmian w produktach, narz臋dziach, sprz臋cie i szkoleniach dla personelu wsparcia technicznego, celem zapewnienia kompleksowej pomocy klientom. Tworzenie materia艂贸w szkoleniowych, prezentacji produktowych oraz dokumentacji systemowej. Rejestracja zg艂oszonych przez In偶ynier贸w Wsparcia Technicznego pierwszej linii, inne grupy produktowe i/lub klient贸w, wad i usterek produktu w przeznaczonych do tego celu bazach danych. Wsp贸艂praca z grupami Commercial Engineering i/lub Product Development w celu eskalacji problemu i uzyskania jego rozwi膮zania.- Godziny pracy: 8:00-16:00; 16:00-24:00; 24:00-8:00 lub 7:00-15:00; 15:00-23:00; 23:00-7:00 lub 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00. Mo偶liwa praca w soboty / niedziele.
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Katowice (艣l膮skie)