Praca IN呕YNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy IN呕YNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy IN呕YNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA.
Pomoc techniczna klientom, dystrybutorom i in偶ynierom serwisu b臋d膮cym u klienta, realizowana drog膮 telefoniczn膮, elektroniczn膮 lub w inny mo偶liwy spos贸b. Pomoc techniczna klientom realizowana drog膮 telefoniczn膮 i elektroniczn膮 w j臋zyku arabskim. Pomoc klientom w zapytaniach dotycz膮cych cz臋艣ci, weryfikacja reklamacji nades艂anych w j臋zyku arabskim i przekazywanie koniecznych informacji o b艂臋dach personelowi odpowiedniego zespo艂u firmy. Badanie, weryfikacja i rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sprz臋towych, oprogramowania i dokumentacji. Prowadzenie dokumentacji badanego problemu. Wsp贸艂praca z odpowiedni膮 grup膮 produktow膮 celem jego rozwi膮zania oraz informowanie klienta o koniecznych krokach naprawczych. Tworzenie Notatek Technicznych informuj膮cych u偶ytkownik贸w Bazy Wiedzy o wyst臋puj膮cych problemach i ich rozwi膮zaniach. Nadz贸r nad jako艣ci膮 dokument贸w Bazy Wiedzy. Wykonywanie symulacji i analiz problem贸w zg艂aszanych przez klient贸w przy pomocy dost臋pnego sprz臋tu w Laboratorium CSM. Udzia艂 we wprowadzaniu nowych produkt贸w i programach zmian w produktach, narz臋dziach, sprz臋cie i szkoleniach dla personelu wsparcia technicznego, celem zapewnienia kompleksowej pomocy klientom. Udzia艂 w tworzeniu materia艂贸w szkoleniowych, prezentacji produktowych oraz dokumentacji systemowej. Okazjonalna praca bezpo艣rednio u klienta w celach in偶ynierskich lub szkoleniowych w dowolnym miejscu na 艣wiecie.- Godziny pracy: 8:00-16:00; 16:00-24:00; 24:00-8:00 lub 7:00-15:00; 15:00-23:00; 23:00-7:00 lub 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00. Mo偶liwa praca w soboty / niedziele.
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Katowice (艣l膮skie)
- Pomoc techniczna klientom, dystrybutorom i in偶ynierom serwisu (w j臋zyku hiszpa艅skim, angielskim, czeskim); Pomoc klientom w zapytaniach dotycz膮cych cz臋艣ci, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o b艂臋dach personelowi odpowiedniego zespo艂u (klienci hiszpa艅sko- i czeskoj臋zyczni); Badanie, weryfikacja i rozwi膮zywanie zg艂oszonych problem贸w sprz臋towych, oprogramowania i dokumentacji (dokumentacja w j臋zyku angielskim); Tworzenie notatek technicznych i dokumentacji rozwi膮zywanych problem贸w (w j臋zyku hiszpa艅skim i angielskim).- Wynagrodzenie: 5000 PLN z艂/brutto miesi臋cznie. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony: 01.01.2019 r. do 31.12.2021 r. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00; 16:00-24:00; 24:00-8:00 lub 7:00-15:00; 15:00-23:00; 23:00-7:00 lub 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe minimum 4 lata na stanowisku zwi膮zanym z obs艂ug膮 klienta. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka hiszpa艅skiego w stopniu bieg艂ym w mowie i pi艣mie. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego oraz czeskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Katowice (艣l膮skie)