INŻYNIER DS. OPTYMALIZACJI PRODUKCJI Przyborki oferta pracy FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o.
Stanowisko: INŻYNIER DS. OPTYMALIZACJI PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Zwiększanie wydajności systemu produkcyjnego Poszukiwanie oszczędności i usprawnień w produkcji Wdrażanie nowoczesnych narzędzi zarządzania produkcją Bieżącą identyfikacją i ocena ryzyka związanego z procesami produkcyjnymi Wprowadzanie zmian procesowych ukierunkowanych na poprawę efektywności zakładu Inicjowanie i przeprowadzanie projektów nakierowanych na optymalizację produkcji, obniżkę kosztów i poprawę ergonomii stanowisk pracy, Wyznaczanie obszarów do optymalizacji, analiza procesów, eliminacja strat i ciągłe doskonalenie Prowadzenie analiz czasów pracy na poszczególnych stanowiskach, Redukcji kosztów w zakresie czasów i metod operacyjnych, Wprowadzanie do organizacji nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk Lean Manufacturing,
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Przyborki (wielkopolskie)
Pracodawca: FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 12 B,C, 62-300 Przyborki, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zwiększanie wydajności systemu produkcyjnego Poszukiwanie oszczędności i usprawnień w produkcji Wdrażanie nowoczesnych narzędzi zarządzania produkcją Bieżącą identyfikacją i ocena ryzyka związanego z procesami produkcyjnymi Wprowadzanie zmian procesowych ukierunkowanych na poprawę efektywności zakładu Inicjowanie i przeprowadzanie projektów nakierowanych na optymalizację produkcji, obniżkę kosztów i poprawę ergonomii stanowisk pracy, Wyznaczanie obszarów do optymalizacji, analiza procesów, eliminacja strat i ciągłe doskonalenie Prowadzenie analiz czasów pracy na poszczególnych stanowiskach, Redukcji kosztów w zakresie czasów i metod operacyjnych, Wprowadzanie do organizacji nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk Lean Manufacturing,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INŻYNIER DS. OPTYMALIZACJI PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyborki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
* Wykształcenie wyższe techniczne * Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej * Praktyczna znajomość metod optymalizacji produkcji * Umiejętność współpracy w zespole * Zdolności organizacyjne i analityczne * Komunikatywność, elastyczność * Bardzo dobra znajomość MS Office Dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Wiejska 12 B,C, 62-300 Przyborki, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym proszę przesłać na adres mailowy: kadry (at) gibowski.com.pl lub dostarczyć osobiście do biura firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przyborki
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 12 B,C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data dodania oferty pracy: 31.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac przy robotach energetycznych.
Elektroenergetyka "BALSAM" Kazimierz Balsam - 2018-07-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji projektoweji i wykonawczej, sporządzanie kart technologicznych, określanie potrzeb materiałowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Puławy (lubelskie)
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową,rozpatrywanie reklamacji klienta, wdrażanie akcji naprawczych, analiza wyników audytów klienta,sporządzanie i wdrażanie poaudytowych akcji naprawczych.
Krak-Old Zakład Rezystorów Sp. A. - 2018-08-17 - Szczucin (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i nadzorowanie przebiegu wykonywania robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz harmonogramem wykonania produkcji na budowie lub na wytwórni konstrukcji stalowych. Kontrola wykonania robót pod względem jakościowym i ilościowym zgodnie z dokumentacją techniczną.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-08-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nadzór nad budowami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń pomieszczeń firmy i placu przed firmą
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2018-02-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Auto Cad, projektowanie
Tom Thomas KONSMATHO KONSULTING MANAGEMENT - 2018-04-05 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Nadzór oraz koordynacja pracy w trakcie budowy obiektów, kosztorysowanie przy pomocy programu Norma PRO wykonywanie inwentaryzacji i obmiarów. Dokonywanie zamówień materiałów.
Trust Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Lublin (lubelskie)
-przygotowanie planu rozpoczęcia budowy i zamówień materiałów, przygotowywanie harmonogramów prac, kierowanie realizacją budowy, nadzór
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szpachlarz
DOMCZAR Artur Zawadzki - 2017-09-21 - Kolno (podlaskie)
- Kierowanie zespołem. Koordynacja prac projektowych. Koordynacja procesu realizacji zakupów i kontraktacji podwykonawców zgodnie z potrzebami realizowanej inwestycji. Organizacja współpracy w zakresie prowadzenia uzgodnień technicznych i projektowych, pomiędzy Inwestorem, Biurem Projektowym, Dostawcami i Podwykonawcami.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów budowlanych w branży energetycznej, w tym co najmniej 3-letnie w zespołach Generalnego Wykonawcy, doświadczenie na stanowiskach kierowniczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość zagadnień dotyczących branż pokrewnych: budowlanej, elektrycznej, AKPiA, instalacyjnej, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
Chęć do pracy, przyuczenie u pracodawcy.
Kwiaciarnia Ewa Czogała - 2017-07-04 - Racibórz (śląskie)
PRACE MAGAZYNOWE Z PODSTAWOWĄ PRACĄ Z ZAKRESU SERWISU MASZYN:PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARUUTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA MAGAZYNIEZAOPATRZENIE MAGAZYNU I SERWISUTESTOWANIE SPRWANOSCI MASZYN WSTĘPNA ANALIZA PROBLEMÓWCZYSZCZENIE, REGULOWANIE, SKRĘCANIE MASZYN
Akonda s.c. - 2016-03-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy sprzętu ciężkiego oraz transportu na budowie- prowadzenie ewidencji raportów pracy sprzętu oraz kart drogowych- wprowadzanie czasu pracy sprzętu do systemu SAP- gospodarka paliwem - rozliczanie paliwa zużywanego na budowie do pracy sprzętu - nadzór nad dokumentacją sprzętu zaangażowanego na budowie - nadzór logistyczny sprzętem ciężkim i transportem wykorzystywanym na budowie- zgłaszanie zapotrzebowani na usługi zewnętrzne związane z transportem i sprzętem ciężkim- koordynowanie serwisu dla sprzętu zaangażowanego na budowie- wprowadzanie czasu pracy pracowników do systemu SAP- tworzenie zamówień dla potrzeb budowy w systemie SAP - administrowanie biura budowy w terenie – rozliczanie delegacji – rozliczanie posiłków regeneracyjnych.
PGNIG TECHNOLOGIE S.A. - 2018-08-17 - Hermanowice (podkarpackie)
przygotowywanie potraw ze znajomością kuchni ukraińskiej
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Zakopane (małopolskie)
w/g stanowiska
SHL Production Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
przewóz materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Lubianków (łódzkie)
Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.Przyjmowanie i nadawanie wiadomości w formie elektronicznej, faksów.Nadzór nad prenumeratą czasopism. Sporządzanie sprawozdań PFRON.Zamawianie druków szkolnych. Obsługa interesantów.Prowadzenie archiwum dokumentacji dot. Sekretariatu.Prowadzenie spraw uczniowskich, w tym: prowadzenie dokumentacji uczniowskiej w formiepapierowej jak i elektronicznej, nadzorowanie obowiązku szkolnego, prowadzenie dokumentacjiodnośnie rekrutacji do szkoły, opracowywanie sprawozdań dotyczących spraw uczniowskichw formie elektronicznej w aplikacjach SIO.
kontakt przez PUP - 2017-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
Przedstawiciel handlowy
SPECJALS VENTO Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Budzów (małopolskie)
Obsługa gości hotelowych, rejestracja, rozliczenie
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub innych zespołów Cisco polegająca na rozwiązywaniu problemów i ulepszaniu przyszłych produktów pod nadzorem inżynierów starszych stopniem w obszarze bezpieczeństwa sieci. Rozwiązywanie zgłoszonych problemów sieciowych oraz produktów w obszarze bezpieczeństwa o średniej złożoności.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Białobrzegi (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków w restauracji (CV na adres e-mail: recepcja (at) hoteltatarscy.pl)
HOTEL B.R. TATARSCY Spółka Jawna - 2016-04-26 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, znajomość języka angielskiego i niemieckiego, doświadczenie w projektowaniu i budowie układów wtryskowych silników, znajomość AutoCad. Charakterystyka pracy: zbieranie danych wejściowych ich przetwarzanie oraz analiza, tworzenie dokumentacji projektowej i technicznej nowego układu wtryskowego oraz układu sterowania, przygotowanie środowiska do testów układów rzeczywistych oraz ich nadzór i realizacja, pilotowanie badań, nadzór konstrukcyjny nad wykonaniem serii prototypowej wyrobu. Kontakt z pracodawcą telefoiczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) ch4-moto.pl.
CH 4 MOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA CZERNICA - 2017-10-25 - Czernica (śląskie)
Prace porządkowe w gospodarstwie, przgotowanie owoców do przechowywania,kontrola wzrostu roślin
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Borzęcin (mazowieckie)
Dbanie o utrzymywanie systemów sterowania w sprawności technicznej, planowanie czynności konserwacyjnych i modernizacyjnych, planowanie i przygotowanie zakupów części zamiennych i urządzeń oraz podzespołów, sprawowanie nadzoru nad użytkowaniem systemów w zgodności z polityką bezpieczeństwa teleinformatycznego, wykonywanie bezpośrednio czynności administracyjnych wynikających z polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2018-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 9.00- 17.00
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Słupsk (pomorskie)
naprawa pojazdów
MARTIN AUTO-SERWIS MARCIN ZEJER - 2017-10-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)