INŻYNIER BUDOWY Rzeszów oferta pracy KARPAT-BUD sp. z o.o.

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.

Stanowisko: INŻYNIER BUDOWY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: • Koordynowanie i nadzorowanie podległych pracowników na budowie,• wykonywanie przedmiarów i obmiarów powykonawczych,• zamawianie materiałów oraz ich kontrola jakościowo - ilościowa,• kontrola jakościowa i ilościowa robót,• nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP.

Data publikacji: 2021-03-09

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: KARPAT-BUD sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
35-213 Rzeszów 0, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
• Koordynowanie i nadzorowanie podległych pracowników na budowie,• wykonywanie przedmiarów i obmiarów powykonawczych,• zamawianie materiałów oraz ich kontrola jakościowo - ilościowa,• kontrola jakościowa i ilościowa robót,• nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[System wynagrodzenia] : wg posiadanych kwalifikacji + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8

Nazwa stanowiska: INŻYNIER BUDOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:• wykształcenie wyższe, techniczne w zakresie budownictwa,• praktyczna znajomość programu AutoCAD, MS Office,• umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej,• bardzo dobra organizacja pracy,• samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: KARPAT-BUD sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 5170145326

danePracodawcy_regon: 18006653900000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
35-062 Głogów Małopolski 305, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: rzeszowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1816

Gmina pracodawcy: Głogów Małopolski

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Głogów Małopolski

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974328

Numer budynku pracodawcy: 305

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 09.03.2021

Oferta pracy ważna do: 08.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6e0b56710e9788940312f678e1b8454

Podobne oferty pracy

MECHANIK SAMOCHODOWY (NR 0933) - od 2 500 PLN

Samodzielny mechanik samochodowyNaprawa mechaniczna samochodów osobowych i dostawczych tj hamulce, zawieszenia, rozrządy, sprzęgła itp.
MONFAB AUTO NAPRAWA - 2019-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - od 2 600 PLN

doręczanie i odbieranie przesyłek, dbałość o powierzony sprzęt
kontakt przez PUP - 2020-09-30 - Koźle (łódzkie)

STOLARZ - od 1 750 PLN

Praca przy maszynach stolarskich, cięcie elementów do produkcji mebli wypoczynkowych
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Wolny Dwór (pomorskie)

OPERATOR PRODUKCJI - 95 - 104 CZK

Praca na produkcji, sprawdzanie i sortowanie plastikowych komponentów. Pakowanie produktów do pudełek.
kontakt przez OHP - 2017-06-23 - Czechy (Czechy)

ŚLUSARZ- SPAWACZ - od 2 200 PLN

produkcja siatki gabionowa
POLGABION KRZYSZTOF WIERZBICKI - 2016-03-09 - Ciechów (dolnośląskie)

POMOCNIK W GOSPODARSTWIE DOMOWYM 187 - od 2 100 PLN

praca w gospodarstwie domowym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Wymysłów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

Ocenianie możliwości rynkowych prowadzacych do zaspokojenia potrzeb konsumentów-gastronomia oraz dokładne ustalanie tych potrzeb; Komunikacja z rynkiem, PR.Praca na umowę zl;ecenie, 140 godzin prcay w miesiacu, dyspozycyjność: 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, , zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kutno (łódzkie)

KONSERWATOR - od 2 800 PLN

wykonywanie prac remontowych, konserwacyjnych, modernizacyjnych obiektów i urządzeń Spółki.
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2018-07-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Ryjewo (pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 600 PLN

dopuszczanie hal produkcyjnych i obszarów,kontrolowanie pracowników x przestrzeganiem procedur,pobieranie prób do badań,zgłaszanie problemów jakościowych
ZPH Darpol Sp. zoo - 2020-01-24 - Barzowice (zachodniopomorskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klientów, udzielanie informacji, przedstawianie oferty, zapoznanie z obiektem, pozyskiwanie klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT ADMINISTRATORA BLOGA ARCHITEKTONICZNEGO - 997,4 PLN

- asystowanie przy tworzeniu wpisów, artykułów na bloga dotyczącego architektonicznych- wprowadzanie korekt przy wpisach, artykułów, notatkach, projektach tekstowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - 1 033,7 PLN

mycie i krojenie warzyw,rozbiór mięsa drobiowego,panierowanie i smażenie kurczaka w maszynie ciśnieniowej.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Zambrów (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż art. piekarniczych i spożywczych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Legnica (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 220 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Kielce (świętokrzyskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Darłowo (zachodniopomorskie)

KIEROWCA-OPERATOR DŹWIGU - od 3 000 PLN

rozładunek i załadunek danego produktu.dokonywanie drobnych napraw sprzętu.zgłaszanie usterek przełożonym.przygotowywanie urządzeń do sprawnej pracy.przenoszenie materiałów zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Klaudyn (mazowieckie)

KIEROWNIK OBIEKTU - od 2 000 PLN

Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

kucie zbrojeń, szpachlowanie, malowanie, roboty budowlane przy remoncie wiaduktów, zbiorników, praca na wysokości powyżej 3 m
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Trzebinia (małopolskie)

POMOCNIK KUCHARZA - od 2 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)

ZBROJARZ - od 2 000 PLN

prace zbrojarskie na terenie Śląska
WMiDA Waldemar Strzelecki i Dawid Strzelecki s.c. - 2017-10-16 - Sosnowiec (śląskie)

BB/ SPECJALISTA/INSPEKTOR BHP - od 4 000 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawnych, procedur i przepisów z zakresu BHP. Wdrażanie działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa i warunków pracy. Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP zgodnie z regulacjami prawnymi. Organizacja i prowadzenie szkoleń BHP. Przeprowadzanie analiz i ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie dokumentacji powypadkowej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz organami kontroli.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2020-03-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)

MAGAZYNIER/KIEROWCA - od 2 600 PLN

Obsługa magazynu i transport towarów.
"EUROTERM" HAIK, MACKIEWICZ - SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-21 - Zamość (lubelskie)

FRYZJER MĘSKI - od 1 850 PLN

Strzyżenie, modelowanie włosów oraz strzyżenie i stylizacja brody.
Firma Handlowo-Usługowa Monika Ludwicka "ML" - 2016-09-28 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

TRENER VTT - od 34,76 PLN

- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w ramach VTT- obsługa programu SABA, obsługa EXCEL- analiza potrzeb szkoleniowych limi- prowadzenie szkoleń managerskich dla pracujących w firmie- wypełnianie obowiązków administracyjno-organizacyjnych związanych z prowadzeniem szkoleń- prowadzenie szkoleń z zakresu asertywnej komunikacji, udzielania i odbierania rad, zarządzania czasem, umiejętności autoprezentacji ITIL WORKSHOP, fundamenty sieci internetowej - praca w ramach umowy-zlecenia na okres 3 lat- praca w godz. 09:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat