INTENDENT Rusocin oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁ. PRAKT. IM. M. RATAJA
Stanowisko: INTENDENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -Kontakt telefoniczny 58-682-29-16 wew. 241. Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Intendenta należeć będzie:Zaopatrywanie szkoły i internatu w podstawowe artykuły przemysłowe i spożywcze. Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, zgodnie z procedurami HACCP.Zabezpieczanie, przechowywanie i wydawanie towarów wg obowiązujących przepisów w tym zakresie.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i terminowe przedkładanie jej w księgowości szkoły.Dbałość o zachowanie stawki żywieniowej oraz prowadzenie właściwej i pełnej dokumentacji kalkulacji wyżywienia.Planowanie i sporządzanie jadłospisów zgodnie z zasadami ich układania.Pilnowanie by wszystkie czynności wykonywane były zgodnie z zasadami organizacji pracy z odnośnymi przepisami sanitarno higienicznymi, a przyrządzanie posiłków zgodnie z zasadami technologii i higieny żywienia. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem posiłków, zgodnie z kalorycznością i normami żywienia.Przeprowadzenie kontroli przygotowanych i wydawanych potraw pod względem jakościowym i ilościowym.Dopilnowanie, aby wszystkie pomieszczenia stołówki zgodnie z ich przeznaczeniem miały odpowiednie warunki, a w razie potrzeby wnioskuje o dokonanie koniecznych reorganizacji i remontów.Planowanie wspólnie z zainteresowanymi zaopatrzenia wszystkich pomieszczeń stołówki w potrzebne sprzęty, narzędzia pracy itp.Zaopatrywanie stołówki w środki czyszczące i dezynfekujące.Pilnowanie, aby inwentarz stołówki był właściwie utrzymany i konserwowany.Wykonywanie dodatkowych, niezbędnych dla poprawienia sytuacji żywieniowej zarządzeń doraźnie wydanych przez Kierownika Internatu, Dyrektora Szkoły i innych: np. służb sanitarno epidemiologicznych.Ustalanie na podstawie dotychczasowego zużycia podstawowych artykułów żywnościowych w wielkości normatywnej zapasów magazynowych. Należyte i terminowe wykonywanie decyzji i zarządzeń Dyrektora Szkoły.Należyte pod względem rzeczowym, jakościowym i terminowym wykonywanie planowanych zadań.Należyte wykorzystanie i zabezpieczenie powierzonych wartości majątkowych Internatu.Przestrzeganie przepisów BHP, przeciwpożarowych, dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych.Inne prace zlecone przez Kierownika Internatu i Dyrektora Szkoły.2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca wykonywana będzie w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja, z siedzibą w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12;Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami;Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax;3. Wymagane dokumenty:List motywacyjny;CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów poświadczające znajomości języka polskiego dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopię dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku intendenta;Oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Rusocin (pomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁ. PRAKT. IM. M. RATAJA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rataja 12, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Kontakt telefoniczny 58-682-29-16 wew. 241. Do zadań pracownika zatrudnionego na stanowisku Intendenta należeć będzie:Zaopatrywanie szkoły i internatu w podstawowe artykuły przemysłowe i spożywcze. Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, zgodnie z procedurami HACCP.Zabezpieczanie, przechowywanie i wydawanie towarów wg obowiązujących przepisów w tym zakresie.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i terminowe przedkładanie jej w księgowości szkoły.Dbałość o zachowanie stawki żywieniowej oraz prowadzenie właściwej i pełnej dokumentacji kalkulacji wyżywienia.Planowanie i sporządzanie jadłospisów zgodnie z zasadami ich układania.Pilnowanie by wszystkie czynności wykonywane były zgodnie z zasadami organizacji pracy z odnośnymi przepisami sanitarno higienicznymi, a przyrządzanie posiłków zgodnie z zasadami technologii i higieny żywienia. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem posiłków, zgodnie z kalorycznością i normami żywienia.Przeprowadzenie kontroli przygotowanych i wydawanych potraw pod względem jakościowym i ilościowym.Dopilnowanie, aby wszystkie pomieszczenia stołówki zgodnie z ich przeznaczeniem miały odpowiednie warunki, a w razie potrzeby wnioskuje o dokonanie koniecznych reorganizacji i remontów.Planowanie wspólnie z zainteresowanymi zaopatrzenia wszystkich pomieszczeń stołówki w potrzebne sprzęty, narzędzia pracy itp.Zaopatrywanie stołówki w środki czyszczące i dezynfekujące.Pilnowanie, aby inwentarz stołówki był właściwie utrzymany i konserwowany.Wykonywanie dodatkowych, niezbędnych dla poprawienia sytuacji żywieniowej zarządzeń doraźnie wydanych przez Kierownika Internatu, Dyrektora Szkoły i innych: np. służb sanitarno epidemiologicznych.Ustalanie na podstawie dotychczasowego zużycia podstawowych artykułów żywnościowych w wielkości normatywnej zapasów magazynowych. Należyte i terminowe wykonywanie decyzji i zarządzeń Dyrektora Szkoły.Należyte pod względem rzeczowym, jakościowym i terminowym wykonywanie planowanych zadań.Należyte wykorzystanie i zabezpieczenie powierzonych wartości majątkowych Internatu.Przestrzeganie przepisów BHP, przeciwpożarowych, dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych.Inne prace zlecone przez Kierownika Internatu i Dyrektora Szkoły.2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca wykonywana będzie w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja, z siedzibą w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12;Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami;Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała;Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax;3. Wymagane dokumenty:List motywacyjny;CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopie dokumentów poświadczające znajomości języka polskiego dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Kserokopię dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku intendenta;Oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INTENDENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rusocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: intendent
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku wykształcenie minimum średnie o profilu zawodowym, umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i 2 lata stażu pracy;posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku intendenta.2. Wymagania dodatkowe:preferowane wykształcenie gastronomiczne, technologia żywienia, dietetyka; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów HACCP, dobra znajomość obsługi komputera i znajomość programów informatycznych;biegła znajomość komputera (pakiet Microsoft Orfice, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);wysoka kultura osobista;umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka itp.);zdecydowanie i samodzielność w działaniu;umiejętność pracy w zespole;
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁ. PRAKT. IM. M. RATAJA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Rataja 12, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rusocin
Ulica pracodawcy: Rataja
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: intendent
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obróbka szkła płaskiego: szlifowanie, wiercenie, mycie,pakowanie
ZAKŁAD SZKLARSKI DMR KURZEJA- ŻĘDOWICE - 2018-04-26 - Żędowice (opolskie)
Porządkowanie poczty wpływającej do sekretariatu. Wykonywanie zarządzeń sędziego - rozpisywanie terminów rozpraw. Sporządzanie wniosków o udostępnienie danych osobowych. Przygotowanie korespondencji do wysyłki.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r.ż.Wymagania: wykształcenie minimum srednie, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Strzelin (dolnośląskie)
Oferta i sprzedaż towarów,prezentacja towaru,nadzorowanie dostaw,analiza zaopatrzenia i składanie zamówień,obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Jarosław (podkarpackie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Strzyżenie damskie, męskie, wykonywanie koloryzacji, upięć. Dwie zmiany 8-16, 10-18
MARTA GRZENKOWICZ Salon Fryzjerski"MARTA"- Usługi Kosmetyczne - 2017-01-13 - Sierakowice (pomorskie)
Ścinka drzewa na zrębach, okrzesywanie i i przeżynanie obalonych drzew, układanie pomiat wyrobionych asortymentów. Obsługa traka taśmowego i pilarek łańcuchowych oraz ich konserwacja, dorbne naprawy pilarek i traka taśmowego, załadunek, rozładunek.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
wgt. programu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Brzeg (opolskie)
obsługa i konserwacja gietarki do materiałów termoplastycznych, wyginanie, gięcie oraz zgrzewanie materiałów typu: plexi, poliwęglan, polistyren, poliester i polichlorek winylu.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Chełm (lubelskie)
realizowanie zadań zwiazanych z zaopatrzeniem przedszkloa w artykuły żywnościowe,rozliczenia finansowe
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kamionka (lubelskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci,prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość - 2017-06-01 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe w sprzątaniu pomieszczeń biurowych; jedna zmiana od 15:00; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Jasna;
"GOSREM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
Pomoc przy sprzątaniu, ubieraniu się itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie samochodów z przyczepą z prawem jazdy C+E na terenie województwa dolnośląskiego, dotyczy naprawy pojazu, dbanie o dobry stan pojazdu, realizacja dostaw.Sala F
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
jw.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
opeka nad osobami starszymi, pomoc w czynnościach codziennych,
PPHU "TIM" Teresa Wyszomierska - 2017-07-01 - Marki (mazowieckie)
jw.
"G-PHARMA CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu i księgowości spółki z o.o. (w tym: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowo-podatkowych, w tym m.in. PIT, CIT, VAT, ZUS; przygotowanie umów, wystawiania faktur i rachunków; pomoc w rozliczaniu projektów unijnych; zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów; rozliczenie projektów wewnętrznych lub klientów firmy, w tym projektów unijnych; prowadzenie teczek osobowych pracowników; odbieranie i przekierowywanie telefonów, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków; prowadzenie kalendarza spotkań i przyjmowanie gości
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji księgowej i finansowej dotyczącej odpłatności rodziców za przedszkole i oddzaiły przedszkolne oraz za żywienie w szkole, rozliczanie absencji dzieci, nadzorowanie nad prawidłowym zywieniem dziecipraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali G
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, materiałowej i magazynowej stołówki i kuchni w tym: prowadzenie zaopatrzenia w artykuły żywnościowe zgodnie z UoZP, opracowywanie jadłospisów zgodnych z ustalonymi normami oraz przestrzeganie ich prawidłowej realizacji, prowadzenie raportów żywieniowych oraz uzgadnianie kartoteki magazynowej z ewidencja prowadzoną przez księgowość. Prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków, przyjmowanie zgłoszeń do korzystania ze stołówki szkolnej. Przyjmowanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie z procedurami HCCP.Współpraca z MOPR w Siedlcach, terminowe sporządzanie rachunków za żywienie finansowanych przez MOPR. Wprowadzenie faktur do programu zamówień publicznych.
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2017-11-10 - Siedlce (mazowieckie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)
haftowanie ręczne i restaurowanie paramentów kościelnych m.in. ornatów, korporałów, palek, puryfikaterzy
Paramentenwerkstatt der von Veltheim-Stiftung beim Kloster St. Marienberg - 2015-08-31 - Niemcy (Niemcy)
Krojcza w tapicerstwie
EDHOM Sp. z o.o. Katowice - 2016-04-27 - Mąkoszyce (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientami. Sprzedaż usług marketingu internetowego.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)
Prace na budowach, do wynagrodzenia do 100 % premii
Zakład Usługowo-Handlowy "JAGOR I" - 2016-09-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace frezerskie
Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Kobyłka (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki i sprzedaży, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2017-09-01 - Ciechanów (mazowieckie)
prace manualne, obsługa maszyn, kontrola jakości (branża- części samochodowe)
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Bytom (śląskie)
Budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych; Uczestnictwo w targach branżowych; Kreowanie właściwego wizerunku firmy na rynku;.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2016-09-21 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
obsługa kasy, utrzymanie porządku, wykonywanie bukietów okolicznościowych, dekoracja kwiatów doniczkowych, wykonywanie wiązanek i wieńców pogrzebowych, dekoracje ślubne
Kwiaciarnia "Ismena" Maciej Radomski - 2016-08-23 - Żyrardów (mazowieckie)