INTENDENT Kielno oferta pracy Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie
Stanowisko: INTENDENT
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: Zaopatrywanie stołówki w artykuły spożywcze i dokonywanie zakupów dla szkoły zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie dokumentacji magazynowej i sporządzanie rozliczeń miesięcznych, przyjmowanie i rozliczanie wpłat należności za wyżywienie oraz rozliczenia z GOPS, kontrolowanie zgodności wydawanych posiłków pod względem jakościowym i ilościowym w oparciu o rozporządzenie, przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie, właściwe przechowywanie ich i zabezpieczenie, dbanie o czystość i higienę magazynów, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji wyposażenia szkoły/księgi inwentarzowe. Wymagania: wyksztalcenie średnie ogólnokształcące, ekonomiczne lub gastronomiczne umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku, staż pracy 2 lata na stanowisku biurowym, umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, znajomość programów WORD, EXCEL, poczta elektroniczna, niekaralność, znajomość przepisów dotyczących systemu HACCP i zamówień publicznych, prawo jazdy kat. B, umiejętności dodatkowe: zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność czytania przepisów
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Kielno (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 4, 84-208 Kielno, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zaopatrywanie stołówki w artykuły spożywcze i dokonywanie zakupów dla szkoły zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie dokumentacji magazynowej i sporządzanie rozliczeń miesięcznych, przyjmowanie i rozliczanie wpłat należności za wyżywienie oraz rozliczenia z GOPS, kontrolowanie zgodności wydawanych posiłków pod względem jakościowym i ilościowym w oparciu o rozporządzenie, przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie, właściwe przechowywanie ich i zabezpieczenie, dbanie o czystość i higienę magazynów, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji wyposażenia szkoły/księgi inwentarzowe. Wymagania: wyksztalcenie średnie ogólnokształcące, ekonomiczne lub gastronomiczne umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku, staż pracy 2 lata na stanowisku biurowym, umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, znajomość programów WORD, EXCEL, poczta elektroniczna, niekaralność, znajomość przepisów dotyczących systemu HACCP i zamówień publicznych, prawo jazdy kat. B, umiejętności dodatkowe: zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność czytania przepisów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INTENDENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szemud
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: intendent
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Szkolna 4, 84-208 Kielno, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Szemud
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: intendent
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków
Bar Restauracyjny DOMEK Małgorzata Rusjan - 2016-07-07 - Węgrów (mazowieckie)
docieplenia budynków
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta przy kasie - obsługa terminala
Recrew Hr Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Gdynia (pomorskie)
transport betonu do klientów, obsługa pompy do betonu
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowo-Detalicznego "JUREX" - 2017-10-13 - Węgrów (mazowieckie)
praca na budowie
INTER-CORUND - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac glazurniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gliwice (śląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe, kierunek finanse, rachunkowość, znajomosć programu SUBIEKT lub INSERT.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Jankowice (śląskie)
prace dekarsko - ciesielskie; pracodawca dowozi do frontu robót z Suchatówki
P.H.U. MUR-ORKA PLUS Usługi Budowlane Czechowicz Anna - 2016-10-13 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)
prace stolarskie- do uzgodnienia
ECO-HOUSE TOMASZ KASIAK - 2018-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
1 Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych oraz problemów pielęgnacyjnych pacjentów.2. Planowanie indywidualnej opieki nad pacjentem, pielęgnowanie chorych według planu opieki.3. Współpraca z personelem lekarskim, wykonywanie zleceń lekarskich w należyty sposób i we właściwym czasie, odnotowanie wykonanych zleceń w prowadzonej dokumentacji pacjenta,4. Współpraca z innymi członkami zespołu terapeutycznego 9fizjoterapeuci, rehabilitanci, psycholog, triage, diagności, technicy medyczni) w celu zapewnienia pacjentowi skutecznej opiki n awysokim poziomie.5. Przygotowywanie pacjentów do badań specjalistycznych, zabiegów i procedur tarapeutycznych oraz asystowanie przy ich wykonywaniu.6. Realizowanie świadczeń diagnostycznych zabiegów rehabilitacyjno-leczniczych.7.Prowadzenie dokumentacji medycznej określonej przepisami oraz dodatkowej obowiązującej w szpitalu8. Prowadzenie profilaktyki zdrowotnej, edukowanie pacjentów, i ich rodzin, opikunów i osób bliskich.9. Dbanie o zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunkow pobnytu pacjenta w szpitalu.10 Prowadzenie dezynfekcji według obowiązujących zleceń, przygotowywanie sprzętu i materiałów do sterylizacji11. zabezpieczanie i właściwe przechowywanie leków Strodków dezynfekcyjnych, materiału sterylnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaleceniami producentów i aktualną wiedzą
NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów - 2017-03-28 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przewóz ładunków w UE
GREEN WAY TRANSPORT Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-01-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace przy drogach
SEBASTIAN KONOPKA MAGRA - 2017-04-13 - Rawicz (wielkopolskie)
Pomoc kuchenna
Trójmiejska Wypożyczalnia Maszyn Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Kiełpino (pomorskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych. Wykształcenie min. zas. zawowode, wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy, prawo jazdy kat. B - wymagane. Praca na terenie Śląska.
P.W. Kanbex Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Mysłowice (śląskie)
-przyjmowanie dostaw- magazynowanie towaru- towarowanie sklepu
MARKET DETAL spółka z o.o. sp. j. (Market MILA) - 2018-07-18 - Międzychód (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za całokształt pracy kuchni, przygotowywanie posiłków, pobór składników na posiłki.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 56 - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
Praca zmianowa (dniówki, noce), wyroby piekarniczo-cukiernicze
MARIAN BROŻEK WYROBY PIEKARNICZO - CUKIERNICZE - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy produkcji chleba oraz wyrobów półcukierniczych.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Uszew (małopolskie)
sprzątanie posesji oraz piwnic i klatek schodowych
"SPONSOR PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż pożyczek, obsługa klientów w terenie, promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Płock (mazowieckie)
Obsługiwanie, nadzorowanie i konserwowanie maszyn do produkcji przewodów i kabli elektrycznych ustawianie parametrów.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Parczew (lubelskie)
praca na magazynie, przygotowanie towaru do wysyłki
"Dystrybucja Mięsa i Wędlin" Agata Szatan, Dariusz Szatan Sp. Jawna - 2016-09-29 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowanie surowców do produkcji pizzy, sprzedaż pizzy, hamburgerów, itp.
FIRMA HANDLOWO - GASTRONOMICZNA ROBERT CURZYTEK - 2016-03-23 - Brzeg (opolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe kierunkowe, minimum 5-letni staż prac. Praca na terenie Rybnika. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CREA S.C. ANDRZEJ GOLUCH, ARIEL SMYL - 2017-09-13 - Rybnik (śląskie)
Według stanowiska.
HYDROSAT SP Z OO - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z indyjskimi lub nepalskimi kontrahentami, monitorowanie na bieżąco rynku
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zmywanie naczyń,sprzątanie pomieszczeń,inne prace zlecone
Polski Związek Niewidomych Zakład Aktywności Zawodowej - 2017-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Organizacji Urzędu.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie obsługi kancelaryjnej: zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej; ewidencjonowanie korespondencji wpływającej w tym korespondencji przekazywanej drogą elektroniczną; obsługa archiwum zakładowego; koordynowanie czynności kancelaryjnych; ewidencjonowanie i likwidowanie pieczęci urzędowych; w zakresie zabezpieczenia urzędu: rozliczanie usług i dostaw związanych z utrzymaniem obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku; wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem technicznym obiektów i budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku i ich funkcjonowaniem; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz przygotowywanie zużytych środków trwałych i wyposażenia do likwidacji; ubezpieczenie majątku będącego na stanie Urzędu Miejskiego w Słupsku; zabezpieczenie i rozliczenie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i ścieków, prowadzenie książki obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku i dokonywanie obowiązkowych przeglądów na podstawie ustawy Prawo budowlane; nadzór nad zapewnieniem łączności oraz komunikacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku; rozliczanie rozmów telefonicznych; przeprowadzanie i rozliczanie konserwacji systemu p.poż, klimatyzacji, urządzeń dźwigowych, sygnalizacji włamania, napadu i zalania, sieci telefonicznej, termowentylacji w budynkach Urzędu Miejskiego; utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; prowadzenie gospodarki magazynowej; wystawianie faktur VAT z zakresu działania wydziału oraz działania innych wydziałów na podstawie wniosków dyrektorów wydziałów merytorycznych; w zakresie organizacyjnym: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta; prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw oraz przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw w oparciu o wnioski Dyrektorów Wydziałów i innych komórek; prowadzenie centralnego rejestru procedur zewnętrznych i wewnętrznych; ewidencjonowanie w centralnych rejestrach: skarg, wniosków i podań wpływających do Urzędu oraz koordynacja ich rozpatrywania przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne; prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez pracowników Urzędu oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem jednostek oświaty) oraz osoby zarządzające i członków organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi, jak również oświadczeń lustracyjnych oraz oświadczeń Zgłoszeń do Rejestru Korzyści; udział w zespołach projektowych, wdrożeniowych i innych pracach dotyczących organizacji pracy całego Urzędu; w zakresie innych zadań: prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych; przekazywanie uchwał do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikacji w BIP; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji wydziału; prowadzenie całokształtu spraw związanych z konstruowaniem i realizacją budżetu Zespołu Doradców i Asystentów Prezydenta.4. Warunki pracy na stanowisku: wysiłek umysłowy, odporność na stres, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 4600zł brutto, dodatek funkcyjny 490 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw Wspólnot Mieszkaniowych.
Biuro Obsługi Budynków BOB s.c - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)