INSTRUKTOR REINTEGRACJI ZAWODOWEJ GRUPY GOSPODARCZO - PORZĄDKOWEJ Chełm oferta pracy Centrum Integracji Społecznej


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSTRUKTOR REINTEGRACJI ZAWODOWEJ GRUPY GOSPODARCZO - PORZĄDKOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.Współudział w opracowaniu programu reintegracji zawodowej i społecznej dla uczestników CIS.2.Prowadzenie zajęć z zakresu reintegracji zawodowej dla uczestników CIS - prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach praktycznej nauki zawodu grupa gospodarczo porządkowa.3.Przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych.4.Przygotowywanie sprawozdania z przebiegu praktyk w ramach reintegracji zawodowej. 5.Stała współpraca z innymi pracownikami CIS w zakresie realizacji Indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników.6.Stała współpraca z pracownikami MOPR oraz pracownikami innych instytucji.7.Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie.8.Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych.9.Dbanie o mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.10.Organizowanie pracy własnej w sposób zapewniających prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań.11.Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie w wynikach prac. 12.Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodne z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi.13.Należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań.14.Znajomość oraz przestrzeganie zasad i sposobów wykonywania zadań służbowych.15.Opracowanie zapotrzebowania na materiały szkoleniowe /dydaktyczne/edukacyjne/ sprzęt, niezbędne do realizacji zajęć.

Data publikacji: 2020-01-15

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Centrum Integracji Społecznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Współudział w opracowaniu programu reintegracji zawodowej i społecznej dla uczestników CIS.2.Prowadzenie zajęć z zakresu reintegracji zawodowej dla uczestników CIS - prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach praktycznej nauki zawodu grupa gospodarczo porządkowa.3.Przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych.4.Przygotowywanie sprawozdania z przebiegu praktyk w ramach reintegracji zawodowej. 5.Stała współpraca z innymi pracownikami CIS w zakresie realizacji Indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników.6.Stała współpraca z pracownikami MOPR oraz pracownikami innych instytucji.7.Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie.8.Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych.9.Dbanie o mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.10.Organizowanie pracy własnej w sposób zapewniających prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań.11.Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie w wynikach prac. 12.Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodne z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi.13.Należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań.14.Znajomość oraz przestrzeganie zasad i sposobów wykonywania zadań służbowych.15.Opracowanie zapotrzebowania na materiały szkoleniowe /dydaktyczne/edukacyjne/ sprzęt, niezbędne do realizacji zajęć.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSTRUKTOR REINTEGRACJI ZAWODOWEJ GRUPY GOSPODARCZO - PORZĄDKOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: nauczyciel / instruktor praktycznej nauki zawodu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność sprawnej obsługi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie działania Centrum, w szczególności ustawy o zatrudnieniu socjalnym

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość pakietu biurowego Ms Office i Open Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Nauczyciel / instruktor praktycznej nauki zawodu

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CIS.110/3/2020 DYREKTOR CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO: INSTRUKTOR REINTEGRACJI ZAWODOWEJ GRUPY GOSPODARCZO - PORZĄDKOWEJ.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE ul. POŁANIECKA 10, 22-100 CHEŁM.1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:a)wykształcenie: średnie techniczne lub średnie branżoweb)obywatelstwo polskiec)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)posiadanie nieposzlakowanej opiniif)zgoda na przetwarzanie danych osobowychg)co najmniej 2 lata stażu pracy 2. WYMAGANIA DODATKOWE:1) UMIEJETNOŚCI KONIECZNEa)znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie działania Centrum, w szczególności ustawy o zatrudnieniu socjalnym b)umiejętność sprawnej obsługi komputera c)znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office i Open Office)d)kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,e)umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)f)sumienność g)rzetelność h)odpowiedzialność, komunikatywnośći)dobra organizacja pracy2) UMIEJĘTNOŚCI/ KWALIFIKACJE POŻĄDANE:a)wykształcenie pedagogiczne lub kurs instruktora praktycznej nauki zawodu,b)mile widziane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, zwłaszcza w zakresie prowadzenia szkoleń o tematyce związanej z programem zajęć grupy gospodarczo - porządkowej.3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU1.Współudział w opracowaniu programu reintegracji zawodowej i społecznej dla uczestników CIS.2.Prowadzenie zajęć z zakresu reintegracji zawodowej dla uczestników CIS - prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach praktycznej nauki zawodu grupa gospodarczo porządkowa.3.Przeprowadzenie egzaminów wewnętrznych.4.Przygotowywanie sprawozdania z przebiegu praktyk w ramach reintegracji zawodowej. 5.Stała współpraca z innymi pracownikami CIS w zakresie realizacji Indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników.6.Stała współpraca z pracownikami MOPR oraz pracownikami innych instytucji.7.Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie.8.Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych.9.Dbanie o mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.10.Organizowanie pracy własnej w sposób zapewniających prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań.11.Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie w wynikach prac. 12.Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodne z obowiązującymi ustawami, zarządzeniami oraz aktami wykonawczymi.13.Należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań.14.Znajomość oraz przestrzeganie zasad i sposobów wykonywania zadań służbowych.15.Opracowanie zapotrzebowania na materiały szkoleniowe /dydaktyczne/edukacyjne/ sprzęt, niezbędne do realizacji zajęć.4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:a)praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 1 etat, b)praca biurowa przy komputerzec)obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, niszczarka, telefon)d)praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu sztucznym i naturalnym oraz na terenie odbywania praktyk przez Uczestników Centrum Integracji Społeczneje)praca w pozycji siedzącej oraz stojącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzrokuf)praca wymagająca dobrego zmysłu organizacyjnegog)stanowisko pracy w pełni wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadańh)siedziba urzędu w budynku na pierwszym piętrze, nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak progów, podjazdu, windy umożliwiającej wejście do centrum, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym5. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE:a)życiorys/CV i list motywacyjnyb)kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia potwierdzone za zgodność z oryginałem c)kopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 2 lata stażu pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałemd)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem e)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszeniaf)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego g)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznychh)oświadczenie o nieposzlakowanej opiniii)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe j)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenieBrak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10, pokój Nr 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 17.01.2020 roku z dopiskiem: Nabór Nr 3/2020 na stanowisko Instruktor reintegracji zawodowej grupa gospodarczo - porządkowa"Aplikacje, które wpłyną do Centrum Integracji Społecznej po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczanie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Połanieckiej 10 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej www.cis.chelm.plWymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe Curriculum Vitae (CV) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko instruktor reintegracji zawodowej grupa gospodarczo porządkowa ogłoszonej przez Centrum Integracji Społecznej w Chełmie.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku instruktor reintegracji zawodowej grupy gospodarczo porządkowej.Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 563 73 79.Okres zatrudnienia: 3 m-ce na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Centrum Integracji Społecznej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)życiorys/CV i list motywacyjnyb)kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia potwierdzone za zgodność z oryginałem c)kopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 2 lata stażu pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałemd)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem e)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru stanowiącym załącznik do ogłoszeniaf)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego g)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznychh)oświadczenie o nieposzlakowanej opiniii)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe j)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Połaniecka

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel / instruktor praktycznej nauki zawodu

Data dodania oferty pracy: 15.01.2020

Oferta pracy ważna do: 17.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57bce1d94d010a4567dafc3333cc18a6

Podobne oferty pracy

INSTRUKTOR TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU) - od 1 000 PLN

- Prowadzenie pacjenta w kontakcie indywidualnym. Prowadzenie grup edukacyjnych terapeutycznych. Nawiązywanie psychoterapeutyczne z pacjentem. Udzielanie wsparcia terapeutycznego. Informowanie o szkodliwości nadużywanie alkoholu. Motywowanie do podjęcia leczenia. Udzielanie informacji na temat katalogu usług ośrodków pomagającym osobom uzależnionym i ich rodzinom działających na terenie miasta. Współpraca z osobami reprezentującymi instytucje zajmujące się pomocą i terapią uzależnionych i ich rodzin. Prowadzenie zajęć edukacyjno - profilaktycznych o tematyce związanej z nadużywaniem alkoholu, uzależnieniem, przemocą dla dzieci i młodzieży, rodziców oraz nauczycieli w organizacjach pozarządowych, szkoły (prelekcje, warsztaty). Sporządzanie indywidualnych sprawozdań okresowych z działalność ośrodka terapii uzależnień. Prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w obowiązków. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie wymogów etyki zawodowej. - Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Godziny pracy według indywidualnego harmonogramu w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagany kurs Instruktora Terapii Uzależnień. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych korzystania z pełni praw publicznych. Podzielność uwagi. Wymagana osoba zrównoważona, odpowiedzialna, opanowana i zorganizowania. Wymagana umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych. Mile widziana osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
MIEJSKA IZBA WYTRZEŹWIEŃ I OŚRODEK POMOCY DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD ALKOHOLU W KATOWICACH - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ - od 3 200 PLN

Praca w stołówce akademickiej.Stołówka czynna od po. do niedz., natomiast praca jest 5 dni w tygodniu (np. od pon. do pt. lub od śr. do niedz.), z zachowaniem tygodniowej normy czasu pracy tj. 40h/tyg. Praca w godz. 7-15, 8-16.
KRAKOWSKA AKADEMIA IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, pomoc klientowi w załadunku, obsługa kasy fikalnej, metkowanie towaru, utrzymanie w czystości towaru itd.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Stary Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK PORTOWO- BIUROWY - do 2 300 PLN

przygotowywanie dokumentacji portowych, statkowych, nadzór nad załadunkami w porcie
RHENUS PORT LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Gdynia (pomorskie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ - do 2 000 PLN

diagnoza potrzeb mieszkańców DPS, organizacja i prowadzenie działań z zakresu rehabilitacji społecznej oraz prowadzenie zajęć terapeutycznych w wyznaczonej pracowni, organizowanie zajęć indywidualnych i grupowych dla mieszkańców DPS przy zastosowaniu różnych form i metod terapii zajęciowej, współuczestniczenie w pracach zespołu teraputyczno opiekuńczego, tworzenie i realizowanie Indywidualnych Planów Wsparcia mieszkańców, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-09-27 - Konary (małopolskie)

KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW. KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW. WYNAGRODZENIE NA OKRESIE PRÓBNYM 1850 ZŁ (MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI)
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

INSTRUKTOR DO SPRAW KULTURALNO-OŚWIATOWYCH - od 1 850 PLN

- organizowanie imprez kulturalno -oświatowych ,zajęć świetlicowych, gier,zabaw dla mieszkańców Domu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jordanowo (lubuskie)

ELEKTRYK - od 15 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2016-09-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

INSTRUKTOR KULTURALNO-OŚWIATOWY - 997,4 PLN

organizowanie imprez kulturalnych i rekreacyjnych,współpraca ze szkołami i innymi placówkami oświatowo-wychowawczymi w celu promowania imprez
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Trzebinia (małopolskie)

WULKANIZATOR - od 2 400 PLN

- montowanie opon na tarczach kół z wykorzystaniem urządzeń CORCHI A2019, CORCHI EM 7070
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Łódź (łódzkie)

STAŻ - STOLARZ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu (stolarstwo meblowe i budowlane)
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Godziesze Małe (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych
AUTO PIKUL Mariola Pikul - 2017-06-13 - Puławy (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

Sprzedaż towarów spożywczych
RYSZARD MALITKA P.H.U."BIRMAL" - 2019-12-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO ODLEWANIA - 2 000 - 2 400 PLN

Odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
GASKET SP. Z O. O. - 2016-10-05 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSTRUKTOR JAZDY KONNEJ - od 2 000 PLN

nauka jazdy konnej , prowadzenie zajęć , hipoterapii, zdanie o zdrowie , wyżywienie konii, dbanie o sprzęt jeżdziecki
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ulanów (podkarpackie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 2 000 - 2 200 PLN

Czynności administarcyjne zwiazane z przyjęciem i wypisywaniem pacjentów z oddziału, zakładanie i kompletowanie karty kart historii choroby pacjentów, prowadzenie dokumentacji oddziału, sporządzanie statystyk oraz sprawozdawczości. Praca na zasatępstwo na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca pon.-pt w godz. 7:30-15:05
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)

INSTRUKTOR JAZDY KONNEJ - od 2 600 PLN

naucznie jazdy konnej, udzielanie instruktażu.
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Wilnowo (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK PROJEKTU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZ.ROSYJSKIEGO - od 14,7 PLN

- ODBIÓR PRACOWNIKÓW Z PKP- DOWOŻENIE PRACOWNIKÓW Z I DO PRACY- PODPISYWANIE Z PRACOWNIKAMI UMÓW- ROZLICZANIE GODZIN
WORKMAN SP. Z O.O. - 2019-07-17 - Września (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY(NR 4347) - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatuNadzorowanie i rejestracja korespondencji listowej i kurierskiejObsługa urządzeń biurowychObsługa centrali telefonicznejKontakt z klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Perfekt-Metal" Sławomir Szatkowski - 2018-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SORTOWACZ WYROBÓW SZKLANYCH - od 2 100 PLN

kontrola wyrobów, dopuszczanie do pakowania tylko wyrobów zgodnych, nadzorowanie i egzekwowanie dyscypliny procesów, nadzór nad praca urządzenia paletyzującego i foliującego
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Tur (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR KONSTRUKTOR K/M - od 2 700 PLN

prowadzenie kursów z konstrukcji odzieży lekkiej i ciężkiej damskiej i męskiej, zgodnie ze standardami PKU.Praca w godz. 8-16 (możliwe weekendy)
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

mycie naczyń stołowych, prace porządkowe w kuchni, obróbka wstępna produktów spożywczych, utrzymywanie porządku na sali konsumenckiej, zapleczu, przestrzeganie zasad postępowania z żywnościąWynagrodzenie 2100 zł brutto+ dodatek za staż pracy
12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2018-10-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR - od 1 500 PLN

przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s; prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s;praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości);kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni;prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu;
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 250 PLN

-Montaż wyrobów AGD-Kompletowanie towarów w oparciu o dokumenty produkcyjne-Dostarczanie materiałów do produkcji -Obsługa maszyn produkcyjnych-Przestrzeganie przepisów BHP
kontakt przez OHP - 2019-03-07 - Łódź (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Uczestniczenie w planowaniu jadłospisów, obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków (mycie, obieranie, czyszczenie), rozdrabianie warzyw, owoców i innych surowców, , przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharki, pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków, dbanie o najwyższą jakość i smak posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) i wydawanie ich o wyznaczonych godzinach, oszczędne gospodarowanie produktami spożywczymi i sprzętem, przestrzeganie właściwego podziału pracy w kuchni, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad higieniczno-sanitarnych, BHP i ppoż. oraz dyscypliny pracy, mycie naczyń i sprzętu kuchennego, sprzątanie kuchni, obieralni i innych pomieszczeń kuchennych, pranie fartuchów i ścierek, doraźne zastępowanie kucharki w przypadku jej nieobecnosci, pomoc w zaopatrywaniu internatu w artykuły spożywcze i sprzęty stanowiące wyposażenie kuchni, wykonywanie innych poleceń dyrektora, intendenta i kucharki związanych z organizacją pracy szkoły.Praca w godzinach 05.00-13.00 lub 11.00-19.00.Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zespołu Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż w formie pisemnej (osobiście) lub drogą pocztową na adres wskazany powyżej, drogą elektroniczną na maila sekretariat-zs (at) wp.pl.Termin składania dokumnetów do 31.07.2019r. do godziny 14.00.
Zespół Szkół w Raciążu - 2019-06-18 - Raciąż (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 200 - 4 000 PLN

Optymalizacja procesu produkcyjnego, Wdrażanie nowychrozwiązań w procesie przetwórstwa tworzyw sztucznych
Progress Julia Trzebuniak - 2016-08-23 - Opole (opolskie)

INSTRUKTOR SIŁOWNI - od 15 PLN

Propagowanie aktywności fizycznej i motywowanie do osiągania wyznaczonych celów. Prowadzenie treningów personalnych i monitorowanie pracy swoich podopiecznych.Udzielanie porad treningowych.Dbanie o porządek i czystość w siłowni.Kontrolowanie sprzętu na siłowni, zgłaszanie ewentualnych usterek Kierownikowi Hali Sportowej.Współpraca z innymi pracownikami hali, w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2017-01-31 - Brzeszcze (małopolskie)