Praca INSPEKTORA DS. DR脫G, BUDOWNICTWA I INWESTYCJI (NR 2096) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTORA DS. DR脫G, BUDOWNICTWA I INWESTYCJI (NR 2096), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy INSPEKTORA DS. DR脫G, BUDOWNICTWA I INWESTYCJI (NR 2096).
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku1. Zarz膮dzanie sieci膮 dr贸g gminnych w tym: budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dr贸g, od艣nie偶anie, o艣wietlenie uliczne, parkingi.2. Organizacja i prowadzenie rob贸t publicznych, prac interwencyjnych i prac spo艂ecznie u偶ytecznych.3. Przygotowywanie, realizacja i rozliczenie zada艅 inwestycyjnych i remontowych w zakresie: gminnych dr贸g i most贸w, urz膮dze艅 sportowo-rekreacyjnych, budownictwa, zaopatrzenia w energi臋 elektryczn膮.4. Udzia艂 w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzgl臋dnieniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb spo艂ecznych.5. Okre艣lanie zakresu inwestycji, wyb贸r w trybie zam贸wie艅 publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnie艅 administracyjnych zezwalaj膮cych na realizacj臋 budowy lub rob贸t budowlanych.6. Sporz膮dzanie wniosk贸w o przyznanie 艣rodk贸w finansowych na realizacj臋 inwestycji i remont贸w z poza bud偶etu gminy.7. Udzia艂 w przygotowywaniu wniosk贸w aplikacyjnych oraz uzyskanie 艣rodk贸w z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabud偶etowych.8. Przygotowywanie um贸w lub pe艂nomocnictw z zakresu obowi膮zk贸w i odpowiedzialno艣ci przy realizacji inwestycji oraz dla inspektor贸w nadzoru inwestorskiego.9. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udzia艂 w przygotowaniu projektu bud偶etu na dany rok.10. Koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przebiegiem rob贸t inwestycyjnych i remontowych.11. Zapewnienie zgodno艣ci przeprowadzania w urz臋dzie zam贸wie艅 na roboty, us艂ugi i dostawy zgodnie z przepisami o zam贸wieniach publicznych oraz wewn臋trznym regulaminem urz臋du.12. Wykonywanie innych nie obj臋tych niniejszym zakresem czynno艣ci spraw dora藕nych zleconych przez W贸jta, Zast臋pc臋 W贸jta, Sekretarz Gminy.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Pe艂en wymiar czasu pracy2. Zatrudnienie w oparciu o prac臋 zawarta na czas okre艣lony - maksymalnie 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony,3. Zasady wynagradzania - zgodnie z Rozporz膮dzeniem Rady Ministr贸w z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych (Dz.U. z 2018 r. poz.936 ze zm.)4. Praca biurowa i w terenie.Informacje dodatkowe:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Gminy w Brzoziu, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnienie os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 poni偶ej 6%.
URZ膭D GMINY - 2019-04-10 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)