Praca INSPEKTOR WOJEW脫DZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMC脫W(NR 5212) - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR WOJEW脫DZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMC脫W(NR 5212), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy INSPEKTOR WOJEW脫DZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMC脫W(NR 5212).

INSPEKTOR WOJEW脫DZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMC脫W(NR 5212) - od 2聽250 PLN

G艂贸wne obowi膮zki:- przyjmowanie wniosk贸w, prowadzenie post臋powa艅 oraz przygotowanie rozstrzygni臋膰 administracyjnych, a tak偶e prowadzenie weryfikacji danych posiadaczy Karty Polaka w systemach POBYT i PESEL w sprawach przyznawania 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlaj膮cych si臋 w RP,- planowanie i analizowanie potrzeb oraz wydatk贸w powiat贸w na zadania zwi膮zane z przyznawaniem 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych posiadaczom Karty Polaka, w tym wyst臋powanie do ministra w艂a艣ciwego ds. wewn臋trznych oraz Ministra Finans贸w o przyznanie dotacji celowej,- nadzorowanie i kontrolowanie dzia艂alno艣ci organ贸w gmin (w贸jt, burmistrz i prezydent miasta) oraz rozpatrywanie skarg, wniosk贸w i petycji, - prowadzenie sprawozdawczo艣ci statystycznej z zakresu ewidencji ludno艣ci oraz nadzoru nad urz臋dami stanu cywilnego, w tym dotycz膮cej wykorzystania przez urz臋dy stanu cywilnego blankiet贸w,- sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych ilo艣ci czynno艣ci wykonywanych przez gminy w ramach realizacji zada艅 zleconych z zakresu spraw obywatelskich,- sporz膮dzanie sprawozda艅 i raport贸w dla MSWiA dotycz膮cych z艂o偶onych wniosk贸w, wydanych decyzji i przyznawanych 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych posiadaczom Karty Polaka,- prowadzenie magazynu blankiet贸w odpis贸w akt贸w stanu cywilnego i za艣wiadcze艅 (druki 艣cis艂ego zarachowania).Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)