INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (NR 1223) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (NR 1223)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- koordynowanie zadań nałożonych na Wojewodę w zakresie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,- prowadzenie i aktualizacja ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa,- planowanie i organizowanie przedsięwzięcia w zakresie powoływania składów osobowych (grup operacyjnych, techniczno-eksploatacyjnych) w celu zabezpieczenia funkcjonowania Wojewody wraz z Wojewódzkim Zespołem Zarządzania Kryzysowego na Głównym i Zapasowym Stanowisku Kierowania, - sporządzanie decyzji administracyjnych o umieszczeniu w ewidencji określonego obszaru, obiektu lub urządzenia w stosunku do podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych jednostek organizacyjnych,- koordynowanie przedsięwzięć związanych z opracowaniem i aktualizacją planów przemieszczania na zapasowe miejsca pracy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich, organów administracji niezespolonej oraz organów samorządu terytorialnego,- uczestniczenie w kontrolach problemowych oraz doraźnych wykonywania zadań obronnyw zakresie organizacji systemu kierowania,- współdziałanie w zakresie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonywujących zadaniana rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa,- realizowanie zadań dotyczących zapasowego stanowiska kierowania, wynikającychz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejścieod ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2021-04-14
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- koordynowanie zadań nałożonych na Wojewodę w zakresie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,- prowadzenie i aktualizacja ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa,- planowanie i organizowanie przedsięwzięcia w zakresie powoływania składów osobowych (grup operacyjnych, techniczno-eksploatacyjnych) w celu zabezpieczenia funkcjonowania Wojewody wraz z Wojewódzkim Zespołem Zarządzania Kryzysowego na Głównym i Zapasowym Stanowisku Kierowania, - sporządzanie decyzji administracyjnych o umieszczeniu w ewidencji określonego obszaru, obiektu lub urządzenia w stosunku do podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych jednostek organizacyjnych,- koordynowanie przedsięwzięć związanych z opracowaniem i aktualizacją planów przemieszczania na zapasowe miejsca pracy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich, organów administracji niezespolonej oraz organów samorządu terytorialnego,- uczestniczenie w kontrolach problemowych oraz doraźnych wykonywania zadań obronnyw zakresie organizacji systemu kierowania,- współdziałanie w zakresie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonywujących zadaniana rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa,- realizowanie zadań dotyczących zapasowego stanowiska kierowania, wynikającychz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejścieod ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (NR 1223)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnycho klauzuli ,,poufne albo wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,- znajomość ustawy: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość ustawy: o kontroli administracji rządowej,- znajomość ustawy: o służbie cywilnej,- znajomość ustawy: o powszechnym obowiązku obrony,- znajomość ustawy: o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy: o ochronie informacji niejawnych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów.d o d a t k o w ewykształcenie: wyższe na kierunku edukacji obronnej lub zarządzania kryzysowegopozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności,- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,- znajomość ustawy: o stanie klęski żywiołowej,- znajomość ustawy: o stanie wyjątkowym,- znajomość ustawy: o stanie wojennym,- odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5541007401
danePracodawcy_regon: 000514236
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV / życiorys,- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenie,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj),- kopia dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą sięw gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 14 kwietnia 2021 roku do dnia 24 kwietnia 2021 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz z dopiskiem:inspektor wojewódzki WBZK II.6 - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW; - nie będą udostępniane innym odbiorcom; - będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; - nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do: - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodnośćz prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- usunięcia danych;- przeniesienia danych; - ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.04.2021
Oferta pracy ważna do: 24.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f33f4f65a4612506bd407596e2250d99
Podobne oferty pracy
Kierowca
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Łyśniewo Sierakowickie (pomorskie)
- wydawanie warunków przyłączeń,- analiza map i dokumentacji projektowej,- rozpatrywanie wnioskow o przyłącza,- przygotowywanie korespondencji.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2021-04-29 - Księginice (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/42/2020 - Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Wydatków Budżetowych w Wydziale Księgowo-Rachunkowym.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: weryfikowała i kontrolowała umowy pod względem poprawności oraz zgodności z planem finansowym, weryfikowała i kontrolowała faktury, rachunki, noty oraz dyspozycje wypłat pod względem formalno-rachunkowym, terminu zapłaty oraz zgodności z planem kont, dekretowała dowody księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, analizowała terminowość realizacji umów, odpowiedzialna za terminowe regulowanie zobowiązań i sporządzanie poleceń przelewów bankowych, rejestrowała w systemie finansowo-księgowym dokumenty księgowe oraz uzgadniała konta analityczne i syntetyczne, prowadziła korespondencję z podmiotami zewnętrznymi oraz współpracowała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-08-27 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
ST1 CISEK GRZEGORZ - 2017-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie i udostępnianie ewidencji gruntów i budynków. Wprowadzanie zmian przedmiotowych i podmiotowych do operatu ewidencji gruntów i budynków. Obsługa stron w zakresie ewidencji gruntów i budynków(osób fizycznych i prawnych, w tym jednostek wykonawstwa geodezyjnego i innych Wydziałów Urzędu). Współpraca z Wydziałami Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Praca na 2 zmiany w godzinach 7.30-17.00.Umowa na zastępstwo przez okres ok. 1 roku.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Zabrze (śląskie)
staż ze środków unijnych PO WER
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łask (łódzkie)
Diagnozowanie i usuwanie usterek w pojazdach osobowych, dostawczych i ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2021-04-21 - Olechów Stary (mazowieckie)
Obsługa magazynu - rozładunek i załadunek, kompletowanie i wydawanie towarów.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Reguły (mazowieckie)
Montaż bram, krat rolowanych, rolet, markiz.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Legionowo (mazowieckie)
asystowanie Lubuskiemu Kuratorowi Oświaty, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, wprowadzanie produktów na sklep internetowy, możliwa dodatkowo praca w domu
PPH BOBAS GRAŻYNA JASIŃSKA - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
utrzymywanie bieżących kontaktów zkontrahentami nadzorowanych obiektóworaz stały nadzór nad prawidłową realizacjąusługi -prowadzenie dokumentacji związanejz zarządzaniem obiektami -zarządzaniezespołem pracowników -dbanie o wysokąjakość świadczonych usług -gotowość dopracy w terenie
Amlux Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-06-11 - Świętoszów (dolnośląskie)
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych w obsługiwanych nieruchomościach, przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-11-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie przeglądów budynków wymaganych przepisami prawa budowlanego. Utrzymywanie w pełnej sprawności obiektów i stałych urządzeń technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.Wymagania pracodawcy:wykształcenie min. średnie zawodowe w zakresie budownictwa ogólnego, uprawnienia budowlane, znajomość zagadnień prawa, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2016-03-22 - Spiczyn (lubelskie)
prowadzenie nadzoru nad remontami; opracowywanie potrzeb remontowych; przygotowywanie materiałów przetargowych; nadzór nad realizacją przegladów; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-09-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa suwnicy
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2020-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie prac pakowania detali i szaf sterowniczych zgodnie z instrukcją pakowania, praca na dwie lub trzy zmiany, wynagrodzenie do uzgodnienia
ELSTEEL-POLAND sp.zo.o. - 2017-09-07 - Ozimek (opolskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, prace związane z produkcją pakietów szybowych, pomoc przy produkcji drzwi i okien(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2021-04-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
udział w projektach dotyczących procesów R&A, zapewnienie wiedzy eksperckiej dla interesariuszy z FOi spoza FO, zapewnianie operacyjnej i strukturalnej skuteczności mechnizmów kontrolnych
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie; zawodowe lub średnie; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: wykonywanie laminatów powłok chemoodpornych, posadzek chemoodpornych i układanie ceramiki przemysłowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CHEMEKO Sp. z o.o. - 2019-03-18 - Gliwice (śląskie)
Fizjoterapeuta - wizyty domowe
Rehabilitacja Patryk Fiedoruk - 2018-02-22 - Ciechanowiec (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, sporządzanie i rozliczanie umów cywilno prawnych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo płacowych, sporządzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, PFRON, GUS
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Radom (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1876&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/69/2020 - Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie ds. Budowy Infrastruktury Technicznej w Wydziale Inwestycji.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: koordynowała oraz nadzorowała postęp prac projektowych, zleconych do opracowania, koordynowała oraz nadzorowała działania inżynierów kontraktów, zatrudnionych na zadaniach inwestycyjnych, sprawdzała kompletność oraz opiniowała projekty budowlane i wykonawcze,opracowywała specyfikacje istotnych warunków zamówienia do dokumentacji przetargowych, uczestniczyła w pracach komisji przetargowych.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, praca przy stanowisku komputerowym, o wysokim stopniu złożoności, wymagająca wysokiego szczególnej systematyczności. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Godziny pracy: Poniedziałek-środa w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-10-13 - Katowice (śląskie)
montowanie, naprawa, konserwacja linii kablowych i napowietrznych
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Osowy Grąd (podlaskie)
-
Paris Studio Fryzur i Urody Aleksandra Błaszczyk - 2016-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
onsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o porzadek na dziale i magazynie
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)