INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I PORZĄDKU PUBLICZNEGO Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I PORZĄDKU PUBLICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja założeń miejskiego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta Płocka oraz współpraca z podmiotami uczestniczącymi w jego realizacji;2) współpraca ze służbami, inspekcjami, Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych i organizacjami pozarządowymi, radami osiedli i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem mieszkańców Miasta;3) przyjmowanie sprawozdań z działania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Sanitarnej, Weterynaryjnej, Ochrony Środowiska, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz przygotowywanie zbiorczych informacji dla Prezydenta Miasta Płocka;4) współpraca z Policją, Państwową Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Strażą Miejską i innymi służbami i inspekcjami w celu:- pozyskiwania informacji o stanie bezpieczeństwa w mieście,- opracowywania oceny zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta,- wspólnego opracowywania programów, projektów z zakresu bezpieczeństwa;5) udzielanie wyjaśnień odnośnie skarg i interwencji mieszkańców w zakresie bezpieczeństwa;6) realizacja zadań wynikających z obowiązków zarządzającego obszarem wodnym w zakresie:- bezpieczeństwa na obszarach wodnych,- finansowania działań ratowniczych;7) przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzeń oraz wniosków o wydanie zezwolenia na organizację imprez masowych, przygotowanie projektów decyzji;8) uczestniczenie w kontroli wykonania zawartych porozumień oraz prowadzenie wspólnych kontroli ze służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo w zakresie:- miejsc wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii i wakacji,- bezpieczeństwa imprez masowych oraz zgromadzeń;9) opracowywanie danych dotyczących Systemu Ratownictwa Medycznego niezbędnych do sporządzania Planu Działania Systemu dla Województwa Mazowieckiego oraz sporządzanie sprawozdań i innych informacji z zakresu bezpieczeństwa dla Wojewody Mazowieckiego;10) obsługa kancelaryjna oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja założeń miejskiego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta Płocka oraz współpraca z podmiotami uczestniczącymi w jego realizacji;2) współpraca ze służbami, inspekcjami, Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych i organizacjami pozarządowymi, radami osiedli i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem mieszkańców Miasta;3) przyjmowanie sprawozdań z działania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Sanitarnej, Weterynaryjnej, Ochrony Środowiska, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz przygotowywanie zbiorczych informacji dla Prezydenta Miasta Płocka;4) współpraca z Policją, Państwową Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Strażą Miejską i innymi służbami i inspekcjami w celu:- pozyskiwania informacji o stanie bezpieczeństwa w mieście,- opracowywania oceny zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta,- wspólnego opracowywania programów, projektów z zakresu bezpieczeństwa;5) udzielanie wyjaśnień odnośnie skarg i interwencji mieszkańców w zakresie bezpieczeństwa;6) realizacja zadań wynikających z obowiązków zarządzającego obszarem wodnym w zakresie:- bezpieczeństwa na obszarach wodnych,- finansowania działań ratowniczych;7) przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzeń oraz wniosków o wydanie zezwolenia na organizację imprez masowych, przygotowanie projektów decyzji;8) uczestniczenie w kontroli wykonania zawartych porozumień oraz prowadzenie wspólnych kontroli ze służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo w zakresie:- miejsc wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii i wakacji,- bezpieczeństwa imprez masowych oraz zgromadzeń;9) opracowywanie danych dotyczących Systemu Ratownictwa Medycznego niezbędnych do sporządzania Planu Działania Systemu dla Województwa Mazowieckiego oraz sporządzanie sprawozdań i innych informacji z zakresu bezpieczeństwa dla Wojewody Mazowieckiego;10) obsługa kancelaryjna oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I PORZĄDKU PUBLICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. staż pracy minimum 3 lata.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.);- z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1870);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.);- z dnia 24 lipca 2015 roku Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2018 r. poz. 408 ze zm.);- z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1313 ze zm.) - w zakresie współpracy z samorządem terytorialnym;- z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2067 ze zm.) - w zakresie współpracy z samorządem terytorialnym;- z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) - w zakresie przekazywania dotacji celowych na realizację zadań publicznych.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 26 października 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 16.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obróbka drewna, impregnacja, cięcie, malowanie.
BAU-FORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-03 - Przodkowo (pomorskie)
Operator saszetkarek, mieszarek oraz innych zgodnie z potrzebami firmy.
P. W. "Koloron" Andrzej Pisarek - 2018-04-26 - Milanówek (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu Zarządu i bieżąca współpraca z Członkami Zarządu; prowadzenie całości spraw związanych z korespondencją przychodzącą zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz obsługa spotkańGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca
FUHP BARTEL PIOTR BARTOŃ - 2017-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prace porządkowe, WYMAGANIA: wykształcenie minimum podstawowe, doswiadczenie nie wymagane, prawo jazdy kat. B; MIEJSCE PRACY: Lubliniec i okolice
Zakład Usług Remontowo Budowlanych A. Gabrysiak - Lubliniec - 2017-06-21 - Lubliniec (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe. min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych; zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy, rozliczanie PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-09-24 - Gliwice (śląskie)
Zgodny ze zgłoszenie pracy zamieszczonym na stronie http://www.rck.kolobrzeg.eu/
Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK) - 2016-02-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie towarów do produkcji mebli. Wymagane prawo jazdy kat. B
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe BYLICKI Sławomir Bylicki - 2016-02-19 - Baranów (wielkopolskie)
animacja z dziećmi, obsługa biura, prowadzenie imprez dla dzieci; obsluga klienta, recepcja, kontrola miejsca zabaw dzieci i czasu zabaw, koordynacja ruchu w poszczególnych salach;
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
zszywanie elementów odzieży, obrzucanie, praca na overloku - produkcja seryjna
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zielona Góra (lubuskie)
- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa, udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej, obsługiwanie rejestrów i ewidencji obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.- Praca: Rybnik i powiat rybnicki.- Wynagrodzenie: 6695 zł/brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z Rozporządzeniem. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca od poniedziałku do środy w godzinach: 7:00-15:00, czwartek 7:00-17:00, piątek 7:00-13:00.Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń,staż pracy min. 5 lat, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo budowlane, doświadczenie w pracy w nadzorze budowlanym lub administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-18 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie masaży orientalnych służacych poprawie kondycji fizycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Piasek (śląskie)
kierowca autobusu
MILLA Spółdzielnia w Lesznie - 2017-09-28 - Leszno (wielkopolskie)
- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)
Opracowywanie dokumentacji specjalistycznej, wspieranie w pracach administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lublin (lubelskie)
Praca z dziećmi w przedszkolu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Grzybowie.
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-08-17 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera i technik prac biurowych; dobra organizacja pracy; odporność na stres; dyspozycyjność; gotowość do pracy zmianowej; przyjmowanie i nadawanie pociągów; obsługa dokumentacji; kontakt z partnerami;
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-26 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie spraw dot. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,związanych z realizacją zadań wynikających z właściwych ustaw i aktów wykonawczych, porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przedstrzeganie przepisów o ochronie tych informacji,wykonywanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji,zadań wynikających z obowiązku przejęcia skazanych w celu wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne.Oferta konkursowa-dokumentacje składać w/g wytycznych zawartych na stronie biuletynu-www.ugstrzelce.bip.org.pl
Urząd Gminy Strzelce - 2017-09-22 - Strzelce (łódzkie)
wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie w przemyśle świecarskim, przyjazne warunki pracy i atmosfera, dodatki za godziny nocne/ nadgodziny, praca premiowa.Praca przy produkcji oraz pakowaniu świec, system pracy trzyzmianowy
Leduc Chemie Poland LTD. Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Duszna Górka (wielkopolskie)
Praca na stanowisku produkcyjnym, przygotowywanie produktów piekrniczych, pomoc przy wypieku, obsługa maszyn pod nadzorem przełożonego, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, formowanie ciast
Piekarnia - Cukiernia "Pellowski" Grzegorz Pellowski - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na lini produkcyjnej w dziale rolet.
DK-Prof Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Biczyce Dolne (małopolskie)
Monitorowanie zamówień publicznych i kontraktów zewnętrznych z NFZ, obsługa komercyjna pacjentów szpitala, nadzór nad realizacją wymogów NFZ. Praca w godz. 7:30-15:05.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie prac serwisu sprzatającego , utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
AMLUX - 2016-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Lutowanie ręczne podzespołów elektronicznych.
Gdańskie Zakłady Teleelektroniczne TELKOM - TELMOR Sp. z o.o - 2016-09-16 - Gdańsk (pomorskie)
Branża spożywcza. Pakowanie, sortowanie pieczywa, obsługa maszyn w ruchu. Mile widziani studenci zaoczni. Praca na trzy zmiany ( od godz. 5)
HUMAN CENTER - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Praca administracyjno - biurowaI zamiana 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, nadzór na dprowadzeniem wymaganej dokumentacji o ochronie danych osobowych, prowadzenie audytów ochrony danych osobowych i opracowywanie raportów, ciągłe dostosowywanie organizacji dot. RODO. Praca od 8-16
Fundacja Rozwoju Śląska - 2018-05-09 - Opole (opolskie)