INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI Siemianowice Śląskie oferta pracy Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 800 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.18.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 11.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Data publikacji: 2021-04-28
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michałkowicka 105, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.18.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 11.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 do 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2474
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 do 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: nieposzlakowana opinia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
znajomość ustawy prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
danePracodawcy_nip: 6431762982
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją : Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.18.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 11.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.18.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 11.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. , Termin: nabór na stanowisko
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
danePracodawcy_kodPowiatu: 2474
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943150
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2021
Data dodania oferty pracy: 27.04.2021
Oferta pracy ważna do: 11.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5dff3b3f8e4db223f786374cd2405b1
Podobne oferty pracy
kierowanie autobusu, obsługa klienta, sprzedaż biletów
AGA-TRAVEL Agnieszka Bielecka - 2017-03-06 - Leśna (dolnośląskie)
kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla producji i nowych wdrożeń. Miejsce wykonywania pracy: Pyskowice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych
TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY ŁUKASZ PRZYBYLSKI - 2016-09-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
•monitorowanie i wykonywanie analiz w zakresie eksploatacji taboru autobusowego;•prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej pojazdów, maszyn i urządzeń;•prowadzenie spraw i procedur w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu i wody; •prowadzenie spraw dotyczących aktualnego stanu technicznego wewnętrznych sieci technicznych; •utrzymanie sprawności i nadzorowanie eksploatacji urządzeń i instalacji wewnętrznych;•prowadzenie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń i wyposażenia.
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. - 2021-04-09 - Opole (opolskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
jw
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników młodocianych.Prowadzenie magazynu żywnościowego.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2018-10-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbanie o porządek na hali. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 6-14, 14-22.
RECREW HR Sp. z o.o. - 2021-04-07 - Kolbudy (pomorskie)
Spawanie, łączenie elementów konstrukcji ze stali.
kontakt przez OHP - 2021-05-04 - Jarosław (podkarpackie)
Operator maszyny do produkcji wafli- pakowanie produktów spożywczych przy użyciu prostego urzadzenia pakującego, praca stojąca. Praca w Koniuszowej w systemie 2-zmianowym - 6-14, 14-22.Oferta dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Koniuszowa (małopolskie)
!! Oferta konkursowa !!Szczegóły dotyczące zakresu obowiązków pod adresem: https://godow.bip.net.pl/?a=20932Godziny pracy:poniedziałek: 7:00-17:00wtorek-czwartek: 7:00-15:00piątek: 7:00-13:00
Urząd Gminy Godów - 2021-05-07 - Godów (śląskie)
Staż w referacie ds. pośrednictwa pracy:-przygotowywanie pism,-prowadzenie i opisywanie dokumentów znajdujących się w referacie pośrednictwa pracy,-skanowanie, wprowadzanie i połączenie dokumentów w systemie Syriusz dostarcznych przez kontahentów urzędu,- realizacja zadań związanych z podejmowaniem przez cudzoziemców pracy na terytorium RP - wprowadzanie zawiadomień o podjęciu lub niepodjęciu pracy przez cudzoziemca oraz o zakończeniu pracy przez cudzoziemca,- archiwizowanie dokumetów,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu, w tym FK,- inne sprawy zlecone przez Dyrekytora lub Zatępcę Dyrektora PUP.
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
CEL STANOWISKA: realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy. ZADANIA PODSTAWOWE1)kontrolowanie warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych;2)bieżące informowanie Komendanta Centrum Szkolenia Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3)prowadzenie postępowań dotyczących wypadków policjantów i pracowników Centrum Szkolenia Policji;4)udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wypadków słuchaczy;5)sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie wypadkom w służbie i przy pracy;6)doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;7)przeprowadzanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;8)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby i pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki i bezpieczeństwo służby i pracy;9)przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;10)udział w ocenie ryzyka zawodowego;11)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;12)uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2019-09-25 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie części zamiennych na potrzeby utrzymania ruchu na frezarkach.
BC-LDS Bobkiewicz,Cholewiński Sp.J - 2018-08-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)
prowadzenie samodzielnej księgowości
RAF TRANS SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
zadania:tworzenie dokumentacji BHP (oceny ryzyka zawodowego, instrukcji BHP, protokołów powypadkowych itp)przygotowanie do prowadzenia szkoleń w dziedzinie BHPprowadzenie dokumentacji szkoleniowej biuraprowadzenie sekretariatukontakt z klientamiwykonywanie prac marketingowych w pozyskaniou klientaoferta realizowana w ramach RPO EFSOferta stażowa realizowana w ramach projektu dla osób +30
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
wyznacznie powierzchni; kreślenie; szlifowanie,
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2017-08-08 - Tarnów Opolski (opolskie)
Bieżąca obsługa bioelektrowni, drobne prace naprawcze oraz porządkowe
BIOELEKTROWNIA PRZYKONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Psary (wielkopolskie)
praca w kuchni
Zespół Pałacowo-Parkowy im. Jana Witkowskiego, Magdalena Witkowska - 2020-07-10 - Bądzów (dolnośląskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-06-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-06-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Opoczno (łódzkie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Firma specjalizująca się w kompleksowym świadczeniu usług czyszcząco - porządkowych we wszelkiego typu obiektach użyteczności publicznej i terenach zewnętrznych do nich przylegających.Wymagania:- czynne prawo jazdy kat.B oraz własne auto,- podstawowa znajomość Kodeksu Pracy oraz dokumentów z nim związanych,- umiejętność pracy z ludźmi,- dyspozycyjność,- pracowitość,- sumienność,- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki,- odporność na stres,- mile widziane osoby z doświadczeniem na stanowisku managerskim/kierowniczym.Zakres obowiązków:- rekrutacja pracowników do pracy,- nadzór nad powierzonymi placówkami/obiektami na terenie Rybnika, Raciborza, Wodzisławia Śląskiego, Knurowa, Katowic.Firma oferuje:- wynagrodzenie miesięczne 2.100zł netto (na rękę) przez okres próbny 3 miesięcy,- po okresie próbnym umowa o pracę,- narzędzia potrzebne do wykonywania pracy: telefon, laptop służbowy,- zwrot kosztów za paliwo,- pomoc Kierownika oraz Inspektorów we wdrożeniu.
"AMLUX" Sp. z o. o. - 2016-12-07 - Racibórz (śląskie)
rekontrola dystrybucji towaru, praca w Centrum Dystrybucyjnym BIEDRONKA S-c
"ARGUS" Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
Do zadań pakowacza należeć będzie: pakowanie produktu w opakowania zbiorcze, przepakowywanie art. spożywczych i kosmetycznych, kontrola jakości wytworzonego produktu, zdolności manualne, dyspozycyjność.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 6.00-22.00.
PROFIL KRYSTYNA I PAWEŁ KOSOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-18 - Słupsk (pomorskie)