INSPEKTOR W SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. PRACOWNICZYCH Poznań oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
Stanowisko: INSPEKTOR W SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników,-prowadzenie ewidencji czasu pracy i jego rozliczanie,-prowadzenie sprawozdawczości z prowadzonej działalności, -organizowanie i monitorowanie procesu oceny pracowników,-współudział w przeprowadzaniu naborów na wolne stanowiska urzędnicze,-organizowanie staży absolwenckich, praktyk uczniów i studentów,-obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników,-prowadzenie ewidencji czasu pracy i jego rozliczanie,-prowadzenie sprawozdawczości z prowadzonej działalności, -organizowanie i monitorowanie procesu oceny pracowników,-współudział w przeprowadzaniu naborów na wolne stanowiska urzędnicze,-organizowanie staży absolwenckich, praktyk uczniów i studentów,-obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu "Płatnik"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na stanowisku - wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość tematyki kadrowo-płacowej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, dodatkowe wymagania: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,na stanowisku związanym z obsługą kadrową pracowników, ukończone kursy lub szkolenia z zakres: prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, zarządzania zasobami ludzkimi, obsługi programów kadrowych, terminowość, dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, ośaidczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, życiors i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - dokumenty złożyć do 26.04.2019r. w kancelarii tut. Urzędu z dop. "oferta na stanowisko inspektora w Samodzielnym stanowisku ds. pracowniczych- PUP VII-1110/17/2019", Termin: dokumenty złożyć do 26.04.2019r. w kancelarii tut. Urzędu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e7dfa8fc246aeb5b5348724d91bfb74
Podobne oferty pracy
Sprzedaż, nadzór nad dostawami towaru.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Nadzór i kontrola nad eksploatacją instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych. Organizowanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznych oraz realizacja przeglądów okresowych.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym, akceptacja detali, pomiary, testy produktów, monitorowanie wyników jakościowych, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
- utrzymanie w należytej czystości obiektów należących do MOSTIR i terenów przyległych
Międzychodzki Ośrodek Sportu, Turystyki i Rekreacji Sp. o.o. Międzychód - 2017-11-28 - Międzychód (wielkopolskie)
1. pomoc w księgowaniu wpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, użytkowania wieczystego gruntu, czynszu dzierżawnego, kupna nieruchomości, przekształcenia prawa uzytkowania wieczystego w prawo własności 2. pomoc w przygotowywaniu danych do kwartalnych sprawozdań budżetowych w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej 3. pomoc w sporządzaniu rocznego sprawozdania z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, użytkowania wieczystego gruntu, czynszu dzierżawnego, kupna nieruchomości, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 4. pomoc w egzekucji należności oporzez wystawianie wezwań do zapłaty, przygotowanie dokumentów do pozwów do sądu, pism do komornika dotyczących: użytkowania wieczystego gruntu, czynszu dzierżawnego, kupna nieruchomości, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
Kontrola jakości produkowanych wyrobów, sortowanie cześci, segregacja wadliwych odpadów, sporządzanie raportów;Prac w godzinach 7-15, dyspozycyjność do pracy w nadgodzinach;Miejsce wykonywania pracy: Bikupice Podgórne;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 503 102 613, k.malinowska (at) interkadra.plSala F i B
InterKadra Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prace fizyczne pod infrastrukturę teletechniczną
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWO-HANDLOWE RADAMEX RADOSŁAW OMELAŃCZUK - 2017-06-30 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie paszy dla zwierząt, karmienie zwierząt, utrzymanie porządku w miejscu pracy, prace konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Jasionka (lubelskie)
Praca w magazynie
TOP-FRUIT SP. Z O.O. - 2016-10-20 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
j.w
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem nr 0400-OP.110.7.2017 Z DNIA 19.06.2017 na stronie BIP KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-06-23 - Bytów (pomorskie)
spawanie ciepłociągówGodziny pracy 7:00 - 15:00Kontakt z pracodawcą: kadry (at) rad-pol.pl lub 721230230
P.W. „RADPOL” Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-27 - Tczew (pomorskie)
realizacja działań kontrolnych dla określenia jakości węgla za pomocą analizatora, sporządzenia raportów, prwadzenie rejestru wyników analiz węgla, przygotowanie dokumetów w sparwie stanu i jakiści węgla, kontrola stanu węgla na składzie
KTK Polska Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, wykładanie towarów
P.H.U. "Integra" Spółka Jawna J. Ryłko, T. Roszko - 2016-04-01 - Żywiec (śląskie)
do uzgodnienia WYMAGANA OSOBA Z PRAKTYKĄ W FIRMIE SPRZĄTAJĄCEJ
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- ocena ryzyka zaowodwego - pomoc przy analizach firm - tworzenie instrukcji BHP
kontakt przez PUP - 2018-04-02 - Trzycierz (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z montażem,prace ślusarskie przy obróbce metalu: szlifowanie, docinanie materiału, gięcie,wykonywanie prac wg. harmonogramu,obsługa elektronarzędzi, maszyn ślusarskich,dbanie o sprawność oraz stan techniczny maszyn, narzędzi, stosowanie się do zasad BHP podczas prowadzonych prac, ręczne prace transportowe.
Filters International Sp.z o.o. - 2017-05-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
fryzjerstwo dasko-męskie
Usługi Budowlano - Remontowe - Jacek Witka; Salonik Fryzjerski - A. Witka - 2017-05-10 - Strzegom (dolnośląskie)
Przygotowywanie do lakierowania samochodów, lakierowanie samochodów,praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu BHP zgodnie z obowiązującym przepisami w Brygadzie oraz podległych Batalionach
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regio - 2018-08-16 - Poznań (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców;dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
-Obróbka detali wg załączonej dokumentacji technicznej,-Osoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 608-041-453.
MAREK SZMYT PPHU " MAGMAR" - 2017-12-19 - Gniew (pomorskie)
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy praca zmianowa w systemie 12-to godzinnym, również w nocy, w dni ustawowo wolne od pracy i święta.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g umowy
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-05-16 - Powidz (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe; obsługa kasy fiskalnej; ks. sanepidowska; zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, uzupełnianie i dbałość o ekspozycję towarów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
MDJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo-paszportowych wnioskodawców, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Rawicz (wielkopolskie)