INSPEKTOR W REFERACIE ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1834&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- rejestrowała i opisywała faktury,- sporządzała sprawozdania okresowe,- sporządzała wnioski dotyczące zmian w budżecie,- wystawiała faktury VAT dotyczące sprzedaży,- sporządzała rejestry sprzedaży VAT,- sporządzała różnego rodzaju finansowe zestawienia tabelaryczne.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1834&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- rejestrowała i opisywała faktury,- sporządzała sprawozdania okresowe,- sporządzała wnioski dotyczące zmian w budżecie,- wystawiała faktury VAT dotyczące sprzedaży,- sporządzała rejestry sprzedaży VAT,- sporządzała różnego rodzaju finansowe zestawienia tabelaryczne.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta. - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek lub specjalność: ekonomia, finanse. - udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych w zakresie finansowania jednostek samorządu terytorialnego i dotacji, ustawy Prawo ochrony środowiska w zakresie finansowania realizacji zadań dotyczących ochrony środowiska,- podstawowa znajomość ustawy o samorządzie gminnym, - umiejętność obsługi programów pakietu biurowego MS Office, Open Office, Internet, Exel - w stopniu bardzo dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,- umiejętność redagowania pism,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- komunikatywność,- dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny wraz z oświadczeniami (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/29/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor -w Wydziale Kształtowania Środowiska w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątekw godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2020 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kolejny etap naboru przeprowadzony zostanie w dniu 27 marca br. O szczegółach zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Informacje dodatkowe:RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W lutym 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 18 marca 2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0320ee8a27013d3ba5bd53bd071253cd
Podobne oferty pracy
czynności pomocnicze przy murowaniu, tynkowaniu, montażu rusztowań, malowanie, tapetowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Mirsk (dolnośląskie)
sprzedaż, dobór opraw i soczewek okularowych
Salon Optyczny VICTORIA Magdalena Rabko - 2017-06-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
projektowanie, kosztorysowanie, analiza dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie tatuażu na ciele klienta
SKY TATTOO Oksana Krukowska - 2018-12-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
PRACOWNIK OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA SKANERA, WYKONYWANIE SKANÓW.
"GEOMAP" MIECZYSŁAW KAPUSTKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-14 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór nad pracą strefy kas, bezpośrednia obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży
Przedsiębiorstwo Dremex - Lech Mularczyk - 2018-09-28 - Zdzieszowice (opolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji obecności, urlopów, delegacji, zwolnień lekarskich, prowadzenie spraw socjalnych z ZFŚS, prowadzenie ewidencji sprawozdawczości i statystyki z dziedziny spraw kadrowo- pracowniczych, załatwianie formalności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Żary (lubuskie)
Obsługa maszyn introligatorskich numerycznych (Colbus, Muller Martini) w ramach pomocy głównemu introligatorowi, sortowanie wykonywanych zamówień w systemie zarządczym. Umowa zlecenie od zaraz na okres 3 lat, 40 godzin w tygodniu, również w godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Piła (wielkopolskie)
Obróbka drewna, wykonywanie elementów konstrukcji trwale związanych z obiektem lub szalunków budowlanych.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)
prace związane z produkcją chleba oraz pieczywa drobnego, prace gospodarcze.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" - 2017-07-27 - Konin (wielkopolskie)
Przygotowywanie projektów aktów normatywnych, tworzenie korespondencji, prowadzenie Portalu Potencjału
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bełchatów (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
.
URZĄD GMINY W PIONKACH - 2017-05-11 - Pionki (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń nadzorowania lub kierowania robotami.Prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie, komunikatywność, samodzielność. Na poczatek umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp z o.o. - 2019-11-20 - Racibórz (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie soków, kawy, sprzedawanie ciast itp., praca ok. 20 godzin tygodniowo
Hereda-Jania Katarzyna Biuro Rachunkowe "KA - JA", "CAFFE PLUS" - 2017-09-18 - Wadowice (małopolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych i kontrola jakościowa produktu. Praca na dwie zmiany, w godz. 5.30-13.30, 13.30-21.30.
POKÓJ SPÓŁDZIELNIA ELEKTROTECHNICZNA - 2018-07-20 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w pracach ogólnobudowlanych- miejsce pracy na terenie woj. łódzkiego.
Firma Handlowo Usługowa BRAT- BUD Piotr Bratuszewski - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, obsługa kasy, obsługa komputera, przyjmowanie i wykładanie towaru, prace porządkowe; praca w godz. 6-14, 14-22
Delikatesy Rodzinne B.Szamota Bożena Krawczyńska - 2016-01-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc w przygotowaniu posiłkow z kanonem kuchni wietnamskiej, mycie, siekanie oraz krojenie warzyw i owoców.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Sochaczew (mazowieckie)
spawanie elementów metodą MIG , MAG
SZYNOTECH.Utrzymanie Taboru Kolejowego. - 2018-01-12 - Jaworzno (śląskie)
- Robienie zakupów, sprzątanie, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych, asysta w czynnościach administracyjnych, kontakt z lekarzami podopiecznego, organizacja spacerów. Praca na terenie Katowic w domu podopiecznego (bez zamieszkania).- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu lub 1/4 etat).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.: 8:00-20:00. Praca również w soboty i niedziele do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziany kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. W przypadku braku w.w kursu pracodawca zapewnia bezpłatny kurs opieki nad osoba starszymi i niepełnosprawnymi (koszty kursu ponosi pracodawca). Kontakt osobisty (ul. Francuska 35 pokój 207, 40-027 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 509-277-881) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: joanna.iwan (at) hdomedical.pl
HDOMEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomości obsługiwanych przez pracodawcę. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów i sporządzanie kosztorysów. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości. Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomości.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddział Giżycko - 2017-09-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży w tym wietnamskimi,przygotywanie i zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z założeniami Zamawiającego, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i zawartą umową. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. Weryfikacja kompletności i opiniowanie dokumentacji składanej przez Wykonawcę w aspekcie wymagań zawartych w Kontrakcie. Kontrola rozliczeń oraz dokumentacji projektowej. Nadzór nad realizacją prac zgodnie z harmonogramem i budżetem.przygotowywanie sprawozdań z postępu realizacji zadań;udział w pracach odbiorowych poszczególnych etapów inwestycji;opiniowanie przygotowanych kosztorysów, przedmiarów i innych dokumentów rozliczeniowych w trakcie prowadzonej inwestycji. - Miejsce pracy: Siedziba firmy: Katowice oraz teren woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 70 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w trybie zadaniowym w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: inżynier lub magister inżynier. Wymagane kierunki studiów w zakresie: transportu lub elektrotechniki lub automatyki i robotyki lub elektroenergetyki. Wymagane posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w danej specjalności w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagane w ciągu ostatnich 10 lat zdobycie minimum 3 letniego doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie minimum 1 inwestycji infrastrukturalnej. Mile widziane spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w zakresie inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktu FIDIC lub inne standardowe warunku kontraktowe. Wymagane uprawnienia: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sterowania ruchem kolejowym lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sterowania ruchem kolejowym. Wymagane umiejętności: znajomość i obsługa programów: Word, Excel. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
"KOLTECH INFRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Katowice (śląskie)