INSPEKTOR W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1896&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/89/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji i Sportu.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w realizacji procedury tworzenia projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej,- przeprowadzała w trakcie roku budżetowego analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- weryfikowała wnioski w sprawie zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty,- dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty,- redagowała pisma i prowadziła korespondencję w zakresie wynikającym z prowadzonych spraw. Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, - praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Data publikacji: 2020-12-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 7, 40-096 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1896&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/89/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji i Sportu.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w realizacji procedury tworzenia projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej,- przeprowadzała w trakcie roku budżetowego analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- weryfikowała wnioski w sprawie zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty,- dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty,- redagowała pisma i prowadziła korespondencję w zakresie wynikającym z prowadzonych spraw. Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, - praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: finanse, ekonomia, rachunkowość, zarządzanie,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o finansach publicznych w części dotyczącej jednostek oświatowych, ustawy Karta Nauczyciela w części dotyczącej wynagrodzeń nauczycieli, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office (Word, Excel) - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność opracowywania zestawień w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel, dokonywania analiz i wyciągania wniosków,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- dokładność, rzetelność,- samodzielność,- komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE
danePracodawcy_nip: 6342883572
danePracodawcy_regon: 000515780
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny wraz oświadczeniami (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać: wyłącznie drogą pocztową, w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/89/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor - w Wydziale Edukacji i Sportu, na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Organizacji i Zarządzania ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 grudnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminienie będą rozpatrywane.Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia naboru w formie online z wykorzystaniem wideokonferencji.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W listopadzie 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy przesłać drogą pocztową w terminie do dnia 16 grudnia 2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.12.2020
Data dodania oferty pracy: 03.12.2020
Oferta pracy ważna do: 16.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9506fc3c99a7022e8ae41e4182881d7a
Podobne oferty pracy
nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)
Praca na stanowisku księgowej, przy głównej księgowej, praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatkówdobra znajomość programu Rewizor, Subiekt, Exel, Word, Weryfikacja i dekretacja dokumentów
PPUH DROG-ZIEM Zbigniew Wysoczański - 2019-08-29 - Stanowice (dolnośląskie)
Sporządzanie analiz kwartalnych. Przygotowywanie planów rocznych. Praca w zastępstwie: 14.11.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-10-28 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad usługami świadczonymi na rzecz Spółki, przygotowywanie i realizacja zamówień, zarządzanie nieruchomościami portowymi. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
ZARZĄD PORTU MORSKIEGO KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Rząska (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
Szwaczka: przyszywanie guzików.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Giebułtów (małopolskie)
Załadunek i rozładunk towarów; dostawa do klientów.
Przedsiębiorstwo Dremex - Lech Mularczyk - 2018-02-27 - Zdzieszowice (opolskie)
Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inpektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy prawa związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych. Zapoznanie się z zasadami dokonywania kontroli jakości artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontoli: weryfikacja dokumentacji, pobieranie próbek do kontroli, ocena pobranych prób, tworzenie dokumentacji kontrolnej ( protokoły pobrania próbek, protokoły kontroli), sprawozdawczość.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gdynia (pomorskie)
obsługa recepcji, monitoringu, centrali pożarowej
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prace gospodarcze związane z utrzymaniem czystości
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Dziekanów Polski (mazowieckie)
- przygotowywanie procedur dotyczących opracowania Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych, mając na uwadze utrzymywanie zsynchronizowania procedur opracowania norm z zasadami normalizacji europejskiej- sprawdzanie zgodności opracowania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych z obowiązującymi zasadami- interpretowanie Przepisów wewnętrznych PKN dotyczących opracowania PN oraz udzielanie konsultacji metodycznych pracownikom komórek organizacyjnych PKN i reprezentantom członków Organów Technicznych- udział w międzynarodowych i europejskich pracach dotyczących metodyki prac normalizacyjnych oraz uzgadnianie i opiniowanie projektów dokumentów metodycznych- tworzenie bazy danych dedykowanej tłumaczeniom norm
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa maili z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozliczenia z US, ZUS. Rachunkowość, prawo podatkowe.
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż art. pasmateryjnych
Danuta Rogoda DANAR - 2020-07-16 - Łyczanka (małopolskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa maszyny szczotkarki.
MOPEX HIS SP. Z O.O. SP.K. - 2020-09-21 - Zieleniec (opolskie)
1) Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO);2) Realizowanie zadań, o których mowa w art. 39 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) w Centrum, Przedszkolach oraz Szkolnym Schronisku Młodzieżowym;3) Zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;4) Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych, o których mowa w art. 30 ust. 1 RODO;5) Wykonywanie innych obowiązków związanych z ochroną danych osobowych w Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie i obsługiwanych jednostkach, w szczególności:a) nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;b) współpracowanie z informatykami w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych,c) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, w tym ochrony danych przetwarzanych w systemach informatycznych;d) monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących sposobu zabezpieczenia danych w systemach informatycznych,e) monitorowanie zaleceń, interpretacji i wytycznych PUODO w zakresie ochrony danych osobowych,f) przygotowywanie i opiniowanie projektów umów powierzenia, klauzul informacyjnych oraz innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych nie zastrzeżonych na rzecz kompetencji innych podmiotów,g) współpraca z PUODO i branie udziału w postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez PUODO,h) wszelkie inne czynności, które okażą się niezbędne dla prawidłowego wykonania zadań inspektora ochrony danych osobowych.6) Koordynacja obiegu i poprawności sporządzania dokumentacji w formie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych i projektów Uchwał Rady Miejskiej Cieszyna z zakresu wykonywanych zadań przez pracowników Centrum Usług Wspólnych;7) Prowadzenie składnicy akt Centrum Usług Wspólnych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Instrukcją archiwizacyjną Centrum Usług Wspólnych;8) Współpraca z jednostkami obsługiwanymi w zakresie poprawnego obiegu, rejestrowania, przekazywania i przechowywania dokumentacji w Centrum Usług Wspólnych i jednostkach obsługiwanych;9) Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza Miasta Cieszyna oraz przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie realizowanych zadań:- określonych w Statucie Centrum Usług Wspólnych,- dodatkowych zadań zleconych przez Dyrektora Centrum,10) Prowadzenie postępowań odwoławczych związanych z decyzjami wydanymi przez dyrektora Centrum Usług Wspólnych w sprawach:- dofinansowania pracodawców prowadzących szkolenie młodocianych,- udzielania pomocy materialnej uczniom zamieszkałym na terenie gminy Cieszyn,11) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania Ogólnego Rozporządzenia RODO (wg aneksu do zakresu obowiązków);12) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2020-07-17 - Cieszyn (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-05-07 - Słupsk (pomorskie)
•ewidencja, rozliczanie i wprowadzanie faktur dot. zużycia mediów (woda, energia elektryczna, cieplna, dostawy gazu) do systemu informatycznego,•wprowadzanie odczytów indywidualnych i zbiorczych w systemie informatycznym,•wprowadzenie danych wymienianych liczników indywidualnych, podzielników,•przygotowywanie analiz, zestawień, wyjaśnianie rozliczeń, przygotowywanie odpowiedzi pisemnych,•utrzymywanie bezpośrednich relacji z dostawcami mediów i wyjaśniania reklamacji,Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,niezbędne narzędzia pracy,możliwości rozwoju zawodowego,bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik biurowy - dział sprzedaży
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-10-23 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Pracownik fizyczny- załadunek i rozładunek towaru
Hurtownia Materiałów Budowlanych - Strzelczyk, Czerwony Spółka Jawna - 2018-02-02 - Tarnów (małopolskie)
Dbanie o ogród, budynek, drobne naprawy, odśnieżanie, koszenie trawy.
PRZEDSZKOLE NR 23 - 2017-09-12 - Gdynia (pomorskie)
Inspektor ds. BHP - Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie postępowań powypadkowych, opracowywanie instrukcji ogólnych bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych itp. Wymagane: wykształcenie min. średnie (technik bhp), min. 3-miesięczne doświadczenie w zawodzie. Praca - 1/2 etatu. Tel.: 477 931 270 Małgorzata Darmograj.
Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie - 2020-07-15 - Sulęcin (lubuskie)
Praca związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi - nadzór nad pomiarami temperatury C.O. i C.W. w mieszkaniach, nadzór nad pracą węzłów cieplnych, terminowym odczytem wskazań mierników wody, energii cieplnej, prowadzeniem dokumentacji dot. naliczeń bonifikat itp. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: sm (at) metalowiec.wroclaw.pl, g.kulesza (at) metalowiec.wroclaw.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2020-09-24 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola:- międzyoperacyjnej produkcji w toku- przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników - jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy Kartoszyno
GRAAL SA - 2016-03-23 - Kartoszyno (pomorskie)
realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach, prowadzenie weterynaryjnych rejestrów podmiotów, sporządzanie sprawozdań, kontrole podmiotów wg. kompetencji,oprócz wykszałcenia wyższego weterynaryjnego może być osobą z wykształceniem wyższym zootechnicznym lub techologia żywności
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-08-30 - Wolsztyn (wielkopolskie)