INSPEKTOR W BIURZE ORGANIZACYJNYM Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE ORGANIZACYJNYM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Prowadzenie rejestru petycji kierowanych do prezydenta miasta, sporządzanie informacji;- Nadzór nad terminowym udostępnianiem informacji publicznej, prowadzenie rejestru;- Prowadzenie rejestrów i zbiorów: upoważnień prezydenta, aktów normatywnych własnych, porozumień, przygotowywanie upoważnień w zakresie merytorycznym biura;- Protokołowanie spotkań prezydenta miasta z mieszkańcami, radami osiedli (w razie potrzeby).Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, częstym kontaktem osobistym i telefonicznym z pracownikami wydziałów / biur, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Data publikacji: 2021-02-26
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Prowadzenie rejestru petycji kierowanych do prezydenta miasta, sporządzanie informacji;- Nadzór nad terminowym udostępnianiem informacji publicznej, prowadzenie rejestru;- Prowadzenie rejestrów i zbiorów: upoważnień prezydenta, aktów normatywnych własnych, porozumień, przygotowywanie upoważnień w zakresie merytorycznym biura;- Protokołowanie spotkań prezydenta miasta z mieszkańcami, radami osiedli (w razie potrzeby).Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, częstym kontaktem osobistym i telefonicznym z pracownikami wydziałów / biur, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W BIURZE ORGANIZACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne -formalne . - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: admnistracja lub prawo.- Doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy.- Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe- Znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o petycjach, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( z tym, że Instrukcja archiwalna stanowiąca Załącznik nr 6 do ww. rozporządzenia tylko w zakresie Rozdziału 4).WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie Wymagane kompetencje miękkie. Identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do mailowego zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf:- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, - Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy ( w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji).- Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność, oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji, - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 10.03.2021 r. za pośrednictwem systemu do elektronicznej rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 2956740Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 13 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.Pozostałe informacje - Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21. - Więcej informacji na temat wymaganych dokumentów i sposobu rekrutacji znajduje się w Regulaminie Naboru: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5862/dokument/136344
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Przyjmujemy aplikacje składane wyłącznie drogą elektroniczną - wypełnij formularz aplikacyjny: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=75c257a21d70435ca12f91fc6130df8d, Termin: 10.03.2021 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2021
Data dodania oferty pracy: 26.02.2021
Oferta pracy ważna do: 10.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4827c626a9eac50d95642655a058ed80
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów. Wykładanie towaru.
DINO POLSKA S.A. - 2018-10-11 - Poniec (wielkopolskie)
montowanie konstrukcji stalowych na hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, kasy, przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2020-10-19 - Osowiec (opolskie)
Kompletacja towaru , rozmieszczanie towarów na magazynie, wydawanie towaru z magazynu ,obsługa klienta
Hurownia Opakowań WEGRO - 2016-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace zgodne z zawodem, prace w Lubinie
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2019-10-04 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A. - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
transport towarów na terenie Dolnego Śląska oraz na trasach Polska - Czechy.
ABC LOGISTIC Aleksandra Cegielska-Madalińska - 2019-03-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Rozwożenie materiałów sypkich (wywrotka)
Dariusz Kuchta SYLA - 2017-02-14 - Zajączkowo (wielkopolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; przygotowyanie korespondnecji z kontrahentami, urzędami i bankami;
kontakt przez PUP - 2020-10-13 - Sztumskie Pole (pomorskie)
przygotowywanie gabinetu stomatologicznego dla lekarza dentysty,asystowanie lekarzowi i stomatologowi podczas wizyty pacjenta,przygotowywanie dokumentacji lekarskiej pacjentów
kontakt przez PUP - 2020-04-29 - Mława (mazowieckie)
- sprzedaż tektury falistej oraz opakowań z tektury falistej,- obsługa i dbanie o dobre relacje z Klientem,- aktywne poszukiwanie i budowanie swojego portfela Klientów,- doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.
Brandbox Sp. z o.o. Sp. K. - 2020-02-26 - Skawina (małopolskie)
Sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnych
MARO Sp. z o. o. - 2018-07-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klienta w zakresie fryzjestwa
M.I.D. IWONA BRZECZKOWSKA-DURMOWICZ - 2017-07-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Udział w opracowaniu dokumentacji i odpowiedzi na pisma Kancelarii Komorniczych, przygotowywanie dokumentacji do zgłoszeń geodezyjnych i obsługa geodetów korzystających z zasobu Wydziału
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
monitorowanie stanu technicznego instalacji elektrycznych, instalacji gazowej oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków, dokumentowanie zrealizowanych prac
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Zabuże (mazowieckie)
Obsługa klientów w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
MARKET SOKÓŁ MARKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2021-03-05 - Nowy Staw (pomorskie)
Prace magazynowe w hali.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)
- Rozbiór półtusz i trybowanie elementów wieprzowych ,- Miejsce pracy: Belgia- Wynagrodzenie od 13,47 do 15,50 E/h- Kontakt telefoniczny 504-067-418, - Kontakt e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2018-05-02 - Belgia (Belgia)
SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, PROWADZENIE KARTOTEK CZASU PRACY, KOMPLETOWANIE I KONTROLA GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW, KONTROLA BADAŃ OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW, KONTROLA SZKOLEŃ BHP.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMŚĆ PODSTAWOWYCH PRZEPISÓW PRAWA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Technik analityki medycznej.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2021-03-08 - Bełchatów (łódzkie)
Wymagana podstawowa znajomość branży budowlanej, prac wykończeniowych, podstawowa znajomość montażu płyt gipsowych,silna motywacja do pracy. Mile widziana osoba do przyuczenia. Wynagrodzenie miesięczne, praca od godz. 7:00 lub 7:30. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy: miroslawzielezny (at) wp.pl.
ZIELEŹNY MIROSŁAW ZAKŁAD MALARSKI - 2018-01-09 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Krojenie art. pościelowych niemowlęcych i wszystkie czynności związane z przygotowaniem materiału do szycia. Praca w godzinach od 7.00 - 15.00
Kerstin Krystyna Długołędzka - 2019-07-17 - Mordy (mazowieckie)
- obowiązki związane z wykonywaniem zawodu wykwalifikowanej pielęgniarki/pielęgniarza – kierunek ogólny / pediatryczny lub porównywalnej kwalifikacji- interesuje się współpracą w ramach innych dyscyplin- pracownik jest elastyczny - jest oddany i jest niezawodnym członkiem zespołu- interesuje się poprawą standardów jakości w opiece zdrowotnej- zainteresowany uzyskaniem dalszych kwalifikacji poprzez szkolenie i kontynuowanie edukacji
kontakt przez OHP - 2018-10-17 - Niemcy (Niemcy)
murowanie, tynkowanie i inne prace budowlane
kontakt przez PUP - 2020-04-28 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Do zadań pracownika socjalnego należy w szczególności: 1. praca socjalna;2. dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowaniena świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskaniatych świadczeń; 3. udzielania informacji, wskazówek i pomoc w zakresierozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będązdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudniejsytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa wrealizacji tych zadań; 4. pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnejsytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywaniaproblemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe,samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniupomocy;
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2017-07-20 - Międzylesie (dolnośląskie)
Prace na magazynie przy pakowaniu towarów oraz sortowaniu towarów, przenoszenie ciężkich paczek, praca w pozycji stojącej przy. Praca ze skanerami marek: symbol nr mc3090; symbol LS2208.Pracodawca użytkownik INGRAM MICRO. Proszę o wysłanie informacji starosty na nasz adres do korespondencji-Warszawa 04-041 Ostrobramska 101a
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Rzetalne i czytelne wypełnianie dokumentacji na stanowisku pracy, wykrywanie braków materiałów na produkcji, czyszczenie detali za pomocą pilnikarki.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokojeniu potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zalecaną przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Praca w przedziale godz. 7-15 (3 godz. dziennie, godziny do uzgodnienia) w Jazach.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dygowie - 2019-12-11 - Jazy (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: zawodowe; umiejętność obsługi maszyn szwalniczych; zakres obowiązków: szycie odzieży w/g zleconych operacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
F.H.U. KOLLTEX BEATA KOŁODZIEJ - 2020-06-22 - Gliwice (śląskie)
- obróbka wstępna warzyw i owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków,- rozdrabnianie warzyw i owoców i innych surowców z uwzględnieniem wymogów technologii i instrukcji wykorzystywanych maszyn gastronomicznych,- przygotowywanie potraw zgodnie z sugestiami szefa kuchni,- mycie naczyń i sprzętu kuchennego,- wykonywanie innych poleceń dyrektora i kucharki,- przestrzeganie dyscypliny pracy, zasad technologii i estetyki oraz zasad higieniczno-sanitarnych HACCP i przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Słupca (wielkopolskie)