INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Elbląg oferta pracy 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych, nadzór nad kontrolami zleconymi
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Eugeniusza Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych, nadzór nad kontrolami zleconymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie zawodowe na w/w/ stanowiskuuprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Eugeniusza Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, kontakt telefoniczny, tel. 55 261 313 059
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Eugeniusza Kwiatkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 20.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wniosków emerytalno - rentowych, kwalifikacja, zakładanie akt. Obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń, świadczeń, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism, notatek, protokołów, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie, przygotowywanie dokumentów do archiwizowania w zakresie swoich obowiązków.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
ergonomiczna ocena stanowisk
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Montaż i serwis wentylacji i klimatyzacji. Praca jednozmiwanoa w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali B, D.
Invest-Inpro Sp. z o.o. Serwis Sp. k. - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca jako elektromechanik pojazdów samochodowych w warsztacie samochodowym.
"Biard-Met" Zbigniew Biarda - 2015-12-02 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- obsługa programu Insert GT(Subiekt, Rewizor, Gratyfikant)- przyjmowanie i wystawianie faktur- odbieranie oraz prowadzenie rozmów z kontrahentami- prowadzenie dokumentacji księgowej- analizowanie otrzymanych dokumentów źrodłowych pod względem formalnym, informowanie o wykrytych błędach- wprowadzanie do ewidencji zakupionych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji - prowadzenie ksiąg handlowych i innych ewidencji do celów podatkowych- sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych- udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień z zakresu zobowiązań podatkowych- nadzór na uchwałami sp. z o.o.- współpraca z organami nadrzędnymi tj. ZUS, US, itp.- publikacja sprawozdań podatkowych
Great Trade Solutions Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-03-18 - Tychy (śląskie)
bieżąca obsługa najemców, typowanie lokali do remontów, sporządzanie kosztorysów
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Radomsko (łódzkie)
Wykształcenie wyższe BHP lub podyplomowe BHP, min. 1 rok stażu pracy na stanowisku. Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie audytów wewnętrznych z zakresu BHP, udział w kontrolach państwowych organów nadzoru nad warunkami pracy, przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy.Praca w godz. 8-16, po okresie próbnym umowa na czas określony, kontakt z pracodawcą wyłącznie mailowy:biuro (at) token.com.pl
TOKEN SP.ZO.O. - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy wykonywaniu instalacji hydraulicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Szamotuły (wielkopolskie)
Udzielanie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego rolników i świadczeń przysługujących z tego ubezpieczenia oraz w sprawach ubezpieczenia zdrowotnego, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, prowadzenie spraw związanych z orzecznictwem lekarskim, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej. Miejsce wykonywania pracy: Placówka KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-11-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa maszyn do obróbki drewna, zbijanie palt, produkcja pelletu
BGW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Prabuty (pomorskie)
Brak danych
ABC-SERVICE SP. Jawna R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazaruk ZPCh - 2016-10-17 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radziechowy (śląskie)
obsługa urządzeń drukujących
GRUPA FERRO - 2016-05-04 - Granowo (wielkopolskie)
praca na budowach
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego"EKOBUD" sp z o.o. - 2016-10-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac ślusarskich.
ZPHU Żelazo Jan Zelazo - 2016-03-17 - Sobienie Kiełczewskie Drugie (mazowieckie)
Obsługa klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Stanisław Łuba - 2018-08-16 - Grajewo (podlaskie)
Przyjmowanie i wydawanie dostaw, pakowanie towaru, współpraca z kurierami, przeprowadzanie inwentaryzacji.
PEWAG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-11-30 - Buczkowice (śląskie)
Nauczanie w szkole podstawowej. Umowa o pracę lub umowa zlecenie. 4 godziny w tygodniu (4/22)
Publiczna Szkoła Podstawowa im. por. pil. Stefana Okrzei w Kręgach - 2017-07-28 - Kręgi (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:aktywne i efektywne pozyskiwanie Klientów Indywidualnych,analizę potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych,budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z Klientami.
GETIN NOBLE BANK S.A. PLACÓWKA PARTNERSKA - 2017-08-16 - Krapkowice (opolskie)
obsługa maszyn stolarskich,wykształcenie zawodowe,profil II
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Obsługa roll baru, nalewanie piwa, przygotowywanie prostych dań typu fast food
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
Fryzjer/ka
PHU TOP TRENDY Magdalena Mąkowska - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
przewóz towarów na terenie UE
"TRANSEO" J.Skiba - Andrysiak, D. Trun s.c. Miastko - 2017-09-20 - Miastko (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Pomoc przy produkcji wyrobów cukierniczych, pakowanie.
Zakład Produkcji Cukierniczej "JIW" L.Holewa, R.Holewa - 2016-04-25 - Zakrzów (małopolskie)
Praca administracyjno - biurowa, praca przy komputerze - obsługa programów: MS Excel, Płatnik, Kadry i Płace, opracowywanie dokumentów finansowych, sporządzanie not księgowych, prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków budżetowych Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe: kierunek administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzgowie - 2017-10-04 - Rzgów (łódzkie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i spraw pracowniczych ,określonych przepisami
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16 lub 10-18
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Słupsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)