INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. RYZYKA FINANSOWEGO Płońsk oferta pracy Bank Spółdzielczy w Płońsku
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. RYZYKA FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Pomiar, monitorowanie i raportowanie z zakresu ryzyka bankowego.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich aplikacji na adres: bsplonsk (at) bsplonsk bądź osobiste dostarczenie do sekretariatu Centrali Banku przy ul. Płockiej 28, pok. nr. 210
Data publikacji: 2016-06-07
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Płońsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 28, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomiar, monitorowanie i raportowanie z zakresu ryzyka bankowego.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich aplikacji na adres: bsplonsk (at) bsplonsk bądź osobiste dostarczenie do sekretariatu Centrali Banku przy ul. Płockiej 28, pok. nr. 210
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. RYZYKA FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (ekonomia, ekonometria, matematyka) lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania ryzykiem, bardzo dobrej znajomości programu MS Excel i pozostałych narzędzi MS Office, wysokich zdolności analitycznego i twórczego myślenia oraz planowania, umiejętności formułowania wniosków i argumentowania, umiejętności czytania i interpretacji przepisów prawnych, doświadczenia w pracy w banku na podobnym stanowisku, dynamizmu i inicjatywy w działaniu, rzetelności, skrupulatności i terminowości, dodatkowy atut- znjamość zasad zarządzania ryzykiem kredytowym, płynności, rynkowym i operacyjnym w banku spółdzielczym
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Płońsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Płocka 28, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich aplikacji na adres: bsplonsk (at) bsplonsk bądź osobiste dostarczenie do sekretariatu Centrali Banku przy ul. Płockiej 28, pok. nr. 210
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: ................../2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2016
Data dodania oferty pracy: 07.06.2016
Oferta pracy ważna do: 06.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycja towaru,oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych- kontrola realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - kontrola pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniemWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
oferta pracy subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Rekowo Górne (pomorskie)
formowanie oraz rozformowanie elementóu betonowego, betonowianie elementu oraz wibrowanie i zacieranie
EWO Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów wietnamskich, telefoniczne udzielanie klientom z Wietnamu informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Klejenie pianek i tapicerek.
TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-08 - Paproć (wielkopolskie)
sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru w rozumieniu przepisów prawa budowlanego
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Organizowanie planów, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracowników (w tym m.in. przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych).Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypadów przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a także rejestrów chorób zawodowych).Udział w przekazywaniu obiektów i urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy.Udział w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad i obowiązujących przepisów w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz o zagrożeniach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KoszarowaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-22 - Suchedniów (świętokrzyskie)
opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony ppoż, opracowanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony ppoż, szkolenie żołnierzy zawodowych oraz pracowników RON w zakresie ochrony ppoż
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów, w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, promowanie i sprzedaż produktów oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami banku, zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-10 - Kościan (wielkopolskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ZWK OHP w Szczecinie i obowiązującymi regulaminami i zarządzeniami, rekrutacja pracowników młodocianych- uczestników OHP, wsparcie wychowawcy w zakresie zadań opiekuńczo- wychowawczych
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2016-04-28 - Barlinek (zachodniopomorskie)
ZAKRES ZADAŃ:prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów, sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych,kontrola nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych podmiotów wytwarzających, przechowujących, wprowadzających do obrotu i transportujących żywność pochodzenia zwierzęcego oraz jakością zdrowotną mięsa i produktów mięsnych,nadzór nad gospodarstwami rolnymi produkującymi mleko surowe do skupu i przetwórstwa, monitoring środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w celu wykrycia substancji niedozwolonych u zwierząt lub w żywności, pobierania próbek do badań i celów diagnostycznych, kontrola nad eksportem, importem oraz handlem produktami pochodzenia zwierzęcego, sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzenia kontroli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii, przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności, współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. życiorys/CV i list motywacyjny,2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, 4. kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu, 5. kopia prawa jazdy kat. B, 6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu do godz. 15:00.Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta pracy.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-01-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
staranne wykonywanie zleconych prac budowlanych, dbanie o narzędzia, dbanie o dobre imię firmy
Z.R.B Marian Matuszewski - 2016-05-11 - Bełchatów (łódzkie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Radomsko (łódzkie)
Wykładanie i sprzedaż art. spożywczo- monopolowych
Firma Handlowa Stefan Kuciński - 2016-04-29 - Chłopy (zachodniopomorskie)
Przygotowanie pizzy, kebabów, sałatek
PP POLSKA Iwona Lackosz - 2017-03-17 - Jasło (podkarpackie)
zgodny
Usługi Ogólnobudowlane "Wera" Andrzej Kwaśniewski - 2017-05-04 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pokoi, łazienek,
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Hel (pomorskie)
-prowadzenie kancelarii,-pisanie pism urzędowych,-pomoc w prowadzeniu ośrodka,-prace porządkowe,-robienie zakupów,-inne prace pomocnicze wynikające z funkcjonowania fundacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Sieprawice (lubelskie)
wg stanowiska
A&A Agata Jaszczak w Kargoszynie - 2016-10-13 - Ciechanów (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa peronów. Obsługa myjnui. Pomoc przy dostawach towaru. Dbanie o porządek w miejscu pracy.
"Naftoprojbud" Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Mąkowarsko (kujawsko-pomorskie)
naprawa, instalacja, konserwacja urządzeń transformatorowych dużych mocy. praca 8-16 delegacje. wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie, mile widziane uprawnienia SEP
JST SERWIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Mysłowice (śląskie)
Przyjmowanie klientów; przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługa telefonów, faksów; przygotowywanie korespondencji do wysyłki; obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu, odbiór poczty elektronicznej; obsługa kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Czeladź (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Sanok (podkarpackie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe w branży budowlanej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózki widłowe mile widziane; sprzedaż stacjonarna + wyjazdy do klientów do miast ościennych; dwie zmiany w godz. 7:00-18:00; brak nałogów; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
ZAKŁAD USŁUG METALOWYCH I BUDOWLANYCH MET-BUD JAN SAPIESZKO - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)