INSPEKTOR Słupsk oferta pracy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Nabór ochotników do terytorialnej służby wojskowej oraz narodowych sił rezerwowych, ewidencja ochotników, udział w akcjach promocyjnych, udział w kwalifikacji wojskowej. Okres zatrudnienia: pierwsza umowa na 1 rok z możliwością przedłużenia. Godz. pracy wg grafiku. Wynagrodzenie 3000 zł brutto+dodatek za wysługę. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.00. Pełna oferta pracy na stronie www pod adresem: slupsk.wku.wp.mil.pl

Data publikacji: 2019-08-07

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Westerplatte 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nabór ochotników do terytorialnej służby wojskowej oraz narodowych sił rezerwowych, ewidencja ochotników, udział w akcjach promocyjnych, udział w kwalifikacji wojskowej. Okres zatrudnienia: pierwsza umowa na 1 rok z możliwością przedłużenia. Godz. pracy wg grafiku. Wynagrodzenie 3000 zł brutto+dodatek za wysługę. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.00. Pełna oferta pracy na stronie www pod adresem: slupsk.wku.wp.mil.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B,

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie. Umiejętność obsługi komputera. Min. 6 miesięcy doświadczenia w administracji publicznej. Pełna oferta pracy na stronie www pod adresem: slupsk.wku.wp.mil.pl

Nazwa pracodawcy: WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Westerplatte 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełna oferta pracy na stronie www pod adresem: slupsk.wku.wp.mil.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30-15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Westerplatte

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 07.08.2019

Oferta pracy ważna do: 19.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e4da0afb193cff02709d15fbba8f2fb

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Koło (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w pracy w gastronomii; umiejętność pracy w zespole; książeczka sanepidowska; dyspozycyjność; Zakres obowiązków: wstępna obróbka warzyw i owoców; utrzymanie czystości pomieszczeń bloku żywnościowego, magazynowego oraz sprzętu i naczyń kuchennych; doraźna pomoc kucharzom; pozostałe prace porządkowe; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
SZPITAL MIEJSKI NR 4 W GLIWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)

KELNERKA - od 2 500 PLN

Praca w klubie de Paris- apartamenty Energo
Jarosław Szczerba ENERGO - 2017-01-10 - Bytom (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 400 PLN

nadzór nad budynkami, praca w godz. 7.30-15.30
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU - od 5 200 PLN

do uzgodnienia
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 500 - 3 000 PLN

ksiegowanie oraz sprawy kadrowo - płacowe
RACHUS Usługi Biurowe Jarosław Cimala - 2018-03-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DS. KSIEGOWOŚCI - od 2 500 PLN

praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie robót budowlano-remontowych, montażowych, rozbiórkowych, murowych, tynkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Hornówek (mazowieckie)

POMOCNIK MECHANIKA R134/0393-134/19 - od 2 250 PLN

naprawa i konserwacja maszyn rolniczych
AMROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Jądrowice (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

przygotowanie sałatek
ORIENT EXPRESS Huseyn Kalman - 2016-09-23 - Trzebinia (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 200 PLN

- Pozyskiwanie nowych kontrahentów z krajów arabskich. Praca na terenie całej Polski oraz w delegacjach zagranicznych. Sprzedaż produktów firmy; reprezentacja firmy na rynku i w kontaktach z klientami; monitoring rynku i zbieranie informacji na temat działań konkurencji. Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Współtworzenie strategii rozwoju firmy.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50% - 1/2 etatu).- Praca w godzinach: 8:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w branży handlu. Znajomość j. arabskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym.- Znajomość j. arabskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym w związku z prowadzeniem rozmów handlowych z klientami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS TURYSTYKI - od 2 100 PLN

Obsługa interesantów, sprzedaż wycieczek zagranicznych, karajowych,ubezpieczeń,biletów lotniczych,autokarowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Starogard Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 15 PLN

Montaż układów elektronicznych, proste czynności związane z lutowaniem elementów, drobne prace produkcyjne.
ATERIMA CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-05 - Liszki (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-01-31 - Bytom (śląskie)

KONSTRUKTOR - TECHNOLOG - od 2 700 PLN

Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów,prowadzenie nadzoru konstr.tech.nad prod.wyrob.,opracowanie i wprowadzanie zmian w dokument.konstr.-technolog.,optymalizacja procesów techn.,prowadzenie nadzorunad wykon.modeli prototypów,prowadzenie prawidłowej gospodarki dokumentacją techniczną.Śledzenie rozwoju wyrobów w branży oraz technologii ich wytwarzania.Mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA - 2016-11-02 - Twardogóra (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Lębork (pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH - 2 500 - 3 500 PLN

tworzenie specyfikacji jakościowo-ilościowych, wykonywanie analiz fizykochemicznych próbek produktów, kontrola jakości produktów spożywczych
"N A N G A " Przemysław Figura - 2017-04-27 - Złotów (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 300 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Jabłonowo (mazowieckie)

KIEROWCA NA TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie zaespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych
HUBER Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-04 - Jaworzno (śląskie)

KUCHARZ (O) - do 2 400 PLN

kucharz
Hotel "BRISTOL" Tadeusz Nosek - 2018-10-09 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 500 PLN

- współpraca z wydziałami Starostwa, jednostkami organizacyjnymi powiatu i innymi samorządami na płaszczyźnie opracowywania i realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku aplikacyjnego- realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności ze środków UE- prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowgo w Łęcznej i jednostek organizacyjnych Powiatu- współorganizacja imprez i uroczystości powiatowych- archiwizacja dokumentówPełna informacja dot. wymagań, wymaganych dokumentów, warunków prac znajduje się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Pracy.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-12-07 - Łęczna (lubelskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

szczegółowa informacja znajduje sie na stronie www.krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-03-15 - Jarocin (wielkopolskie)

ZASTĘPCA GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ - od 3 500 PLN

wykształcenie wyższe ekonomiczne, min. 3 lata doświadczenia pracy w księgowościznajomość zasad pełnej księgowości;prowadzenie ksiąg handlowych,sporządzanie analiz finansowych, prowadzenie pełnej księgowości
MAGNE SUPERAT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-03-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA/DOPOSAŻENIE/16/3543 - od 1 900 PLN

przygotowanie półproduktów na bazie warzyw i owoców oraz surówek, soków, sałatek, klusek itd., mycie naczyń kuchennych, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ - od 2 500 PLN

Prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi w pracowni ogrodniczo-botanicznej
Caritas Diecezji Sandomierskiej - 2018-08-17 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 200 PLN

Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)