INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników Oddziału oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie w celu realizacji potrzeb ww. osóbWydawanie ww. zaświadczeń osobom bezpośrednio zgłaszającym potrzebę ich uzyskania oraz osobom uprawnionym, posiadającym odpowiednie upoważnieniaNaliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy w zakresie zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku na koszt MSWiA, zwrotu kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych oraz sprawdzanie kompletności wniosków i prowadzenie ich ewidencji w celu bieżącej realizacji wypłat ww. należnościPotwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach, poprzez bieżący kontakt, w celu zapewnienia procesu weryfikacji prawdziwości danych zawartych w zaświadczeniuWprowadzanie ww. należności do programu FT_Płace w celu sporządzenia listy uposażeń funkcjonariuszy OddziałuTerminowe dokonywanie wypłat ww. należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Monitorowanie i zgłaszanie Kierownikowi Sekcji zapotrzebowania środków finansowych na wypłaty przedmiotowych należności w celu właściwej realizacji planu finansowegoi niedopuszczenie do wystąpienia braków środków finansowychDokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków tj. zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku na koszt MSWiA (poz. 307010), zwrotu kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych (poz. 307011-3), w celu właściwej realizacji planu finansowego
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników Oddziału oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie w celu realizacji potrzeb ww. osóbWydawanie ww. zaświadczeń osobom bezpośrednio zgłaszającym potrzebę ich uzyskania oraz osobom uprawnionym, posiadającym odpowiednie upoważnieniaNaliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy w zakresie zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku na koszt MSWiA, zwrotu kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych oraz sprawdzanie kompletności wniosków i prowadzenie ich ewidencji w celu bieżącej realizacji wypłat ww. należnościPotwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach, poprzez bieżący kontakt, w celu zapewnienia procesu weryfikacji prawdziwości danych zawartych w zaświadczeniuWprowadzanie ww. należności do programu FT_Płace w celu sporządzenia listy uposażeń funkcjonariuszy OddziałuTerminowe dokonywanie wypłat ww. należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Monitorowanie i zgłaszanie Kierownikowi Sekcji zapotrzebowania środków finansowych na wypłaty przedmiotowych należności w celu właściwej realizacji planu finansowegoi niedopuszczenie do wystąpienia braków środków finansowychDokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków tj. zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku na koszt MSWiA (poz. 307010), zwrotu kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych (poz. 307011-3), w celu właściwej realizacji planu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, rozdziału 13 ustawy o Straży Granicznej oraz rozporządzenia MSWiA w sprawie warunków przejazdu funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz członków ich rodzin na koszt właściwego organu Straży Granicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki ekonomiczne, prawo, administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogłoszenie o naborze nr 58598 z dnia 12 grudnia 2019 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:Inspektor Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowegoogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACY:Praca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Bieżące, codzienne udzielanie informacji w procesie weryfikacji przez banki/instytucje finansowe danych zwartych w zaświadczeniu o uzyskanych dochodach.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃ:Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy i pracowników Oddziału oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie w celu realizacji potrzeb ww. osób.Wydawanie ww. zaświadczeń osobom bezpośrednio zgłaszającym potrzebę ich uzyskania oraz osobom uprawnionym, posiadającym odpowiednie upoważnienia.Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy w zakresie zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku na koszt MSWiA, zwrotu kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych oraz sprawdzanie kompletności wniosków i prowadzenie ich ewidencji w celu bieżącej realizacji wypłat ww. należności.Potwierdzanie bankom i instytucjom finansowym wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach, poprzez bieżący kontakt, w celu zapewnienia procesu weryfikacji prawdziwości danych zawartych w zaświadczeniu.Wprowadzanie ww. należności do programu FT_Płace w celu sporządzenia listy uposażeń funkcjonariuszy Oddziału.Terminowe dokonywanie wypłat ww. należności ujętych na listach uposażeń funkcjonariuszy.Monitorowanie i zgłaszanie Kierownikowi Sekcji zapotrzebowania środków finansowych na wypłaty przedmiotowych należności w celu właściwej realizacji planu finansowego i niedopuszczenie do wystąpienia braków środków finansowych.Dokonywanie uzgodnień z Sekcją Księgowości i Rozliczeń do 5-go dnia miesiąca w zakresie ponoszonych wydatków tj. zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku na koszt MSWiA (poz. 307010), zwrotu kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych (poz. 307011-3), w celu właściwej realizacji planu finansowego. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie średnie,Znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, rozdziału 13 ustawy o Straży Granicznej oraz rozporządzenia MSWiA w sprawie warunków przejazdu funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz członków ich rodzin na koszt właściwego organu Straży Granicznej,Doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcv w jednostkach sektora finansów publicznych,Posiadanie obywatelstwa polskiego,Korzystanie z pełni praw publicznych,Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:Wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.Doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy w komórce ds. płac lub ewidencyjno rozliczeniowej.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CV,List motywacyjny,Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODO.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 18 grudnia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie: wg mnożnika 1,279 kwoty bazowej, dodatek za wysługę.Planowana data zatrudnienia: ok. 20.01.2020 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODO
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec6580c617ee5a66294fce61e341f146
Podobne oferty pracy
Nauka muzyki. Okres zatrudnienia 01.09.2019-31.08.2020. Godz. pracy 8-12. Wymiar czasu pracy: 9/18 etatu.[Praca na czas określony] : 01.09.2019-31.08.2020. Wynagrodzenie: 1 115 zł brutto - 1 741,5 zł brutto w zależności od stopnia awansu zawodowego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SŁUPSKU - 2019-08-16 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż i promowanie produktów oraz usług sieci PLAY. Budowanie długotrwałej relacji z klientem. Obsługa klientów zgodnie ze standardami PLAY. Realizacja zadań administracyjnych.
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2020-06-19 - Ropczyce (podkarpackie)
Prace romontowo - budowlane, układanie kostki brukowej.
Firma Remontowo - Budowlana "KOZYRA" Józef Kozyra - 2019-05-22 - Jelna (podkarpackie)
pełnienie dyżurów w budynkach Akademii Muzycznej,obsługa centrali telefonicznie, wydawanie kluiczy, utrzymanie porządku na tertenie (*sprzątanie i odśnieżanie chodnika)
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków, obróbka warzyw, mięsa, zmywanie, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
IMPEL CATERING "COMPANY" Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Sosnowiec (śląskie)
do uzgodnienia
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Rogoźnica (podkarpackie)
Prace pomocnicze przy murarzu.Miejsce wykonywania pracy: teren powiatu rypińskiego.
"SŁAW-BUD"- Sławomir Brodziński - 2021-06-18 - Nowe Sadłowo (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych, obsługa dystrybutora LPG
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Nasielsk (mazowieckie)
Ochrona mienia i obiektu.
Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-03-18 - Gdańsk (pomorskie)
M.in. mycie, czesanie, karmienie, pomoc przy ubieraniu, powiadomienie lekarza w razie potrzeby oraz wszystkie inne czynności związane z opieką nad osobami starszymiOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:na okres próbny 3 msc.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów ul. Stroma 3PRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-nd, 6-14/14-22/22-6
Prywatny Dom Opieki "Maria" S.C. - 2019-04-16 - Mikołów (śląskie)
SPORZĄDZANIE AKTÓW NOTARIALNYCH, KONTAKT Z KLIENTAMI, PROWADZENIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
KANCELARIA NOTARIALNA ANNA ASCHEBRENNER-PIEPRZYCA - 2021-05-11 - Kraków (małopolskie)
Pracownik gospodarczyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Gąbin (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
URZĄD MIEJSKI W NOWOGARDZIE - 2016-11-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Obsługa pod względem merytorycznym stałych klientów spółdzielni, pozyskiwanie nowych klientów, szkolenia doradcze z zakresu oferowanych produktów, utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami Spółdzielni.
POKÓJ SPÓŁDZIELNIA ELEKTROTECHNICZNA - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
SPORZĄDZANIE AKTÓW NOTARIALNYCH, KONTAKT Z KLIENTAMI, PROWADZENIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
KANCELARIA NOTARIALNA ANNA ASCHEBRENNER-PIEPRZYCA - 2021-05-11 - Kraków (małopolskie)
wsparcie psychologiczne uczestników ŚDS, dokonywanie diagnoz dotyczących stanu psychicznego i emocjonalnego podopiecznych oraz współpraca z zespołem terapeutycznym
Środowiskowy Dom Samopomocy we Wronkach - 2018-04-04 - Wronki (warmińsko-mazurskie)
BYCIE GŁÓWNYM KONTAKTEM SZKOLENIOWYM W ZAKRESIE CISCO READY; ZAPEWNIANIE WIEDZY SPECJALISTYCZNEJ W ZAKRESIE POSZCZEGÓLNYCH ZAGADNIEŃ CISCO READY CZŁONKOM ZESPOŁÓW DS. SPRZEDAŻY, OPERACJI I FINANSÓW ORAZ WYBRANYM PARTNEROM; PRZYCZYNIANIE SIĘ DO REALIZACJI PLANU WDROŻENIA W CELU WSPIERANIA GLOBALNEJ ZDOLNOŚCI INTERESARIUSZY DO WYKORZYSTANIA BAZY INSTALACYJNEJ I WIEDZY ANALITYCZNEJ CISCO; ZROZUMIENIE I WYTYCZANIE KIERUNKÓW ROZWOJU PRZYSZŁYCH ROZWIĄZAŃ CISCO READY; ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA KOMUNIKACJĘ Z CZŁONKAMI ZESPOŁU, INTERESARIUSZAMI I KADRĄ KIEROWNICZĄ W CELU WSPARCIA WSPÓŁPRACY W CAŁYM ZESPOLE; POMOC W USTALANIU PRIORYTETÓW W ODNIESIENIU DO KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW ORAZ KOORDYNACJA DZIAŁAŃ W CELU SPEŁNIENIA ZOBOWIĄZAŃ I OCZEKIWAŃ ZAINTERESOWANYCH STRON.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
- praca na terenie kraju
P.H.U. "RAFEX" IMPORT-EKSPORT RAFAŁ ŚWIĄTKOWSKI - 2018-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Biała Panieńska (wielkopolskie)
PILNOWANIE TERENU FIRMY,PRACE PORZĄDKOWE (praca na 1/3 etatu)
HURTOWNIA BUDOWLANA"AGAD" SP.Z O.O - 2017-03-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości restauracji i hotelu, nakrywanie stołów,serwowanie potraw i napojów, zmiana nakryć i obrusów, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień konsumenckich. Przygotowywanie prostych posiłków.
ASM GRAND SP. Z.O.O. - 2017-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
SPORZĄDZANIE AKTÓW NOTARIALNYCH, KONTAKT Z KLIENTAMI, PROWADZENIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
KANCELARIA NOTARIALNA ANNA ASCHEBRENNER-PIEPRZYCA - 2021-05-11 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z rogramem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Budzyń (podkarpackie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczym.
F.H.U. A&G Arkadiusz Kobos - 2017-01-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie i produkcja wyrobów cukierniczych
Piekarnia-Cukiernia s.c. Z. T. M. Jeziorny i M. Kopacka - 2016-01-21 - Kępno (wielkopolskie)
Wydawanie płyt, przyjmowanie płyt.
MEBELUX Sp. z o.o. Ostróda - 2020-07-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Baciki Bliższe (podlaskie)
SPORZĄDZANIE AKTÓW NOTARIALNYCH, KONTAKT Z KLIENTAMI, PROWADZENIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
KANCELARIA NOTARIALNA ANNA ASCHEBRENNER-PIEPRZYCA - 2021-05-11 - Kraków (małopolskie)