INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ(NR 3221) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ(NR 3221)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ(NR 3221)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalności
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. CV.2. List motywacyjny.------------------Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niewłaściwe wykreślić------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy 85-915, ul Podchorążych 33, reprezentowany przez Szefa Zarządu, zwany dalej Zarządem.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarządu. II. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:1.w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2.w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3.w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4.w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5.w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1.w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2.w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,3.w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.------------------Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej kopercie, w godzinach 7.30-11.30 i 13.30-15.30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 05.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23cff09615b08d1fd53f4e5a83d47c77
Podobne oferty pracy
Załadunek i Rozładunek towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wyszków (mazowieckie)
- ustalanie terminów i prowadzenie samodzielnych inspekcji/audytów firm branży drzewnej, płytowej, papierniczej oraz pochodnych (firm handlowych i wykorzystujących surowce leśne np. drukarni) na terenie woj. warmińsko-mazurskiego- przygotowanie raportów w jęz. Angielskim lub polskim na podstawie udostępnionych dokumentów i formularzy.
Control Union Poland Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sortowanie surowca, przygotowanie elementów drewnianych i ich montaż, pakowanie i kodowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI,HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Norki (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o czystośc wnętrza i terenu zewnętrznego powierzonych nieruchomości. 2 razy w tygodniu zamiatanie, 2 razy w miesiący mycie całego wnętrza klatek schodowych, codziennie mycie parteru, wind, obejście terenu wokół budynków i wyzbieranie śmieci - butelki, puszki itp.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
biegła znajomość w odczytywaniu rysunków zbrojeniowych, nadzór nad brygadą zbrojarzy, codzienne rozdawanie obowiązków dla podwładnych pracowników, sporządzanie list zapotrzebowania na materiał ( stal zbrojeniową), rozliczanie pracowników z powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy oraz konwersacji ze zleceniodowcą
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
nauczanie
Przedszkole Nr 6 - 2017-10-24 - Głosków (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków i deserów
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)
przyjmowanie, kompletowanie i rejestrowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, ustalanie prawa i przygotowywanie decyzji w sprawach zasiłków chorobowych, przedłuzonych zasiłków chorobowych, macierzyńskich oraz pogrzebowych, przygotowywanie dokumenctacji w zakresie wypłat świadczeń krótkoterminowych, potrącanie z wypłaconych świadczeń zaległych składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz nalezności z innych tytułów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2019-01-15 - Kościan (wielkopolskie)
Nadzór inwestorski nad powierzonymi robotami budowlanymi oraz ich rozliczanie, przygotowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na planowane roboty, weryfikacja dokumentacji projektowych, rozwiązywanie problemów związanych z utrzymaniem technicznym budynków.
Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa Oskard - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)
Staz dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2017-08-30 - Wyryki-Połód (lubelskie)
praca fizyczna przy obsłudze linii produkcyjnej
"SANTE" A. Kowalski Sp. Jawna - 2016-06-03 - Sobolew (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości budżetu Powiatu (organu); prowadzenie sprawozdawczości budżetowej - przyjmowanie, ewidencja i analiza sprawozdań budżetowych; prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem zaciągniętych kredytów, pożyczek i wyemitowanych obligacji,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sprzątanie jednostek mieszkalnych oraz obiektu hotelowego
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
obsługa klienta,sprzedaż,kasowanie towaru,przyjęcia towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Czeladź (śląskie)
wykonywanie rysunków technicznych elementów kotłów c.o itp.
PPHU Fokus Radosław Fibner Waldemar Staszak - 2019-02-25 - Pieruszyce (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Głogów (dolnośląskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Przedszkole Miejskie w Chocianowie - 2017-08-07 - Chocianów (dolnośląskie)
zbrojenia,betonowanie, murowanie, dozbrajanie stropów żelbetowych
Ił-Bud Zbigniew Wojtiuk - 2016-04-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zabrze (śląskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa i tworzenie stron internetowych, przygotowywanie reklam prasowych, przygotowywanie materiałów do druku. Praca na 1/2 etatu w Kętach w godz. pomiędzy 9.00 a 18.00 (grafik do ustalenia).
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-03-01 - Kęty (małopolskie)
obsługa klienta w zakładzie fryzjerskim; praca w godz 9.00-21.00 wg grafika ( możliwość dopasowania godzin pracy do potrzeb pracownika);
studio urody "Buduar" Marta Piec - 2017-06-22 - Łagów (dolnośląskie)
- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa, udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej, obsługiwanie rejestrów i ewidencji obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.- Praca w Katowicach i teren woj. śląskiego.- Warunki pracy: praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2403,00 do 2 938,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie: budowlane, powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej, uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie, prawo jazdy kat. B, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętności argumentowania i redakcyjne, umiejętność rozwiązywania problemów.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: techniczne, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń,wiedza techniczna, umiejętność fachowej oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych.Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
zabiegi pielęgnacyjne na twarz
SKLEP WIELOBRANŻOWY : BARANIK ANNA - 2019-06-03 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7-16 Słupsk i okolice; wynagrodzenie 3000 zł brutto do uzgodnienia
Elektrousługi Ziełko Krzysztof Łobocki - 2017-08-21 - Słupsk (pomorskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Transport odpadów i prania na terenie szpitala. Praca w godz.: 7.00-19.00, co drugi dzień.
IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. - 2019-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
optymalizacja procesu zamówień, zapewnienie zgodności udzielania zamówień przez firmę z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Białystok (podlaskie)