INSPEKTOR KREDYTOWY W ZESPOLE ANALIZ KREDYTOWYCH Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława
Stanowisko: INSPEKTOR KREDYTOWY W ZESPOLE ANALIZ KREDYTOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,- ewidencja zawartych umów w odpowiednich rejestrach
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,- ewidencja zawartych umów w odpowiednich rejestrach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.700 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KREDYTOWY W ZESPOLE ANALIZ KREDYTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania: wykształcenie wyższe, dobra znajomość obsługi komputera, otwartość i komunikatywność, odpowiedzialność, uczciwość, terminowość i dokładność, dyspozycyjność,brak obawy przed nowymi wyzwaniami i chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji. W zamian oferujemy:pracę w dynamicznym zespole specjalistów,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń.
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym (opatrzone klauzulą o ochronie danych osobowych) prosimy przesyłać do dnia 12.11.2019r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławieul. Jana III Sobieskiego 4914-200 Iławaz dopiskiem PRACAlub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacjeNie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo,w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2)wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3)Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8)przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9)podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10)administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.10.2019
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da77e64466c727d7919934810cd3bf5f
Podobne oferty pracy
uprawnienia zgodnie z § 2. 1. pkt 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704); umowa na 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-18 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
Biuro firmy zajmującej się budową domów z bali oraz punkt handlowy ze stolarką okienną, pokryciami dachowymi i systemami dociepleń.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Śrem (wielkopolskie)
- obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW.- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013,2014-2020.- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2019-09-27 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Rozliczanie opłat za mieszkania
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Instalator sieci wodnych. Dyspozycyjność 8:00-18:00, 168 godzin w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
segregownie odpadów budowlanych
Wirex Spółka Jawna Jerzy, Jan Wirek - 2017-08-10 - Będzin (śląskie)
Montaż bram przemysłowych, krat rolowanych, rolet, markiz
"ADAMS" Z.P.U. ADAM PERKOWSKI - 2019-04-17 - Legionowo (mazowieckie)
sprawy prawne i administracyjne
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Kraków (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Siemiatycze (podlaskie)
obsługa klienta, ekspozycja towarów, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Ogłoszenie (bliższe szczegóły) o naborze znajduje sie na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora ds. kadr i szkolenia: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych ,kontrolnych oraz badań psychologicznych, nadzór nad przeprowadzeniem terminowych szkoleń bhp i p.poż., terminowe realizowanie zgłoszeń do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników i ich rodzin, współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, prowadzenie ewidencji legitymacji i upoważnień służbowych dla pracowników, sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego w zakresie spraw zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji, w zastępstwie - obsługa kasy zgodnie z instrukcją kasową wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-12-06 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie strzyżenia, modelowania i koloryzacji
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Polski Związek Działkowców Okręg Śląski poszukuje osoby na stanowisko: Inspektor ds. prawnych- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Rozpatrywanie spraw dotyczących wypowiadania umów dzierżawy działkowej. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Rodzinnych Ogrodów Działkowych (ROD). Prowadzenie szkoleń dla nowych działkowców w zakresie ustawy o ROD, Statutu PZD oraz Regulaminu ROD. Obsługa walnych zebrań w ROD i badanie dokumentacji. Udział w procesie kontroli ROD i sporządzanie zaleceń pokontrolnych. Kontakt z Zarządami ROD z terenu Miasta Katowice, Mysłowice i Siemianowice Śląskie.- Wynagrodzenie: 2057 zł brutto (1500 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (60%).- Praca na 3/5 etatu w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy:- wykształcenia wyższego (prawo lub administracja publiczna)- gotowości do świadczenia pracy na 3/5 etatu- perfekcyjnej organizacji pracy, znajomości ustawy o ROD z 13.12.2013r., Statutu PZD.- dyskrecji , umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, - dyspozycyjności,- odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu,- obsługi komputera, w tym pakietu Office.Dodatkowy atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z posiadanym taborze, znajomość części samochodowych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SMAOCHODOWEJ SP. Z O.O. W GRÓJC - 2017-07-05 - Grójec (mazowieckie)
palacz kotłów CO
"Stolart" sp. z o.o. Dobra 508, Ryszard Florek - 2015-12-04 - Dobra (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabłudów (podlaskie)
praca administracyjno-biurowa w Wydziale Środowiska Urzędu Miasta Olsztynagodziny pracy pon. 8:00-16:00, wt.- pt. 7:30-15:30
Urząd Miasta Olsztyna - 2019-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Chorzów (śląskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie miernictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu zakładów górniczych w zakresie mierniczym, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
nadzór i kierowanie budowami; przeglady okresowe obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
1. Zapoznanie z przepisami bhp i p.poż.2. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Łęczycy:- regulaminem organizacyjnym,- regulaminem pracy.3. Dbałość o czystość i porządek w budynku Starostwa przy Pl. T. Kościuszki lub zamiennie Al. 1 Maja:- sprzątanie pomieszczeń biurowych w Starostwie Powiatowym w Łęczycy,- utrzymywanie w czystości łazienek, korytarzy, schodów, lamperii,- ścieranie kurzy na szafach, biurkach i regałach,- mycie okien dwa razy w roku (wiosną i jesienią),- wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości,- wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie działalności wydziału.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Łęczyca (łódzkie)
zarządzanie obszarem produkcyjnym, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Sygneczów (małopolskie)
Zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow/Okres zatrudnienia 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie miesięczne od 3000 zł brutto do 3400 zł brutto (w zależności od stażu pracy). Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2019-01-17 - Ustka (pomorskie)
Praca koncepcyjna przy tworzeniu nowych wyrobów, opracowywanie norm pracy i wydajności , receptur i norm zużycia opakowań, opracowywanie instrukcji technologicznych przeprowadzanie prób technologicznych i wprowadzanie do produkcji nowych i zmodernizowanych wyrobów, opracowywanie normatywów technologicznych i technicznych dla maszyn i urządzeń, sporządzanie kalkulacji cenowych wyrobuanaliza i weryfikacja dopuszczalnych odchyleń w procesie produkcji
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2015-12-07 - Nysa (opolskie)
jw.
SGB CDR INVESTMENT Sp.zo.o - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka krawędziowa szkła,linia do produkcji szyb zespolonych
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- bieżąca obsługa operacyjna Klientów w placówce,- sprzedaż produktów bankowych,- sporządzanie wniosków i umów kredytowych,- kompletowanie dokumentacji Klientówe-mail: k.hoffmann (at) franczyzabanku.pl
Salemax Maciej Makowski - 2016-07-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów, udział w komisjach, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad artykułami żywnościowymi i produktami użytkowymi oraz ich badanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)