INSPEKTOR Jastrz臋bie-Zdr贸j oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: INSPEKTOR
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Jastrz臋bie-Zdr贸j, powiat: m. Jastrz臋bie-Zdr贸j, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: INSPEKTOR
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Jastrz臋bie-Zdr贸j
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Jastrz臋bie-Zdr贸j
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpocz臋cia pracy: 26.02.2020
Data zako艅czenia pracy: 25.06.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jastrz臋biu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczy艅ska 134, 44-335 Jastrz臋bie-Zdr贸j, powiat: m. Jastrz臋bie-Zdr贸j, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Jastrz臋bie-Zdr贸j
Gmina pracodawcy: Jastrz臋bie-Zdr贸j
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Jastrz臋bie-Zdr贸j
Ulica pracodawcy: Pszczy艅ska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Szpital Specjalistyczny
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jastrz臋biu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 23.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fdf28dc14304a6704631e969fc30b1cf
Podobne oferty pracy
Dekretowanie i wprowadzanie do ksi膮g rachunkowych dowod贸w ksi臋gowych,Wsp贸艂praca mi臋dzy kom贸rkami organizacyjnymi Oddzia艂u i Plac贸wkami Terenowymi w zakresie uzgodnie艅 sald kont funduszy,Wykonywanie czynno艣ci z wykorzystaniem bankowo艣ci elektronicznej,Sprawdzanie dowod贸w ksi臋gowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, wsp贸艂praca z poczt膮 i bankami w zakresie rozlicze艅 finansowych,Przygotowanie danych do opracowania projekt贸w plan贸w finansowych poszczeg贸lnych funduszy,,Przygotowanie do archiwizowania dokumentacji ksi臋gowej,
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego O/R w Gda艅sku - 2018-03-09 - Gda艅sk (pomorskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: prowadzenie okresowych kontroli obiekt贸w budowlanych, sporz膮dzanie plan贸w potrzeb remontowych, inspekcja obiekt贸w, nadz贸r nad przekazywaniem obiekt贸w budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wy偶sze techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata do艣wiadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obs艂uga komputera MS Office Excel, umiej臋tno艣膰 kosztorysowania
4 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2017-10-03 - Lubliniec (艣l膮skie)
Obs艂uga maszyny numerycznej.
RZT Technika Grzewcza 艁ukasz Stachnik - 2018-09-17 - Brzezie (ma艂opolskie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 na hali produkcyjnej (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) cukierniawadowice.pl)
HMH Hardek M膮ka Hardek Sp贸艂ka Jawna - 2016-12-16 - Klecza Dolna (ma艂opolskie)
- Ksi臋gowanie operacji finansowo-gospodarczych w systemie finansowo-ksi臋gowym w zakresie dokument贸w dotycz膮cych ewidencji maj膮tku Urz臋du,- Sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym i deklaracja dokument贸w dotycz膮cych ewidencji maj膮cych Urz臋du,- Uzgadnianie i weryfikacja stan贸w ewidencyjnych maj膮tku trwa艂ego,- Sporz膮dzanie dokumentacji finansowej w zakresie spraw zwi膮zanych z prowadzonymi ewidencjami oraz wspo艂praca z kom贸rkami merytorycznymi w tym zakresie spraw zwi膮zanych z prowdzonymi ewidencjami oraz wsp贸艂praca z kom贸rkami merytorycznymi w tym zakresie, w tym uzgadnianie sald mienia u偶yczonego,- Naliczanie amortyzacji 艣rodk贸w trwa艂ych i warto艣ci niematerialnych i prawnych,- Uzgadnianie zapis贸w analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatk贸w w zakresie wskazanym przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego w celu rzetelnego przedstawiania danych.WARUNKI PRACY:Czynniki uci膮偶liwe: praca w stresie pod presj膮 czasu. Wykonywanie zada艅 obarczonych ryzykiem wyst膮pienia b艂ed贸w skutkuj膮cych nara偶eniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finans贸w publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksi膮g rachunkowychKontakty zewn臋trzne: kilka razy w miesi膮cu - kontrahenci Urz臋du w celu wyjasnienia rozbie偶no艣ci w ewidencji rozrachunk贸w, Kilka razy w roku- d艂u偶nicy w celu przekazania informacji na temat zad艂u偶enia lub ewentualnych rozbiezno艣ci; Ministerstwa resortowe w zakresie przekazania informacji dotycz膮cych sporz膮dzanych sprawozda艅 i rozlicze艅.INNE d艂ugotrwa艂a praca przy komputerze, wymuszona pozycja cia艂a, praca w godzinach nadliczbowych istniej膮 bariery architektoniczne w zakresie poruszania si臋 po budynku - utrudniony dost臋p dla os贸b niepe艂nosprawnych poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich.Miejsce wykonywania pracy: 艁UW w 艁odzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 艁贸d藕Godziny pracy od 8:00 do 16:00
艁脫DZKI URZ膭D WOJEW脫DZKI w 艁ODZI - 2018-10-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- sporz膮dzanie kosztorys贸w- analiza dokumentacji projektowej/przetargowej- prowadzenie uzgodnie艅 technicznych oraz przygotowywanie ofert- wykonywanie analiz oraz oblicze艅 technicznych- tworzenie dokumentacji powykonawczej- kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, inwestorami, podwykonawcami oraz dostawcami- przygotowanie specyfikacji ilo艣ciowej i materia艂owej
And Bud Sp贸艂ka z Ograniczon膮 Odpowiedzialno艣ci膮 - 2020-06-19 - Milczany (艣wi臋tokrzyskie)
PRZYJMOWANIE WYP艁AT GOT脫WKOWYCH I DOKONYWANIE WYP艁AT GOT脫WKOWYCH. pROMOWANIE PRODUKT脫W I US艁UG BANKU ORAZ PODMIOT脫W WCHODZ膭CYCH W SK艁AD GRUPY KAPITA艁OWEJ BANKU
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2016-01-19 - Gryfice (zachodniopomorskie)
路prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomo艣ciach,路opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczeg贸lnych nieruchomo艣ci,路przygotowanie materia艂贸w przetargowych na realizacj臋 remont贸w, uczestnictwo w przetargach, 路organizacja i nadz贸r nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynk贸w,路realizacja um贸w zawartych z Klientami w zakresie technicznym,路organizacja i udzia艂 w zebraniach Wsp贸lnot Mieszkaniowych, 路wsp贸艂praca z Urz臋dem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji pa艅stwowej,路egzekwowanie od wykonawc贸w terminowo艣ci oraz dobrej jako艣ci wykonania rob贸t a tak偶e pe艂nej dokumentacji wykonawczej
TuMieszkamy Sp. z o.o. - 2020-01-28 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
prace budowlane
Przedsi臋biorstwo Budownictwa Og贸lnego i In偶ynieryjnego "Ma膰ko" Sp贸艂ka Jawna - 2017-02-01 - G艂ubczyce (opolskie)
Zakres obowi膮zk贸w: - pozyskiwanie nowych klient贸w - kontakt bezpo艣redni z klientami - realizacja wyznaczonych plan贸w - prowadzenie rozm贸w handlowych - budowanie d艂ugotrwa艂ych relacji handlowych z klientami
MULTIPACK Marek Kie艂b - 2015-12-30 - Soko艂贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
a) sporz膮dzanie dokument贸w i pism na potrzeby Dzia艂u Inwestycji, b) opracowywanie analiz, meludnk贸w i zestawie艅,c) prowadzenie teczek zadaniowych. Oferta dost臋pna w sali E, D. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail (CV): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik膮 SP ZOZ we Wroc艂awiu - 2018-03-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Kontrola jako艣ciowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcj膮 kontroli. W艂a艣ciwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raport贸w i sprawozda艅 z prowadzonej kontroli. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. W przypadku wykrycia brak贸w, post臋powanie zgodnie z procedur膮.
Randstad Polska - 2017-06-05 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
obs艂uga klientapraca na 1/2 etatu w godz. 7-11
1.SALAMO ALIKOM SALEM ELMAADALAWI; 2.SULTAN S.C. - 2016-02-01 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
wprow. danych magazynowych do systemu, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z transportami, reklamacjami
"THERMAFLEX IZOLACJI" SP脫艁KA Z O. O. - 2016-10-13 - 呕ar贸w (dolno艣l膮skie)
Przew贸z towar贸w r贸偶nych na terenie Niemiec
Us艂ugi Transportowe 艢ledzik Robert - 2018-03-22 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
W oparciu o dokumenty dotycz膮ce remont贸w pustostan贸w przygotowanie dokument贸w dla ZGN, pism do najemc贸w/u偶ytkownik贸w z informacj膮 o konieczno艣ci wykonania remontu. Po zako艅czonym remoncie wyst膮pienie do Likwidatury o obci膮偶enie najemcy/u偶ytkownika, zamykanie procedury w SZTON w momencie fakturowania, przekazanie faktury do ksi臋gowo艣ci (przypisanie konta), a nast臋pnie do likwidatury, zlecanie wykonania 艣wiadectw charakterystyki energetycznej dla pustostan贸w i budynk贸w Miasta, wystawianie zlece艅 niewymagaj膮cych przygotowania kosztorysowego (przegl膮dy, umowa ramowa - stolarka okienna), uzupe艂nianie w rejestrze pustostan贸w um贸w na remonty, prowadzenie rejestru post臋powa艅 przetargowych prowadzonych przez DOM oraz rejestru zawieranych um贸w przez DOM, przygotowanie sprawozda艅 wymaganych przez jednostki zewn臋trzne i wewn臋trzne ZGN, nadz贸r nad umowami konserwacyjnymi pod wzgl臋dem przyznanego limitu 艣rodk贸w finansowych na czas trwania um贸w, uzupe艂nianie na bie偶膮co dat przegl膮d贸w w poszczeg贸lnych bran偶ach i kontrola termin贸w obowi膮zywania,prowadzenie bie偶膮cych spraw Wsp贸lnot Mieszkaniowych oraz obs艂uga zebra艅 Wsp贸lnot Mieszkaniowych.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga w贸zk贸w wid艂owych;Praca na magazynie kompletacja.Trzy zmiany.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: OSOBI艢CIE W SIEDZIBIE FIRMY w godz. 9:00-15:00, bud. C pok. 17
KOELNER S.A. - 2017-05-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
zarz膮dzanie bezpiecze艅stwem danych osobowych z uwzgl臋dnieniem obowi膮zuj膮cych przepis贸w, weryfikacja zgodno艣ci dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA B艁A呕KA - 2019-03-18 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
zabiegi piel臋gnacyjne na twarz i cia艂o, stylizacja paznokci (偶ele i hybrydy)
Firma Handlowo-Us艂ugowa "ANETA" Aneta Wyszko艅 - 2016-07-13 - Sosnowiec (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 i przygotowanie rozstrzygni臋膰 administracyjnych w sprawach po艣wiadczania posiadania oraz utraty obywatelstwa polskiego,- prowadzenie post臋powa艅 i przygotowanie rozstrzygni臋膰 administracyjnych w sprawach uznania cudzoziemca za obywatela polskiego,- przyjmowanie i opracowanie wniosk贸w o nadanie obywatelstwa polskiego oraz o wyra偶enie zgody na zrzeczenie si臋 obywatelstwa polskiego,- prowadzenie spraw dotycz膮cych repatriacji, w tym przygotowanie projekt贸w wyst膮pie艅 Wojewody do ministra w艂a艣ciwego do spraw wewn臋trznych o udzielenie gminom dotacji z bud偶etu pa艅stwa, w zwi膮zku z osiedleniem si臋 na ich terenie rodzin repatriant贸w oraz przeprowadzanie kontroli wykorzystania tych dotacji,- prowadzenie wsp贸艂pracy z polskimi plac贸wkami konsularnymi w sprawach o stwierdzenie posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego oraz uzyskania obywatelstwa polskiego, - prowadzenie rejestracji i ewidencji utrat i nada艅 obywatelstwa polskiego w systemie informatycznym ,,POBYT i w rejestrze PESEL oraz dokonywanie weryfikacji danych,- udost臋pnianie danych dotycz膮cych posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego s膮dom, prokuraturze oraz innym uprawnionym organom pa艅stwowym.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie sprzeda偶y produkt贸w optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych dzia艂a艅 w salonie maj膮ce na celu generowanie wzrostu firmy;- wsp贸艂praca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej firmy;- asystowanie przy zam贸wieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaanga偶owanie
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SP脫艁KA JAWNA - 2019-05-07 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Prace stolarskie.
STOLARSTWO - ROMAN ZAJ膭C - 2019-09-06 - Budzicz (dolno艣l膮skie)
Murowanie 艣cian na zaprawie lub kleju, ceg艂y sufitowej wraz z monta偶em nadpro偶a nad drzwiami, uzupe艂nianie dylatacji nad sufitem pianka lub we艂na.
kontakt przez PUP - 2017-05-01 - Pruszk贸w (mazowieckie)
obs艂uga maszyn stolarskich sterowanych numerycznie
DREWPLAST P.U.H. KOCZOROWSKI MICHA艁 - 2018-04-30 - Janikowo (wielkopolskie)
Pe艂nienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich, bie偶ace kontrolowanie stanu nawierzchni dr贸g i obiekt贸w in偶ynierskich oraz sporz膮dzanie protoko艂贸wz przeprowadzonych przegl膮d贸w, opracowywanie przedmiot贸w inwestorskich.
MIEJSKI ZARZ膭D DR脫G I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-17 - Kalisz (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodze艅 i innych wyp艂at dla pracownik贸w oraz z tytu艂u um贸w zlecenia i dzie艂o, rozliczanie z tytu艂u ZUS, PIT, PFRON, sporz膮dzanie przelew贸w p艂acowych i podatkowych, uzgadnianie sald kont ZUS, US, PFRON, sporz膮dzanie rozdzielnika p艂ac, ksi臋gowanie na poszczeg贸lne konta ksi臋gowe w systemie komputerowym finansowo-ksi臋gowym, sporz膮dzanie rocznych plan贸w funduszu p艂ac, bie偶膮ca analiza funduszu wynagrodze艅, wystawianie za艣wiadcze艅 (poniedzia艂ek - od 10.00, wtorek-pi膮tek - od 7.00)
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA NOWY PROKOCIM - 2018-10-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1.Obs艂uga sekretariatu Sektora Produkt贸w Powszechnego U偶ytku WPN.2.Ewidencja i archiwizacja dokument贸w, 3.Wsp贸艂praca z Wydzia艂em Zasob贸w Ludzkich w zakresie dyscypliny pracy i spraw administracyjno-socjalnych.4.Wsp贸艂praca z Wydzia艂em Administracyjnym w zakresie sporz膮dzania i rozliczania dyspozycji finansowych.5.Wsp贸艂praca z Koordynatorem Sekcji Technicznej w zakresie rozliczania um贸w zwi膮zanych z opracowywaniem temat贸w normalizacyjnych.6.Zaopatrywanie w materia艂y biurowe pracownik贸w.7.Prowadzenia ewidencji w tym zakresie oraz pomoc konsultantom przy wykonywaniu prac normalizacyjnych.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-12-09 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
docieplanie budynk贸w, praca na wysoko艣ci
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO US艁UGOWE DAWBUD ADAM IWA艃SKI - 2018-02-13 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
W/g zawodu.
PRZEDSI臉BIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2020-08-21 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Ocena ryzyka zawodowego, szkolenia BHP, sporz膮dzanie za艣wiadcze艅
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Rawicz (wielkopolskie)