INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (NR REF. 103/DOM4/21) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (NR REF. 103/DOM4/21)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa. Udział w zebraniach właścicieli lokali; - sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych; - bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności;- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty; - wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa;- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem;- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych; - kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości; - analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych; - współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji;- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe; - kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości;- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego, o takich przypadkach; - analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy; - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów;- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno - sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw; - przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych; - przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów;- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych;- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności;- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych.
Data publikacji: 2021-05-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa. Udział w zebraniach właścicieli lokali; - sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych; - bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności;- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty; - wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa;- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem;- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych; - kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości; - analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych; - współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji;- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe; - kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości;- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego, o takich przypadkach; - analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy; - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów;- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno - sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw; - przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych; - przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów;- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych;- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności;- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (NR REF. 103/DOM4/21)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird;- staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem;- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 2 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa. Udział w zebraniach właścicieli lokali; - sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych; - bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności;- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty; - wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa;- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem;- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych; - kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości; - analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych; - współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji;- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości; - w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe; - kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości;- podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego, o takich przypadkach; - analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy; - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów;- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno - sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw; - przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych; - przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów;- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych;- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności;- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 25.05.2021r., w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych nr ref. 103/DOM4/21". Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 08.06.2021 r. do godz. 15.00
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.05.2021
Oferta pracy ważna do: 08.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d68040bc0103a6b4ece6077ebe4c144e
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie produktów za pomocą skanerów, przewożenie produktów za pomocą wózków widłowych, podnośników palet oraz wózków widłowych, pobierani zamówień klientów ze wszystkich poziomów konstrukcji wielopoziomowych, pakowania i wysyłania zamówionych przez klienta towarów, odbierania produktów oraz kompleksowego rozwiązywania problemów;Giełda Pracy w dniu - 15.10.2019 godz. 10.00, sala 225 II piętro, ul. MC. Skłodowskiej 5-7 w Świdnicy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2019-10-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
do uzgodnienia
FHU HERKULES - 2017-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace spawalnicze
Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie - 2017-01-13 - Krosno (podkarpackie)
prace porządkowezbiór jaj
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Olbrachcice (lubuskie)
•Obróbka wstępna łososia świeżego•Krojenie, filetowanie, porcjowanie ryby•Plasterkowanie•Pakowanie i etykietowanie wyrobów gotowych•Konfekcjonowanie łososia;godziny pracy w zależności od działu (praca zmianowa): 7-15, 15-23 lub 7-18; wstępnie umowa zlecenie; praca również w dni wolne; wynagrodzenie 13 zł/godz. brutto
MORPOL S.A - 2016-09-09 - Duninowo (pomorskie)
Kompleksowa komunikacja z klientami sklepu w zakresie realizacji zamówień
Grupa MODNE ZAKUPY Sp. z o.o. - 2020-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca dla kobiet lub mężczyzn.Kontrola wizualna skórzanych poszyć, obsługa skanera, obsługa komputera, sprawdzanie etykiet. Praca od 06:00-14:00, 14:00-22:00 i od 22:00-06:00 w Nowej Soli, na ul. Wojska Polskiego 34.
Work Service S.A. - 2018-04-24 - Nowa Sól (lubuskie)
wprowadzanie danych do systemu kancelaryjnego, przygotowywanie wysyłki dokumentów do świadczeniodawców i świadczeniobiorców, wysyłanie skierować do weryfikacji i prowadzenie dokumentacji, wysyłka pism i archiwizacja dot. zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, chronologiczne katalogowanie skierowań zgodnie z datą wpływu, rejestracja poczty w Dziale Współpracy Międzynarodowej, rozpatrywanie wniosków o refundacje, sporządzenie metryk w sprawach administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zabrze (śląskie)
Całodzienne sprzątanie po zakończeniu zajęc lekcyjnych: sprzątanie pomieszczeń zamiatanie podłóg, przecieranie parapetów wilgotną ściereczką (na całej powierzchni przesuwając sprzęt), ścieranie na bieżąco kurzu z mebli i parapetów. Mycie i dezynfekcja podłóg z tworzywa sztucznego (woda z dodatkiem środków myjących na całej powierzchni), mycie biurek, stołów i krzeseł. Odkurzanie dywanów i wykładzin chodnikowych, włączanie lamp bakteriobójczych w pomieszczeniach. Sprzątanie sanitariatów i dezynfekcja urządzeń sanitarno-higienicznych. Uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych w dozownikach. Reagowanie na bieżące potrzeby w zakresie czystości zgłaszane przez innych pracowników, dbałość o mienie znajdujące sie w budynku i jego właściwe zabezpieczenie po zakończeniu pracy (sprawdzanie zabezpieczenia okien, kranów, drzwi i wygaszanie oświetlenia). Poznanie zasad czyszczenia różnych powierzchni i korzystania ze środków czyszcząco - dezynfekujących.Sprzątanie okresowe wg. ustalonego harmonogramu: usuwanie pajęczyn, mycie gablot, mebli, ram okiennych i szyb i parapetów. Mycie drzwi i futryn, kafli w sanitariatach, lamp, kontaktów, grzejników. Wymiana i pranie śliniaków i pościeli z sal terapeutycznych. Sprzątanie interwencyjne w wyniku powstania nagłego zabrudzenia.
kontakt przez PUP - 2020-10-13 - Mikoszów (dolnośląskie)
1) Systematyczne organizowanie i prowadzenie pracy wychowawczej w grupie oraz indywidualnej pracy z wychowankiem,2) Zapoznanie się z sytuacją rodzinną, prawną, szkolną, emocjonalną oraz społeczną wychowanka,3) Prowadzenie dokumentacji dot. pracy4) Monitorowanie sytuacji szkolnej oraz rodzinnej dziecka5) Współpraca z instytuacjami działającymi na rzecz dziecka i jego rodziny6) Inne zadania określone w zakresie czynności stażysty
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czeladź (śląskie)
Szukamy osób z doświadczeniem przy pracach drogowych .Pracownikom oferujemy• wynagrodzenie w na poziomie 3000- 4000 zł netto• przy pracach w delegacji zapewniamy zakwaterowanie i dietę w wysokości 30 zł dziennie• wypłatę dofinansowania do wczasów pod gruszą z ZFŚS
ZABERD S.A. - 2020-09-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- REJESTRACJA OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ I MAGAZYNOWEJ, - REALIZACJA FORMALNYCH ASPEKTÓW KONTAKTÓW Z KLIENTEM ( ZAMÓWIENIA, UMOWY, ROZLICZENIA) ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIE STANDARDAMI, - REPREZENTACJA FIRMY WOBEC KONKRETNEGO, INDYWIDUALNEGO KLIENTA, -UTRZYMYWANIE STAŁEGO KONTAKTU Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI, - NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI (POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW)PRACA W GODZ.7.30-15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
spawanie balustrad, montaż
SPAWITEX Elżbieta Witkowska - 2018-12-27 - Mława (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
typowe prace ślusarskie
kontakt przez OHP - 2017-12-18 - Krosno (podkarpackie)
- prowadzenie samochodu, dbanie o jego stan techniczny,- prowadzenie dokumentacji związanej z używaniem samochodu,- realizacja zakupów
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-11-07 - Lublin (lubelskie)
mile widziana książeczka sanepidowska.Miejsce pracy: Restauracja Parkowa w Dobrej. PRACA RÓWNIEŻ W WEEKENDY.
Jubiler Justyna Kostyra - 2018-07-16 - Dobra (opolskie)
Obsługa klienta przy kasie fiskalnej oraz ladzie mięsnej, wykładanie towaru na półki, sprzątanie sali sprzedaży oraz magazynu, obsługa krajalnicy oraz pieca do wypieku pieczywa.
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Fakturowanie, rozliczanie gotówki, obsługa biurowa klientów
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2018-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzedaż odzieży.Mile widziane doświadczenie w handlu, komunikatywność, wykształcenie min. zawodowe.
Szendera Danuta - 2016-09-07 - Racibórz (śląskie)
obsługa maszyn ślusarskich, cięcie, frezowanie rur
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Siemianice (pomorskie)
WEDŁUG STANOWISKA
"TexDeko" sp. z o.o. - 2020-02-06 - Białogard (zachodniopomorskie)