INSPEKTOR DS. TELEKOMUNIKACJI-OPERATOR SIECI Lubań oferta pracy Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TELEKOMUNIKACJI-OPERATOR SIECI
Wynagrodzenie: od 2 645 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie służby dyżurnego operatora sieci/ łączności, usuwanie awarii sieci telefonicznej, teleinformatycznej oraz zasilania gwarantowanego,administrowanie oprogramowaniem specjalistycznym do zarządzania IP,nadzorawanie i monitorowanie pracy urządzeń sieciowych oraz zasilających wchodzących w skład systemu awaryjnego w ramach pełnej służby dyżurnej,instalacja, przeniesienia oraz demontaż sprzętu łączności i informatyki, aktualizacja wewnętrznych baz teleadresowych oraz książek telefonicznych pozostających we właściwości wydziału,wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji teleinformaytycznych punktów dystrybucyjnych, szaf i wnęk kablowych, studni kablowych, kanalizacji teletechnicznej oraz sieci kampusowej i zasilania gwarantowanego,uczestniczenie w pracach instlacyjnych związanych z rozbudową i modernizacja sieci kampusowej, sieci kablowych oraz zasilania awaryjnego (gwarantowanego),uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci teleinformatycznych, antenowych i zasilających oraz linii kablowych.
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie służby dyżurnego operatora sieci/ łączności, usuwanie awarii sieci telefonicznej, teleinformatycznej oraz zasilania gwarantowanego,administrowanie oprogramowaniem specjalistycznym do zarządzania IP,nadzorawanie i monitorowanie pracy urządzeń sieciowych oraz zasilających wchodzących w skład systemu awaryjnego w ramach pełnej służby dyżurnej,instalacja, przeniesienia oraz demontaż sprzętu łączności i informatyki, aktualizacja wewnętrznych baz teleadresowych oraz książek telefonicznych pozostających we właściwości wydziału,wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji teleinformaytycznych punktów dystrybucyjnych, szaf i wnęk kablowych, studni kablowych, kanalizacji teletechnicznej oraz sieci kampusowej i zasilania gwarantowanego,uczestniczenie w pracach instlacyjnych związanych z rozbudową i modernizacja sieci kampusowej, sieci kablowych oraz zasilania awaryjnego (gwarantowanego),uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci teleinformatycznych, antenowych i zasilających oraz linii kablowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 645 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2300,- zł wyn. zasad., 365,- zł premia 15%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TELEKOMUNIKACJI-OPERATOR SIECI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali operatorzy urządzeń telekomunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 645 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, inne, kierunek: telekomunikacja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie kierunek: telekomunikacja, teleinformatyka, informatyka, elektronika, elektryka. Staż pracy 4 lata. Min. 2 lata w pracy na stanowisku związanym z wykonywaniem i serwisowaniem instalacji telekomunikacyjnych.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
strona - www.oss.strazgraniczna.plCV na adres - wk.ossluban (at) strazgranicza.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Adres strony pracodawcy: www.oss.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy urządzeń telekomunikacyjnych
Data dodania oferty pracy: 21.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bezrobotny pod okiem opiekuna zapozna się z wykonywaniem prac związanych z obsługą kadrową pracowników. Opiekun pokaże bezrobotnemu jak należy prowadzić dokumentację osobową pracowników, przygotowywać umowy o pracę, umowy cywilnoprawne oraz wszelkie dokumenty związane z rekrutacją i zwolnieniem pracowników. Bezrobotny nauczy się prowadzić akta osobowe i dokumentację pracowniczą zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opiekun przeszkoli bezrobotnego jak należy prowadzić ewidencję czasu pracy, urlopów, prowadzić sprawy ZUS w zakresie rejestrowania i wyrejestrowania pracownika, a także przygotowywać skierowania na badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne oraz kontrolować aktualności badań lekarskich pracowników. Pod okiem opiekuna bezrobotny będzie aktualizował dane personalne, archiwizował je oraz zabezpieczał dokumentację w sposób uniemożliwiający wgląd osób postronnych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Mielec (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-07-24 - Rybnik (śląskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kontroli stanu ppoż
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa suwnicy z poziomu "0"
P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do izby zawodowej budow.; doświadczenie na w/w stanowisku; uprawnienia budowlane, wykonawcze, w zakresie robót instalacyjnych; umiejetność kosztorysowania; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącymi robotami remontowymi, budowlanymi, instacji sanitarnej w budynkach wielorodzinnych, rozliczanie kosztów robót, sporzadzenie kosztorysów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad transportem wewnętrznym, przygotowywanie specyfikacji wysyłkowych, awizacja dostaw w systemach odbiorców, organizacja transportów dedykowanych, weryfikacja ilościowa/asortymentowa wysyłek towarów do klienta, weryfikacja ofert przewoźników, weryfikacja ilościowa/asortymentowa dostaw na magazyn główny,wsparcie biura magazynu.
HLT sp. z o.o. - 2017-03-03 - Głuchołazy (opolskie)
NABÓR WSTRZYMANO.Prace biurowe, przepisywanie pism, prowadzenie rejestrów, pomoc w przyjmowaniu wniosków w ramach programu Rodzina 500+. Praca w Wilamowicach.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wilamowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Puławy (lubelskie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac murarskich i betoniarskich oraz obsługa urządzeń stosowanych w murarstwie i betoniarstwie.
P&U Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
Strzyżenie damsko - męskie. Salon czynny w godzinach 8.00-20.00.
Pracownia Florystyczna, Anna Brdej - 2016-12-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Radom (mazowieckie)
- spawanie blach i rur grubych i cienkich - spoiny pionowe - praca w wymuszonej pozycji - spawanie stali czarnej i białej
Sepona GmbH - 2015-08-18 - Niemcy (Niemcy)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie umów na prace remontowe,uczestnictwo w realizacji prac remontowych,ocena konieczności realizowania robót awaryjnych w budynkach
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Trzebinia (małopolskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzór nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zakładach produkcji i obrotu żywnością, nadzór nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, opracowywanie sprawozdań, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pracownik Produkcyjny-Krawiec
SAMANTA - Adamek Sp.J Białka 556 A - 2018-03-21 - Białka (małopolskie)
wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wieluń (łódzkie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Sejny (podlaskie)
opracowywanie ( ewidencjonowanie i porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki w celu wykonania czynności w zakresie segregacji, scalania, brakowania i systematyzacji spraw, a także innych czynności archiwalnych ewidencyjno-informacyjnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania archiwum; udzielanie instruktażu osobom przygotowującym akta do przekazania, w zakresie trybu i metod ich porządkowania oraz ewidencjonowania, a w przypadkach udostępniania/wypożyczania akt, informowania o zasadach sporządzania kopii, odpisów, wypisów, wyciągów lub tłumaczeń, a także o wykonaniu czynności, które są zabronione na mocy obowiązujących przepisów w celu zapewnienia właściwej ochrony do przejmowanie akt z komórek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwej ich ochrony zgodnie z odpowiednią kategorią archiwalną; prowadzenie działań instruktażowych w komórkach organizacyjnych w zakresie sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją; udostępnianie zgromadzonych w zasobie archiwalnym akt upoważnionym osobom w celu służbowego wykorzystania zarchiwizowanej dokumentacji; przestrzeganie zasad sposobu oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności na materiałach oraz we właściwych urządzeniach ewidencyjnych prowadzonych w archiwum zakładowym w celu prawidłowej ochrony dokumentacji; opracowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań z wykonywania prac archiwalnych i stanu posiadania zasobu archiwalnego, sporządzanie stosownej dokumentacji w związku z czynnościami związanymi z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem B, a po uzyskaniu zgody na fizyczne jej zniszczenie, nanoszenie odpowiednich zmian w prowadzonej ewidencji w celu zapewnienia właściwego porządkowania zasobu dokumentacji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa i prowadzenie sekretariatu jednostki
Areszt Śledczy w Lublinie - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
Konfekcjonowanie ręczne odpadów komunalnych- praca w kabinie sortowniczej. Praca od poniedziałku do soboty w godz. 6-14; 14-22; 22-6. Stawka wynagrodzenia: 13 zł brutto/na godzinę - 2450 zł miesięcznie
MZO Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Pruszków (mazowieckie)
Opracowanie rocznego planu zakupów.Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania. Zawieranie i realizacja umów, zamówień na podstawie art. 48 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Opisywanie faktur.Dysponowanie dostarczonego do magazynu towaru.
INSTYTUT "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA" - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej, czynny udział w przyjmowaniu towaru, prace porządkowe, wykonywanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Bełchatów (łódzkie)
Realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)